Müzik

Vedat Alçay - İki Gözüm (Official Video)

Vedat Alçay'ın ILS Vision Music etiketi ve iş birliği ile yayınlanan "İki Gözüm" isimli yeni teklisi TRvision ve tüm dijital platformlarda!
Spotify: spoti.fi/3r24syX
iTunes: apple.co/3bZeyw0
Fizy: fizy.in/CzEFL
Deezer: bit.ly/30ZnFGW

Söz&Müzik: Vedat Alçay
Aranjör: Özkan Meydan & Alican Özbuğutu
Senaryo: Vedat Alçay
Prodüktör: Cem Başaran Aksan
Yönetmen: İzzet Güneş
Görüntü Yönetmeni: Yusuf Can Güneş
Işık Şefi: Abdullah Aksoy
Focuspuller: Deniz Hakan Güneş
Kurgu: Vedat Alçay
Color: Cemal Can Ersoy
Prodüksiyon: Veysel Karani Kürşat
Kayıt: Dijital Meydan
Bağlama: Civan Ayvaz
Yaylılar: İstanbul Strings
Kostüm: Dry Home
Kuaför: Ömer Karaoğlu
Makeup: İrem Köz
Özel Teşekkürler;
Özgür Tüzer
Kadir Kırvar
Yunus Duruer

"İki Gözüm" şarkı sözleri ile;
(1)
İki gözüm başladı
Durmadı yaşlarım
Ah şu kara kaşlarımda ak oldu yaşladım
Kefenime sarıldım melekler ağladı
Anlayan olmadı sazımla ağladım
(1)
Sırtımı dayadım Vurdular beni
Vurdukları yerde sordular demi
Ölünce mezarıma Gül koydular benim
Elimin tersiyle itip durmayın dedim
(1)
Sırtımı dayadım Vurdular beni
Vurdukları yerde sordular demi
Ölünce toprağıma Gül koydular benim
Elimin tersiyle itip durmayın dedim
(2)
İki gözüm başladı
Durmadı yaşlarım
Ah şu kara kaşlarımda ak oldu yaşladım
Kefenime sarıldım melekler ağladı
Anlayan olmadı sazımla ağladım
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram : vedatalcay​
Tiktok : www.tiktok.com/@vedatalcaymusic​
#VedatAlçay​ #İkiGözüm​ #sırtımıdayadımvurdularbeni #ölüncemezarımagülkoydularbenim

TRvision'da Vedat Alçay'a Abone Ol: bit.ly/32espJz​

© 2021 ILS Vision Music
℗ 2021 ILS Vision Music

YORUMLAR 

  1. Vedat Alçay

    Vedat Alçay

    Aylar önce

    📌 Bedel Ödedik trvision.info/bill/video/aGana5vXnJR5mrw 📌 SiS trvision.info/bill/video/qWiMbaGvhZCwhrQ 📌 Kan Revan trvision.info/bill/video/fZ55oa_PqZ1upqw 📌 İki Gözüm trvision.info/bill/video/qp-Ipa2rrIqqgLA

    • YUSUF DILEYEN

      YUSUF DILEYEN

      8 saatler önce

      MELEKLER AGLADI DERKEN BI KIZDANMI BAHSETTIN YOKSA MELEKLER AGLADI DERKEN DUZ BUNU MU SOYLEDIN ISLAM DININDE BU UYGUMU PEKI BU SOZ LUTFEN OGRENMIS OL

    • Efe Çolak

      Efe Çolak

      4 gün önce

      V

    • Mehmet Yılmaz

      Mehmet Yılmaz

      5 gün önce

      Sen Nasıl bi Kralsın ya ⚡😎

    • uğur kaya

      uğur kaya

      6 gün önce

      _Adamsın abi senide şarkılarınıda çook seviyorum_ *seviliyosun kral* 👑💙

    • Saliha İpek

      Saliha İpek

      8 gün önce

      Yhhhh bu fhyehydhdyegfgeyrhfyhr

  2. taha yasin akgeyik

    taha yasin akgeyik

    Saatler önce

    Ali biçim?

  3. Ejder Sari

    Ejder Sari

    8 saatler önce

    Kiyak şarki yapmissin basarili basarilarin devamini beklerim yolun acik olsun kral 👑👑👑

  4. esmtwttr

    esmtwttr

    9 saatler önce

    Sırtımı dayadım , vurdular beni ):)

  5. Honda Doch Vtec

    Honda Doch Vtec

    12 saatler önce

    Polis sorgulama yapmaz ifade alır şu havada asılı lamba karanlık o da gibi yer yok öğrenin artık yönetmen ve senaristler :)

  6. Kader E.

    Kader E.

    12 saatler önce

    Aklımda 2 soru daha fazla sözü olmalı mıydı, olsaydı şarkı bozulur muydu🤦🏽‍♀️😂

  7. Tekeş Oğlu

    Tekeş Oğlu

    13 saatler önce

    İnşallah tiktoker flan değilsinizdir yada başlamassın

    • Tekeş Oğlu

      Tekeş Oğlu

      13 saatler önce

      @scopsmTR yazık oldu

    • scopsmTR

      scopsmTR

      13 saatler önce

      Malesef adamın tiktok hesabi var

  8. Huseyn Novruzov

    Huseyn Novruzov

    16 saatler önce

    Ali biçim sandım la

  9. Erkan er

    Erkan er

    22 saatler önce

    Sesine sağlık çok güzel olmuş

  10. İlyas Doğanay

    İlyas Doğanay

    Gün önce

    Her şey iyi hoşta oyunculuk çok kötüü be

  11. Ergul Altay

    Ergul Altay

    Gün önce

    ygy

  12. zekiraya zengin

    zekiraya zengin

    Gün önce

    Ehdcb

  13. KARANLIKK

    KARANLIKK

    Gün önce

    Ya kim ne derse desin bu abi şarkıları mükemmel sonuna kadar dinleyecez ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  14. Aslıhan Aykart

    Aslıhan Aykart

    Gün önce

    İnstegram da görüpde gelenler burdamı👐

  15. Mehmet Korkmaz

    Mehmet Korkmaz

    2 gün önce

    Torbacıların sonu böyledir ibret alsınlar

  16. Pervane döne döne

    Pervane döne döne

    2 gün önce

    Abim bunu dinliyordu ilk çıktığında üzülmemek için dinlemedim o zamanlar şimdi koca asker olmaya gitti onu özledim onun yerine dinliyorum. Bildirimi gördüğümde tekrar dinlicem değil her zaman dinleyeceğim...🥀

  17. ibrahim Şener

    ibrahim Şener

    2 gün önce

    Zaafın oluştu bi anda şarkıya yemin ederim ya sözleri bitiriyor beni ya allah allah valla çok guzel sarki hem üzülüyorum anlamlarına hemde s3viyorum😔😔😍😍😍

  18. Aslı Ikitemur

    Aslı Ikitemur

    2 gün önce

    Bunu reynmen söylese olay olur cidden

  19. uomoradicale

    uomoradicale

    2 gün önce

    İfadeye alınırken memur ablaya iş atan Vedat Krallığı😁 Bizi ifadeye alırken nerde uykusuz, yorgun, emeklisi gelmiş memur amca varsa orada toplanıyorlar😁 Şöyle bir emniyete düşmedik be😁

    • Hasan Oruç

      Hasan Oruç

      Saatler önce

      xd

  20. Büşra Çelik

    Büşra Çelik

    2 gün önce

    Haketmedik

  21. Furkan Baris Akbas

    Furkan Baris Akbas

    2 gün önce

    Şarkı klip efsane olmuş 👏👏👏

  22. Salih Yılmaz

    Salih Yılmaz

    2 gün önce

    Bu işi yapıyorsun bro

  23. Furkan

    Furkan

    2 gün önce

    Ali Biçime benziyor :D

  24. Cengiz Uluca

    Cengiz Uluca

    2 gün önce

    Bu müziği Netd é Atsaydın şuan 100 milyon du izlenmesi

  25. Cengiz Uluca

    Cengiz Uluca

    2 gün önce

    ÇOK Daha iyi olucak eminim

  26. Osman Üzümcü

    Osman Üzümcü

    3 gün önce

    Sırtımı dayadım vurdular beni.

  27. Arapça Müzik

    Arapça Müzik

    3 gün önce

    ŞANLIURFA NIN GURURU❤️❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  28. GANK LAGOM

    GANK LAGOM

    3 gün önce

    ŞARKI EMEK KOKUYOR

  29. önder baba

    önder baba

    3 gün önce

    harikaaa

  30. sudenaz arslan

    sudenaz arslan

    3 gün önce

    Arada dinlerim blki

  31. fırat ayan

    fırat ayan

    3 gün önce

    Reis Ali Biçim'e benziyor

  32. gg ez

    gg ez

    3 gün önce

    Adam dost bildiklerim için şarkı yazmış

  33. old lifee

    old lifee

    3 gün önce

    al biçime benzemiyomu

  34. Kadriye Boran

    Kadriye Boran

    3 gün önce

    Hareketler tavır mimkler Efsanesin sen yaaaa🧿 Ses zaten offfff💙🧿💙

  35. EmoCan Tuna

    EmoCan Tuna

    4 gün önce

    Bu Parçaya Yakılır İşte 🌼🍷🌙

  36. Baran Siverek

    Baran Siverek

    4 gün önce

    Ne demiş üstad vedat Sırtımı Dayadım Yar'a oda sırtımdan vurdu..

  37. Game King

    Game King

    4 gün önce

    ♣️♠️

  38. Muhammed

    Muhammed

    4 gün önce

    Ali biçim sananlar

  39. Okan Ömer Yıldırım 066

    Okan Ömer Yıldırım 066

    4 gün önce

    Krall

  40. Seyit Ali

    Seyit Ali

    4 gün önce

    Sırtımi dayadımm vurdularr benji🎶

  41. รнiหiหg м๑๑ห🌙

    รнiหiหg м๑๑ห🌙

    4 gün önce

    .

  42. Omer Ustun

    Omer Ustun

    5 gün önce

    Ali biçime benziyor lan bu adam

  43. İbrahim Göçer

    İbrahim Göçer

    5 gün önce

    Abi çok dinlenince bu kadar da reklam koyulmaz amk

  44. Mehmet Bozkurt

    Mehmet Bozkurt

    5 gün önce

    Beğenmeyen bin kişi sırtından vuranlar ve yandaşları

  45. BEYZA ÖZCAN

    BEYZA ÖZCAN

    5 gün önce

    ilk baktığımda Ali Biçim sandım QWSEDRTFGYHUJI

  46. Ferdi Elvan

    Ferdi Elvan

    5 gün önce

    Abi çok gü

  47. abraham alhsn

    abraham alhsn

    5 gün önce

    Şarkının hastası oldumm bana kalp koy vedat abi senin bütü tiktok videolarını izledimmm

  48. ENES BAYRAK

    ENES BAYRAK

    5 gün önce

    ali bicim e benziyor

  49. baran paçul

    baran paçul

    5 gün önce

    Bu şarkının kötüsü 100 milyon bu şarkı 3m ağzına sağlık çok güzel olmuş abim

  50. berat Yıldırım

    berat Yıldırım

    5 gün önce

    Tiktok tan gelenler

  51. mobilya cı

    mobilya cı

    5 gün önce

    söz veriyorum her begenide gelip dinleyeceğim diyenler biz hep burdayız ;)

  52. Eren Aşkın

    Eren Aşkın

    6 gün önce

    Ali Biçim & Zen-G kırması

  53. ahmet altın

    ahmet altın

    6 gün önce

    bune ses be kral adamsın devamkee

  54. Ali Erdem Kes

    Ali Erdem Kes

    6 gün önce

    sen diyonki yani ellerine kelepçe vuran polisler bile ona hayrandı

  55. Eyyüp Yumlu

    Eyyüp Yumlu

    6 gün önce

    Abi sen eyüpnebidemi kalıyordun çünkü alçaylar hepsi orda

  56. Eyyüp Yumlu

    Eyyüp Yumlu

    6 gün önce

    Hemşerimizdir şanlıurfa viranşehirli

  57. Omer Kaya

    Omer Kaya

    6 gün önce

    Reis kimse sevmiyorsa bile saygı göstermeyi bilecek bu alemde tek geçerim kralsın👑

  58. Abdullah Ayan

    Abdullah Ayan

    6 gün önce

    Şarkı çok iyi müzik sözler falan dinletiyor kanka ama klibin yarısını çekmeyi unuttunuz sanırım 🤭

  59. Nuri TOPAL

    Nuri TOPAL

    6 gün önce

    Güzel bir çalışma olmuş Ellerine emeğine sağlık.

  60. Sees Abi

    Sees Abi

    6 gün önce

    Adam daha iyi yerlere gelmesi lazım çoğu şarkıcıyı bozar

  61. Orhan Duru

    Orhan Duru

    6 gün önce

    Muhteşemmm

  62. Erhan Köseoğlu

    Erhan Köseoğlu

    6 gün önce

    Her beğenide gelip dinlicem

  63. Omer Değiş

    Omer Değiş

    6 gün önce

    Agzina sağlık güzel bi sarki başarılarının devamını dilerim

  64. Sinem Dermen

    Sinem Dermen

    6 gün önce

    abim benim seni cok seviyorum bitanesin sen 💗👍👍👍

  65. İlayda Arlı

    İlayda Arlı

    6 gün önce

    ŞARKI ÇOK GÜZEL SÜREKLİ DİNLİYORUM ÇOK GÜZEL SÖYLEMİŞSİN 👍👍

  66. İbrahim Doğan

    İbrahim Doğan

    6 gün önce

    Yürekten Kaleme Sağlık 🌹🕊

  67. Ali ada

    Ali ada

    7 gün önce

    Adam Ali biçim ile Dani Alves karışımı ak

  68. Emre Gundogan

    Emre Gundogan

    7 gün önce

    Çok değil yakın zaman da +100 olur👌🏻

  69. Ahmet Berat

    Ahmet Berat

    7 gün önce

    abi adam yapıyo bu işli ya

  70. SUPPORT 81

    SUPPORT 81

    7 gün önce

    nerde olursam oluyum herzaman dinlemeye deger helal agzina yüregine saglik bro🤘🇹🇷🤘🤙

  71. GALAKSİ TUBE

    GALAKSİ TUBE

    7 gün önce

    Sanki reymenin yan sanayisi

  72. S2GOnurg

    S2GOnurg

    7 gün önce

    Dinlerken bıkmayacağım tek şarkı

  73. • •Turbo• •

    • •Turbo• •

    7 gün önce

    vedat akçayın sesi derinden geliyo, bas ve müzik daha baskın. biraz daha kaliteli sound çıkarılsaydı şarkı efsane dinlenirdi

  74. Merdoo

    Merdoo

    7 gün önce

    Saz mı dedi biri Bizden bu çocuk ...

  75. Yildiz Sayin

    Yildiz Sayin

    8 gün önce

    Muhtesem 👏👏

  76. buse güngören

    buse güngören

    8 gün önce

    keske bildirim gelsede vedat alçay yorumunuzu begendi diye

  77. İsmail Bulut

    İsmail Bulut

    8 gün önce

    Süper be reis bağlı kaldım süper

  78. Emrah Girdi

    Emrah Girdi

    8 gün önce

    Almanyadan selamunaleykum kardesim. Burda Severek dinliyoruz. BASARILARININ devamini dilerim. 7. Ayda insaalah gelecegim gorusmek isterim saygilarimla.

  79. Selcuk Özer

    Selcuk Özer

    8 gün önce

    Ağzına sağlık kardeşim başarıların devamını dilerim.

  80. Mehmet Kilic

    Mehmet Kilic

    8 gün önce

    ABİŞARKILARIN ÇOK GÜZELYA ŞARKIYI DUYUN CA BARASIM GELİYO

  81. Sakine Sarioğlu

    Sakine Sarioğlu

    8 gün önce

    Bizde bedel ödedik

  82. munevver çiftçi

    munevver çiftçi

    8 gün önce

    adam ali biçimin zayıf hali

  83. HALİL YÜKSEL

    HALİL YÜKSEL

    8 gün önce

    nasıl 3 miyon dinlendi bu şarkı en az 40 milyon

  84. pltdmrr78

    pltdmrr78

    9 gün önce

    Instagram'da story olarak paylaşmıştım.storymi gördü o gün en mutlu olduğum gündü 💖 ilk günden beridir hayranınım inşallah Van'a gelirsinde görürüm seni 💞VEDAT ALCAY💞

  85. doğukan dı ama olsun du

    doğukan dı ama olsun du

    9 gün önce

    ölünce mezarıma gül koydular benim..

  86. FF_POYRAZ

    FF_POYRAZ

    9 gün önce

    "VURDUKLARI YERDE SORDULAR DE'Mİ "

  87. arda utlu utlu

    arda utlu utlu

    9 gün önce

    Abi süperbe👍👍

  88. papatya papatya

    papatya papatya

    9 gün önce

    Harika

  89. Aziz çiçek

    Aziz çiçek

    9 gün önce

    Sese çok efekt vermeseymiş daha iyi olurdu

  90. sultan chef

    sultan chef

    9 gün önce

    BU ARALAR HER BAKTIGIM SARKILARDA REYN TAKLITI GORUYORUM KIMISI KLIP OLARAK KIMI SES OLARAK VE SES TONLARI :D

  91. Emre Akça

    Emre Akça

    9 gün önce

    Abi bana acil ulaşırmsn

  92. Emirhan Akyüz

    Emirhan Akyüz

    9 gün önce

    ŞARKI YA AŞIK OLDUM YEMİN EDERİM YABIYORSUN BU İŞİ VEDAT ABİ

  93. mahmut alalı

    mahmut alalı

    9 gün önce

    başta başlayan melodi başka hangi şarkının melodisi idi hatırlayan varmı acaba

  94. Murat Toraman

    Murat Toraman

    9 gün önce

    neden terörle mücadele alıyor vedat ı ? ne alaka yani birisi anlatabilir mi ?

    • Murat Toraman

      Murat Toraman

      9 gün önce

      59 . saniyede

  95. Mehmet Okur

    Mehmet Okur

    9 gün önce

    Kanal 7 dizisi klip .

  96. Remzi Şahin

    Remzi Şahin

    10 gün önce

    Ağzına sağlık kardeşim Allah yolunu bahtını açık eylesin daha güzel yerlere gelmen dileğiyle 👍🏽🙏🏻

  97. Samet Topal

    Samet Topal

    10 gün önce

    1:00 suçlusun ve karakolda telefon ne alaka

  98. Hamza Kasap

    Hamza Kasap

    10 gün önce

    bedel ödenir hayatlar nefessiz kalır ağzına sağlık olsun..

  99. ÖMER DEMİR

    ÖMER DEMİR

    10 gün önce

    alı bıcıme cok benzıyo ln

  100. Kevser Aktaş

    Kevser Aktaş

    10 gün önce

    "Sırtımı dayadim vurdular beniiii..."

Sonraki