Film ve Animasyon

Tozkoparan İskender 16. Bölüm

Tozkoparan İskender 16. bölümde neler olacak?
Fikri’ye bırakılan mektubun 500-600 yıllık olduğunun anlaşılmasıyla Tozkoparanlar büyük şaşkınlık yaşarlar. Salih ve Fikri’nin kuşkuları, Tozkoparanların kadim düşmanları olan Kuzgunlar üzerinde toplanmıştır. Son günlerde yaşanan olaylar, İskender ve Mavi Ay’ı da oldukça meşgul etmiştir. Sınav dönemi gelmesine rağmen derslerine iyi çalışamayan Mavi Ay’ı okulda bir başka sürpriz daha beklemektedir. Beş gün sonra olan okçuluk karşılaşması hemen yarın gerçekleştirilecektir. Diğer yandan Savaş hocanın telefonda birilerine Kuzgunlar’dan bahsettiğini duyan Fikri ve Salih iyice gerilirler ve dikkatli davranmaya söz verirler. Ancak zaman makinesinin olduğu laboratuvara giden Fikri’yi içeride büyük bir sürpriz karşılar. Savaş, kendisinden kaçamayacağını söyleyerek bir anda Fikri’nin karşısına dikilmiştir. Tüm bu yaşananların üstüne Mavi Ay’ı bekleyen bir zorluk daha baş gösterir. Kuzgunlarla olan geçmişi yüzünden Sinan’ın babası Nevzat, Sinan’ı alıp kasabayı terk etmek istemektedir. Geçmişten günümüze gelmesiyle herkesi zor durumda bıraktığını düşünen İskender ne yapacağını bilemez.
Kuzgunlar yeniden mi ortaya çıkıyor? Savaş hoca bir Kuzgun mu? Okçuluk karşılaşmasının tarihini kim değiştirdi? Derslerine iyi çalışamayan Mavi Ay’ı sınavda neler bekliyor? Nevzat, Sinan’ı yanına alıp Temrenli’yi terk edecek mi? İskender tüm bu olup bitenler karşısında ne yapacak?
Tozkoparan İskender her Pazar TRT 1’de…

YORUMLAR 

  1. İpek Melike

    İpek Melike

    10 saatler önce

    Çok seviyorum bu diziyi inşallah çabuk final olmaz İnşallah çağanın gülüşü yüzünden hiç düşmez hem dizide hemde gerçek hayatta:) :) :)

  2. NASYA BLACK

    NASYA BLACK

    14 saatler önce

    Mavi ay- Sinan: 😎🔥 İskender: 🌊🏹 Elif: 🧸🎀 Tuğana film adını unuttum: 🥰💎

  3. GAMER EKİN

    GAMER EKİN

    22 saatler önce

    👁 👁 💧 💧 |_____|

  4. Esen Arık

    Esen Arık

    Gün önce

    Aga beee çocuk gitti bildiğin ağlıyicammmmmmm

  5. Tolga Gulgun

    Tolga Gulgun

    Gün önce

    😔😔😔

  6. Tolga Gulgun

    Tolga Gulgun

    Gün önce

    Set sonrası Çağan Efe kardeşimin diziyi izlediğini biliyorum. O yüzden yalvarırım ona söyleyin ben onu öz kardeşim gibi görüyorum ve seviyorum. Onunla tanışıp konuşmak ona kardeşim diye sarılmak istiyorum.

  7. Havin turan

    Havin turan

    Gün önce

    İki takıma bayılıyorum

  8. Kalben Akıncı

    Kalben Akıncı

    Gün önce

    Ülkü Hilal bizim köyün şarkısı denilen filde oynamış

    • İnci Naz🔮

      İnci Naz🔮

      Gün önce

      Eee nolmuş normal bişey🤨

  9. Nergiz Uçar

    Nergiz Uçar

    2 gün önce

    Rüya hoca ne kadar iyi

  10. Ömer Eler

    Ömer Eler

    2 gün önce

    20:57 ne yarınmi yarin olmaz yarin benim is8m var

  11. Аука Аbbasova

    Аука Аbbasova

    2 gün önce

    Dizi çekmek adıyla çağan'a evi işi yaptırıyorlar JSBSKSBSKANANANS

  12. Elif Arduç

    Elif Arduç

    3 gün önce

    Ayberk:Hz ha hah hahaa Cihangir: oglum once kotulugu yap sonrw gulersin Djjdjcjdjxjdcjcj

  13. Asya Kayaarslan

    Asya Kayaarslan

    3 gün önce

    13:51 sınava çalışırken ben hgfjjhgjdl

  14. Hamza İnanç

    Hamza İnanç

    3 gün önce

    Ben dedim ki kuzenim bu nun besini seviyo izleyim dedim 22. Bölümü bile izledim

  15. Hümeyra nın klipleri

    Hümeyra nın klipleri

    3 gün önce

    Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin amin

  16. Ayşe nin sihirli dünyası

    Ayşe nin sihirli dünyası

    3 gün önce

    İnşallah 500 veya 600 bölüm sürer bana katılanlar + 1

  17. شموخ يماني

    شموخ يماني

    4 gün önce

    انا اتابع هذا المسلسل رغم اني لا افهم لغتهم لكن مسلسل جميل جدا ان شالله اعيد متابعته لما يتم ترجمته للعربيه

  18. شموخ يماني

    شموخ يماني

    4 gün önce

    I follow this serial, although I do not understand their language, but a very beautiful series that God reinforced what is translated for Arabic

  19. ʍɛʟɨֆ Şɛռɢüʟ

    ʍɛʟɨֆ Şɛռɢüʟ

    4 gün önce

    Bu diziyi izlediğimde kendimi çok huzurlu hisediyorum umarım arka sokaklar kadar uzun ömürlü olur

  20. Sevinc Memmedli

    Sevinc Memmedli

    4 gün önce

    A

  21. Muhammed Beyhan

    Muhammed Beyhan

    4 gün önce

    Tozkoparan İskender İlk Bölümde Heycanlı Şekilde İzleyenler Kaç Kişiyiz 👍

  22. Muhammed Beyhan

    Muhammed Beyhan

    4 gün önce

    Bu Dizi Hiç Bitmesin Diyinler 👍 Çünkü Efsane Bayılıyorum Bu Diziye Hem Gülüyorum 😂 Hem de Ağlıyorum 😭 Allah Arka Sokaklar Kadar Ömür Versin Amin 🤲

  23. Tuncay Agaxanli

    Tuncay Agaxanli

    4 gün önce

    Kaşş çağanı göre biLseyidim uf ya

  24. Kral Şah

    Kral Şah

    4 gün önce

    Yaa Iütfen bu dizini bizden koparma!Allahım bu ne güzel bir dizi yaa😍😍

  25. Selin Gümüş

    Selin Gümüş

    5 gün önce

    Bu dizi hiç bitmesin diyenler ?

  26. ömer Şahin

    ömer Şahin

    5 gün önce

    ben o cihangirinnnnn

  27. Elanur Necati Karakurt

    Elanur Necati Karakurt

    5 gün önce

    30:30

  28. Elanur Necati Karakurt

    Elanur Necati Karakurt

    5 gün önce

    21:33

  29. Alper Kurt

    Alper Kurt

    5 gün önce

    09:50 den sonrası benim için aşırı komikti gülmekten ölücem yaaaa

  30. emre peker

    emre peker

    6 gün önce

    PEKİ DİZİ OYNARKEN YORUMLARI OKUMAM NORMALSE LIKE

  31. Mirac Yeter

    Mirac Yeter

    6 gün önce

    Mal kasırga

  32. MENİM ÖZUM

    MENİM ÖZUM

    6 gün önce

    bu filimi ilk kez izlədim baya bay iyi haa❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  33. Buse Külek

    Buse Külek

    6 gün önce

    Aynen

  34. Emir Atlar

    Emir Atlar

    7 gün önce

    Ben bu diziyi sürekli izliyorum bu dizi den asla sıkılmaz ama canım oyun oynamak istiyorsa oynarım oyunum bittikten sonra izlemeye devam ederim çok güzel bir dizi inşallah asla ama asla final olmaz zaten daha yeni başladı olmaz final

  35. Ayça Gazel

    Ayça Gazel

    7 gün önce

    Şu cihangir hoca kadar umursamaz olsam keşke (bizim öğretnenlerdr böyle olsa keşke)

  36. Ayça Gazel

    Ayça Gazel

    7 gün önce

    21:05 olum 8. Sınıfta coğrafya dersimi var

  37. Eylül Eylül

    Eylül Eylül

    7 gün önce

    Nevzat değişti Kısacası herşey değişti ama SALİH’İN CEKETİ BİR DEĞİŞMEDİ

  38. Sena Nur Bayram

    Sena Nur Bayram

    7 gün önce

    O adam sinanın babası mı acaba

  39. G. Z.

    G. Z.

    7 gün önce

    O kadar qüzel ve heycanlı dizi ki buna bütün türk çocukları şuan bile bakar

  40. G. Z.

    G. Z.

    7 gün önce

    Ben bu dizide bişeyi merak ediyorum ama neyi merak etdiyimi bilmiyorum.

  41. Kerim Huseynov

    Kerim Huseynov

    8 gün önce

    Allahım bu diziye Selena Ve Arka sokaklar ömrü versin amin diyenler👉+1👈 👉❤👈

  42. SELİMHAN OĞUZHAN

    SELİMHAN OĞUZHAN

    8 gün önce

    🤩Çokiyi☺️💓😉

  43. Serhatemin öndin

    Serhatemin öndin

    8 gün önce

    ben şey ben ronaldo inanan like atsın

  44. tevhid aydın

    tevhid aydın

    8 gün önce

    Vhjhhhjık8kyjjhhjyyjjkkhhjhyytytykkkkkjjghhggffggggggg

  45. Orxan Əliyev

    Orxan Əliyev

    8 gün önce

    Keşke mavi aya mete yeniden qelse

  46. Adaxy Frax

    Adaxy Frax

    9 gün önce

    Allah bu diziye Arka sokaklar ömrü versin inşallah.

    • Ezel Teyfur

      Ezel Teyfur

      7 gün önce

      Amin inşallah🤲🙏

  47. Muhammer can Ozturk

    Muhammer can Ozturk

    9 gün önce

    Ben 36:59 da devamını sevdim

  48. Tuba Coşkun

    Tuba Coşkun

    9 gün önce

    Arkadaşlar ben bunun ilk sezonunu izlemeye üşendim dkdjfkdjkdkd Kısa bı özetler misiniz? Lütfen

  49. miral sido

    miral sido

    9 gün önce

    Bir bardak su getirmek bu kadar uzun suruyormu ? 🤣🤣

  50. Sultan 20 13 Mirzezade

    Sultan 20 13 Mirzezade

    9 gün önce

    Salam necesiz

  51. Çağan Efe Ak

    Çağan Efe Ak

    9 gün önce

    Bu diziyi sevenler 1+

    • Çağan Efe Ak

      Çağan Efe Ak

      8 gün önce

      @Meryem Telci evet fanım ismim Aysu

    • Meryem Telci

      Meryem Telci

      8 gün önce

      @Çağan Efe Ak Çağan Efe Ak değilsin demek istiyorum :)

    • Çağan Efe Ak

      Çağan Efe Ak

      8 gün önce

      @Meryem Telci nasıl?

    • Meryem Telci

      Meryem Telci

      8 gün önce

      Fake hesap

  52. Türkan arslantorun

    Türkan arslantorun

    9 gün önce

    Dersim ya 09.10 yada 09.50 de oluyor anneme alarmı 09.00 kurduruyorum ama sonradan 08 30 ayarlayıp bunu izliyorum derse 1 dk kala tozkoparan iskender😍

  53. Emine Ateş

    Emine Ateş

    10 gün önce

    Valla ben 1 günde bu bölüme gelerek ailede en hızlı film izleyen seçildim haberiniz vRmı 🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

  54. fatananazari

    fatananazari

    10 gün önce

    Abi sinan çıkmasın diziden yaaaaa

  55. sıla çiçek

    sıla çiçek

    10 gün önce

    Sinan gerçekten gidiyormu?

  56. Z C

    Z C

    10 gün önce

    Sinan'a bu öfkeli rolü çok yakışıyor.

  57. Mert Çetin

    Mert Çetin

    10 gün önce

    Çok güzel 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽✅✅✅✅✅✅✅ +1

  58. fira Alxanzade

    fira Alxanzade

    10 gün önce

    Sanada😅😅😅🤣😂

  59. Cnr Goc

    Cnr Goc

    10 gün önce

    ben

  60. Azra araç

    Azra araç

    10 gün önce

    Ayberk :haaahaaaaaasaaa

  61. elif karabaş

    elif karabaş

    10 gün önce

    Diyorsunuz ya haftada 2 bölüm olsun bu oyuncular öğrenci ve onların da dersi VS var

    • Fatimə Niyazova

      Fatimə Niyazova

      10 gün önce

      Ayn

  62. Rasim Akman

    Rasim Akman

    11 gün önce

    Dünya güzelş

  63. Yasemin Üzeyiroğlu

    Yasemin Üzeyiroğlu

    11 gün önce

    Nevzat değişti Herşey değişti Bitek Salih'in ceketi değişmedi.Düğününe bile o ceketle gitcek zannettim yaa😂😂😂

  64. Tuğba Sarıçiçek

    Tuğba Sarıçiçek

    11 gün önce

    23. Bölümde Mete gelecek İskender ise 22. Bölümde gidecek

  65. Elif Demir

    Elif Demir

    11 gün önce

    En heyecanlı yer gelmiştir bir anda A 101 Harca Harca Bitmez

  66. Habibe Temiz

    Habibe Temiz

    11 gün önce

    galiba yeni oyuncu arıyorsunuz doğru mu?

  67. Könül Səmədova

    Könül Səmədova

    11 gün önce

    Ulan bu nasıl bir dizi ya kardeşim?Dizi rasmen b.........k gibi ya.Dizi deyişdi Salihin paltosu değişmedi😅😅😅😅

  68. Ölümsüz Türkler

    Ölümsüz Türkler

    12 gün önce

    30:59 Ben ;)

  69. Yağız kılınçın~kalbi

    Yağız kılınçın~kalbi

    12 gün önce

    Çağan-😾 Yağiz-😾 Tuana-😒 Leya-😸 Arda-🤓😸

  70. Duru Atasoy

    Duru Atasoy

    12 gün önce

    7.04-İskender:bu zamanda bı ailem olduğu için çok mutluyum Rüya:😯 Salih:😯🤦 Gene İskender:yani şey zaman kötü günler gećiriyoruz o yani off çağan yaa ağzından kaçırması bile tatlı çocuğun yicem

    • Nehir Öztünç

      Nehir Öztünç

      4 gün önce

      07:04

  71. nisagül demirel

    nisagül demirel

    12 gün önce

    FİKİRİ elinde telefon var SALİH evet tıpkı diğer iki buçuk insan gibi

  72. نرجس جواد

    نرجس جواد

    13 gün önce

    اتمن. تحول. عربي.

  73. Elif Serinkaya

    Elif Serinkaya

    13 gün önce

    bu dizi izliyorum 16.kaçıncıyla bitecek

  74. Htdhju Ghyggg

    Htdhju Ghyggg

    13 gün önce

    Çünkü o bir tozkoparan

  75. Yağmur Sude Ulusoy

    Yağmur Sude Ulusoy

    13 gün önce

    Abi saniye ana ya çok üzüliyorum ya

    • Oyun delisi burda 😂

      Oyun delisi burda 😂

      13 gün önce

      Yok sanki ben üzülmüyom

  76. Dark Wolf

    Dark Wolf

    13 gün önce

    Olum 1. Bölüme neymiş Bi 5 dk bakam dedim 1 haftadan az bir sürede buraya geldim

  77. Elif Serinkaya

    Elif Serinkaya

    14 gün önce

    tamam ılgaz

  78. Burdur Belediyesi

    Burdur Belediyesi

    14 gün önce

    Amin

  79. Selma Dilek

    Selma Dilek

    14 gün önce

    Sizin sultan Beyazita 🤣🤣

  80. Selma Dilek

    Selma Dilek

    14 gün önce

    Tozkoparan İskender' i Tozkoparan' dan daha çok seven kaç kişiyiz sayımızı bilelim ✨👍💪🏹🏹🏹💜

  81. Selma Dilek

    Selma Dilek

    14 gün önce

    Tozkoparan İskender gerek içeriği ile gerekse oyuncuları ile içimi açan tek dizi

  82. Evıl Bibi !!!

    Evıl Bibi !!!

    14 gün önce

    45:19 üzüldum be

  83. Davud Nesirli

    Davud Nesirli

    15 gün önce

    Bakın ben hiç 20,19,18,17 izlemeden soyluyom 100/100 iskender orda olacak

  84. Mina Binbas

    Mina Binbas

    15 gün önce

    Bu videoya yazmamam gerekir ama neyse millete ve halka tekrardan hayırlı olsun Salih düğününde başka bisiy giydi

  85. zeynep öztürk

    zeynep öztürk

    16 gün önce

    DİDİDİDDİİDİDDEDLEDMELDKEDMKEJEKD

  86. Karabiberefesi

    Karabiberefesi

    16 gün önce

    Diğer bölüme geçmeden önce sinanın kalmasını istetenler +1 ağlicam ya

  87. rama morad

    rama morad

    16 gün önce

    degismedi💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💢💌💌💌💌💌💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💌💌💌💌💌💌💌💢💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

    • rama morad

      rama morad

      16 gün önce

      Amdftyuio🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🎀🎂🎈🥇🎹📷📸🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷23

  88. Telli Acer

    Telli Acer

    16 gün önce

    Vallaha ciyangil ne kötü bir Adam

  89. deniz çekirge

    deniz çekirge

    16 gün önce

    Ya iki günde bu 1. Bölümden bu bölüme kadar geldim dün başladım

  90. Anar Durmusov

    Anar Durmusov

    16 gün önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😍😍

  91. Gamze Yur

    Gamze Yur

    16 gün önce

    MAVİ AY 🌙🏹🎯 her zaman mavi ay mavi ay mavi ay 🏹🎯

    • Ezel Teyfur

      Ezel Teyfur

      7 gün önce

      EVETTT

  92. Aynure Bextiyarova

    Aynure Bextiyarova

    17 gün önce

    Dünyanın en iyi dizisi hep buna bakiyorum onların hayranıyım birde toskoparana bakıyorum

  93. Hakan Efe Budak

    Hakan Efe Budak

    17 gün önce

    Bu çocuklar 8 e gidip nasıl coğrafya sınavı oluyolar

  94. sym

    sym

    17 gün önce

    Dizi o kadar uzun sürsün ki çocuklar bu diziyle büyüsün 🤍🥺

    • Azra Yasar

      Azra Yasar

      Gün önce

      Çocuklar Zaten büyük Ben 9 yaşındayım Onlar yaşlana na kadar YapamAz

    • Mor Oyun

      Mor Oyun

      Gün önce

      @OZDS fan evt

    • Filiz Kağızman

      Filiz Kağızman

      4 gün önce

      Evet sihirli annem gibi olsa keşke

    • yağmur özbey

      yağmur özbey

      4 gün önce

      allah bu diziye arka sokaklar kadar uzun ömür versin

    • Cavid Cabirzade

      Cavid Cabirzade

      4 gün önce

      Gerçek ten harika dizi

  95. Enes Coşkun

    Enes Coşkun

    18 gün önce

    İzlemesi zevkli

  96. شامخ يماني

    شامخ يماني

    18 gün önce

    على اي قناه يعرض المسلسل مترجم

  97. Gulder Sonmez

    Gulder Sonmez

    18 gün önce

    Salih hoca neden karşılaşma olduktan sonra söylese daha iyiydi en azından karşılaşmayı alırdık

  98. Eda Nur Ceylan

    Eda Nur Ceylan

    18 gün önce

    9.50 ay çok komik yaaaa

  99. Eda Nur Ceylan

    Eda Nur Ceylan

    18 gün önce

    bu diziyi izlerken benim de ok atasım geliyor ya

    • Fatimə Niyazova

      Fatimə Niyazova

      10 gün önce

      Benimde, ama sonra atamadığım aklıma geliyor :(

    • Berrak

      Berrak

      10 gün önce

      Benimdee

    • Rasim Akman

      Rasim Akman

      11 gün önce

      Doğru diyon kız

  100. cemre Deveci

    cemre Deveci

    18 gün önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sonraki