Müzik

Teoman - Gecenin Sonuna Yolculuk | Gecenin Sonuna Yolculuk

Teoman’ın, “Gecenin Sonuna Yolculuk” isimli yeni albümünden “Gecenin Sonuna Yolculuk” isimli şarkısının lirik video klibi yayında.
Konser Takvimi
08.06.2021 | Denizli
09.06.2021 | Antalya
11.06.2021 | Konya
18.06.2021 | Diyarbakır
Bilet almak için: bit.ly/3tkeRHl
“Gecenin Sonuna Yolculuk” Albümünü Dijital Platformlarda Dinlemek İçin:
TRvision Music: bit.ly/3s2Whmn
Spotify: spoti.fi/3dMte1m
Apple Music: apple.co/2QbrFC4
iTunes: apple.co/3dJ3mU6
fizy: fizy.in/PksrP
Muud: muud.com.tr/sa/867211
Deezer: bit.ly/31VPVL0
Söz-Müzik: Teoman
Düzenleme: Safa Hendem
Mix: Mehmet Cem Ünal
Mastering: Kevin Paul
Kayıt: Mehmet Cem Ünal (Sessan)
Şarkı Sözleri
akrobat yürüyor ipte
ateşi çalarken yakalanıyor
vuruluyor, düşüyor
çok zaman önce

uğrunda yaşayacak, ölecek bir şeyi kalmamıştı zaten
bisküvi kıvamında kalbi var, sülfür kokusu havada, gecenin sonuna yolculuğunda

evine bir daha hiç dönmemeli, Bir yola çıkarsa insan
bir daha hiç sevmemeli, çöpe attıysa kalbini
yoktur acıması anıların, apansız saldırırlar
korkudan ölür ama kaçmaz boynunu uzatır baltaya, gecenin sonuna yolculuğunda

kadın vapurda,
çoktan sönmüş gençliği,
bazen inanıyor mucizeye
bazen kıyamete
uğrunda yaşayacak, ölecek bir şeyi kalmamıştı zaten
bisküvi kıvamında kalbi var, sülfür kokusu havada, gecenin sonuna yolculuğunda
evine bir daha hiç dönmemeli, Bir yola çıkarsa insan
bir daha hiç sevmemeli, çöpe attıysa kalbini
yoktur acıması anıların, apansız saldırırlar
korkudan ölür ama kaçmaz boynunu uzatır baltaya gecenin sonuna yolculuğunda

sürüyor arabasını sürücü
fren yok, gaz dipte
geçip gidiyor nehrini
hiç bozmadan istifini
uğrunda yaşayacak, ölecek bir şeyi kalmamıştı zaten
bisküvi kıvamında kalbi var, sülfür kokusu havada, gecenin sonuna yolculuğunda
Teoman’ı Takip Etmek İçin:
► Spotify: spoti.fi/2MyoDWQ
► Apple Music: apple.co/3b3Txjh
► TRvision: trvision.info
► Facebook: teoman
► Instagram: teoman_official
► Twitter: teomanCom
©℗ 2021 Procekts Film Müzik Yapım / Avrupa Müzik Yapım
#Teoman #GeceninSonunaYolculuk

YORUMLAR 

  1. Adem Gündü

    Adem Gündü

    Gün önce

    birbirimize teoman şarkılarını paylaştağımız zamanları özlüyorum , birbirnden uzakta yaşanıp bitmiş iki çocuğun özlemi ile ömrümü yitiriyorum , an ve an..sensiz , hep sensiz olduğu gibi.

  2. petito

    petito

    2 gün önce

    Teoman albüm çıkardığına göre hala küçüğüm...

  3. SAUDADE

    SAUDADE

    2 gün önce

    Geceyi çok severdim sende biliyorsun peki neden şimdi karanlıkta bile kalamaz oldum Giderken neden ışıkları kapattın...

  4. Youtube Muhtarlığı

    Youtube Muhtarlığı

    3 gün önce

    Daha on yedi on yedi on yedi, on yediymiş..

  5. Seyhan Duran

    Seyhan Duran

    3 gün önce

    🤗❤️🌹🔥

  6. Bilim Bilimi

    Bilim Bilimi

    8 gün önce

    17 yaşında bir insanım. Ve iyi ki yaşıtlarım gibi değilim.

  7. Dilek Dilmen

    Dilek Dilmen

    12 gün önce

    Bi şey söyle beynim bi şey söyle...söyle bi şey söyle... Sen hep söyle Teoman💙

  8. Merve Selimoğlu

    Merve Selimoğlu

    13 gün önce

    "Yoktur acıması anıların apansız saldırırlar."

  9. N Evrns

    N Evrns

    13 gün önce

    Sarkiyi dinleyince, peaky blinders 3.sezon falanca bölümü seyretmiş gibiyimss...

  10. Nisa Özkan

    Nisa Özkan

    14 gün önce

    Şu anda 16 yaşındayım ilerde gelir bu halime bakarım.

  11. TARIK ERYILMAZ

    TARIK ERYILMAZ

    14 gün önce

    Sakın üzme kendini .. birgün herşeyin tadını alacaksın , güneşin doğuşunu zevk ile izleyeceksin rüzgarın sesi ürkütmeyecek artık seni , denizin dalgaları artık üstüne gelmeyecek , gecenin koyu karanlığı içini ürpertmeyecek ve yeniden doğmuş gibi olacaksın.. beni merak etme (etmiyorsun malum ) :) keşke buradakilerdee anlaasa bu messajı

  12. B Bal

    B Bal

    15 gün önce

    Ne güzel ki Teoman gibi bir ses hala var... şarkının derinliğinde kayboldum

  13. watchman

    watchman

    17 gün önce

    Senden büyüğü yok tanımam...Teo sende olmasan zaten çekikmezbu hayat

  14. Selen

    Selen

    17 gün önce

    Akrobat yürüyor ipte, ateşi çalarken yakalanıyor vuruluyor, düşüyor...

  15. enes noyan

    enes noyan

    18 gün önce

    1k

  16. Ayşe Akbal

    Ayşe Akbal

    18 gün önce

    "Uğrunda yaşayacak ölecek bir şey kalmamıştı zaten." Tam olarak hayatımın özeti.

  17. Terra İncognita

    Terra İncognita

    19 gün önce

    Ferdinandla çok uzun zaman önce eskilerde çıkılmış bir yolculuktu bu ...

  18. Grup Karanlık

    Grup Karanlık

    19 gün önce

    İnansaydım, bir ömür beklerdim gelmeni. Ve inan, saydım. Bir ömür geçti beni sevmeyeli…!

  19. Tenzile Türkmen

    Tenzile Türkmen

    20 gün önce

    bir daha hiç sevmemeli , çöpe attıysa kalbini... " 26.04.21 00.00

  20. forget me so we can meet again

    forget me so we can meet again

    20 gün önce

    Bu mükemmelliği hakediyor muyum bilmiyorum

  21. forget me so we can meet again

    forget me so we can meet again

    20 gün önce

    Vuruldum ve düştüm

  22. Ibrahim Kucukkoc

    Ibrahim Kucukkoc

    20 gün önce

    Teo. Tek kelime.

  23. Sanal Seyyah

    Sanal Seyyah

    21 gün önce

    Seninle aynı dönemde yaşadığım için mutluyum

  24. Caner şahin

    Caner şahin

    21 gün önce

    İlk bestesini yapmaya çalışan ortaokul bebesinin denemesi gibi olmuş.

  25. İsmail Kılıç

    İsmail Kılıç

    22 gün önce

    Bişey diyeyim bu ülkeye sanatın hakkına veren nadir insanlardansın Teo. Bir de Duman ve Babamız Müslüm Gürses.

  26. Seçkin Tok

    Seçkin Tok

    22 gün önce

    biraz saygı... biraz seni sevenlere saygı... viski ile lazanya içilmez saygılı ol seni dinleyenler viski altın pahası zaten bu ülkede senin umrunda değil ama bu saygısız hareketlerinle biz müthiş şeyler yüreğimizi ısıtacak şeyler beklerken sevgi saygı sınırlarımızı aşmak biraz hadsizlik oluyor... viskiyi içiyosa da seni dinleyen; bitter çikolata yiyebilir en fazla o da senin gibi fantezi yaparak içemiyor.. saygılı ol saygıda kaybolma saygımızı yok etme tarihe gömülme......

  27. Seçkin Tok

    Seçkin Tok

    22 gün önce

    hocam; saçmalamışsın. senden beklenen çok farklıydı. sen seni bekleyenleri zaten iplemediğin net belli oldu da... kendi varlığını öldürüyorsun... kendi ayağına sıkıyorsun.. ben gibi gerçek anlamda sevenlerindeki yerini berbat edyorsun. biliyorum urunda değil. ama sen de sana 25 yıl değer verenlern umrunda olmazsın... öldükten sonra benim çocuğum seni bu hareketlerin yüzünden bilmeyecek bilgin olsun... bilse de şöyle bilecek: hayatının son zamanlarında kimseyi iplemeyen biriydi şimdi adını bile anmaya gerek yok o da sanatçı olamadı der geçeriz...

  28. gokyuzune.asik. balik

    gokyuzune.asik. balik

    22 gün önce

    Akrobat yürüyor ipte sonra düşüyor vurularak. 23.04.2021

  29. BEYTULLAH ÇELEBİ

    BEYTULLAH ÇELEBİ

    22 gün önce

    Bir teşekkürü gerçekten hak ediyor Teoman bu zor günlerde herkes single yaparken kendisinin albüm yaptığı için, aynı performansı Duman, Mor ve ötesi, Manga, Şebnem Ferah, Haluk Levent gibilerinden de bekliyorum 😀👏🎸

  30. Gk gK

    Gk gK

    23 gün önce

    Melisa , Hira , Hayrünnisa falan hikaye dünyanın en şanslı çocuğu teomanin kızı

  31. betullacarli

    betullacarli

    23 gün önce

    Yoktur acımasıı anıların*

  32. Kapatsana Lan Şunu

    Kapatsana Lan Şunu

    23 gün önce

    Gitara üst üte vurdukça kalbim hopluyo

  33. Serdar Kurtaran Şenyuva

    Serdar Kurtaran Şenyuva

    24 gün önce

    38 Yaşımdayım, 20 yıldır hayatımda Teoman. Albümler ilk çıktığında hiçbir zaman mükemmel gelmedi. Sonradan çok sevdim hepsini. Ama bu albüm Teoman için kişilik ve karakter albümü olmuş. Ben her şarkında bunu gördüm geçekten. Ve erotizm... Bu adam bunu yaşıyor ve hissettiriyor.

  34. Ayşe Sena

    Ayşe Sena

    25 gün önce

    Teoman’ın her nefes alışı kalbime saplanıyor.. mükemmelliğin vücut bulmuş halii 🖤

  35. zys

    zys

    25 gün önce

    Peaky f.cking Blinders 6.sezon soundtrack

  36. Ege Gorgun

    Ege Gorgun

    25 gün önce

    Müthiş bir albüm. Teoman'ın sözleri hayatın, bir çok insanın farkında olmadan yaşadığı loş bir tarafına öyle güzel dokunuyor ki... En beğendiğim şarkı ayrıca bu albümden ve videoların sade estetiği de çok iyi gerçekten.

  37. gülizar çelebi

    gülizar çelebi

    26 gün önce

    Birkez daha hayranım kadın vapurda çoktan sönmüş gençliği

    • gülizar çelebi

      gülizar çelebi

      26 gün önce

      Sülfür kokusu havada

  38. Frozen

    Frozen

    26 gün önce

    ok

  39. AKTOSENA

    AKTOSENA

    27 gün önce

    teocum harikasın sonunda hasret giderdik :)

  40. Seçkin Tok

    Seçkin Tok

    27 gün önce

    O kadar bekledik böyle bir albüm seni en iyi tanıyan en iyi anlayan seninle büyümüş gerçek sevenin olarak söylüyorum OLMAMIŞ senin bir tarzın vardı ama bu şarkılar pardon bu kitap okur gibi anlattığın tat vermeyen şeyler her neyse dinlenecek gibi değil. Lütfen biraz kendine gel Teoman.

  41. Batuhan Turanlı

    Batuhan Turanlı

    27 gün önce

    bu şarkıya gömün beni

  42. Vildan

    Vildan

    27 gün önce

    Çok mutsuzum kendimi buraya attım

  43. elif siren

    elif siren

    27 gün önce

    Nasıl özlemişiimmmm! Hoş geldi bu albÜm :)

  44. Fatma Nur

    Fatma Nur

    27 gün önce

    Teoman abi sana aşığım.

  45. mert zorbek

    mert zorbek

    27 gün önce

    cidden eve dönmemeli insan

  46. Ruzigar Misha

    Ruzigar Misha

    27 gün önce

    Saol Teo. Opurem. Oxuginen.

  47. Buse Kambal

    Buse Kambal

    28 gün önce

    Şu zamanlarda ilaçtan dahada ilaç senin albüm çıkarman oldu. Seviyorummm bee ❤️❤️

  48. ateisteinanmayantanrı

    ateisteinanmayantanrı

    28 gün önce

    yorumlarda kimse bahsetmemiş ama ben söyleyeyim. "bazen inanıyor mucizeye bazen kıyamete." Teoman ne güzel şeysin sen ❤️

  49. Ai yai yai ı am your little butterfly

    Ai yai yai ı am your little butterfly

    28 gün önce

    Herkes 17 yaşındayım yazmış saçmalamayın dümdüz dinleyin gençler (Bu arada 17 yaşındayım)

  50. EfeKahraman

    EfeKahraman

    28 gün önce

    harika bi şarkı ve harika bi albüm gerçekten...uğurunda yaşayacak ölecek bir şeyi kalmamıştı zaten.....

  51. Makiss Noyu

    Makiss Noyu

    28 gün önce

    Şu anda elimde Teoman'ın kitapı kulağımda şarkısı... var'mı benden daha şanslısı? Bu arada depresyondayım ondan buradayım

  52. Savaş Gültekin

    Savaş Gültekin

    28 gün önce

    Nick Cave soul'lu güzel bir şarkı.Kulakları çinlasın.

  53. Muharrem Soran

    Muharrem Soran

    29 gün önce

    şaka gibi 36 yasindayim oğlum 4 yaşında unutmuştum herşeyi hatırlattın o eski tatlı yıllari. iyi adamsın iyi müzisyensin.

  54. i a

    i a

    29 gün önce

    Heyecanla dinliyorum, dinlemeye kıyamayarak

  55. Beyza Altun

    Beyza Altun

    29 gün önce

    Mükemmel bir albüm olmuş efsanesinn senn💜💜💜

  56. Gizem Başdalgıç

    Gizem Başdalgıç

    29 gün önce

    90 tayfasına da selam olsun buradan... özlemişiz... ilaç gibi geldi be...

  57. Kaan Koçak

    Kaan Koçak

    29 gün önce

    Teoman bey bakın lütfen sigara içmeyi bırakın sesinize veya sağlığınıza bir şey olucak diye endişeleniyorum.

  58. Absence Nothingness

    Absence Nothingness

    29 gün önce

    Yeni albüm hayırlı olsun

  59. Can Adk

    Can Adk

    29 gün önce

    İyi ki geldin, ne çok özlemiştik..

  60. TEOMAN

    TEOMAN

    29 gün önce

    helal olsun bu yaşlı kurt'a hala albüm yapıyor

  61. Tijen Utku

    Tijen Utku

    Aylar önce

    🤯

  62. Büşra Şen

    Büşra Şen

    Aylar önce

    Çok iyisin

  63. S

    S

    Aylar önce

    Allaahımmmm çok mutluyum 2021 in tek mululuğuuu❤❤❤

  64. Gamzezee

    Gamzezee

    Aylar önce

    Seneler sonra görüşmek üzere kendim. Umarım hâlâ umutlu ve mutlusundur. 15.04.2021 21.45

  65. Faig Azer

    Faig Azer

    Aylar önce

    Azerbaycan'dan selamlar

  66. Ramazan aydoğdu

    Ramazan aydoğdu

    Aylar önce

    trvision.info/bill/video/e3p6a4eYnntonJM

  67. Tuğba

    Tuğba

    Aylar önce

    Sen de olmasan bizi anlayan yok Teoman 💜

  68. Othemes NET

    Othemes NET

    Aylar önce

    Pandemi Teoman'ın aşk hayatını olumsuz etkilemiş olmalı ki eski tadı bulamadım

  69. Sinema Tezgahi

    Sinema Tezgahi

    Aylar önce

    Rezervasyonumuzu yapalım :)

  70. DEVRAN AYŞE KUZUCU

    DEVRAN AYŞE KUZUCU

    Aylar önce

    Her gece burada buluşalım 🖤 sen varsan yanlız değilim teo

  71. Gülan Yakut

    Gülan Yakut

    Aylar önce

    Yaaa bir insanın tüm şarkılarımı böyle parçalar insanı ❤❤❤❤❤❤❤❤

  72. Beyza Beyaz

    Beyza Beyaz

    Aylar önce

    Gençliği sönmüş kısmı sinirimi bozdu skmfodldmf hayatımızın 1 yılı simdiden çöp oldu ve olmaya devam ediyor

  73. Beyza Beyaz

    Beyza Beyaz

    Aylar önce

    14 yasimda bir yola ciktim ve evime hic donmedim simdi bunlari da evimden uzaklarda yaziyorum...

  74. Gokcen

    Gokcen

    Aylar önce

    Adamın sesi yakışıklı 😍😍😍

  75. Phonemenal

    Phonemenal

    Aylar önce

    16 yaşında teomanın da albüm çıkardığına şahit oldum tşk✌🏻

  76. FATIH ILERI

    FATIH ILERI

    Aylar önce

    Abi sana bir söz yazıyorum umarım okursun o güzel tonlu sesinle bittigi zaman göndereceğim sana

  77. Seda Işık

    Seda Işık

    Aylar önce

    Tek kelimeyle muhteşem olmuş iyi ki varsın Teoman hep var ol.

  78. Ramazan aydoğdu

    Ramazan aydoğdu

    Aylar önce

    Peaky Blinders havası sezdim.

  79. Yaren Canpolat

    Yaren Canpolat

    Aylar önce

    evine bir daha hiç dönmemeli, bir yola çıkarsa insan bir daha hiç sevmemeli, çöpe attıysa kalbini yoktur acıması anıların, apansız saldırırlar korkudan ölür ama kaçmaz boynunu uzatır baltaya, gecenin sonuna yolculuğunda.

  80. Seval Avel

    Seval Avel

    Aylar önce

    Bisküvi kıvamında kalbi var💜

  81. Beyza Yıldız

    Beyza Yıldız

    Aylar önce

    Evine bir daha hiç dönmemeli, bir yola çıkarsa insan✨

  82. ceyda.

    ceyda.

    Aylar önce

    sesindeki yorgunluk beni tedirgin ediyor abi.

  83. ceyda.

    ceyda.

    Aylar önce

    her şey birbirine karışıyor, bir yığın oluyor ve birbiriyle çarpışıyor. eski bir telaşı hergün yaşarım. dünyadır deyip aldırmaz sokağa çıkarım ve sende benim yanımda gelirsin teo abi. kulaklarımdan beynime akar ve bütün ruhumu ele geçirirsin çoğu zaman. Teşekkürler.

  84. Rojin Özdemir

    Rojin Özdemir

    Aylar önce

    Ben bu albümden nasıl çıkıcam şimdi🥺

  85. Hakan Dogan

    Hakan Dogan

    Aylar önce

    Çok ortak yönümüz var ...

  86. yeliz yetiz

    yeliz yetiz

    Aylar önce

    Her zamanki gibi Mükemmel ❤️❤️❤️

  87. Ömür

    Ömür

    Aylar önce

    Yerimizi almayalım mı?

  88. Azize Nur Özer

    Azize Nur Özer

    Aylar önce

    yüreğinin bir yanıyla hep çocuk kalan adam

  89. Gurme Gezgin

    Gurme Gezgin

    Aylar önce

    Bu şarkı çok hüzünlü

  90. Merve Abban

    Merve Abban

    Aylar önce

    gittikçe şarkılarının sözleri kalitesizleşiyor

  91. ozan karahan

    ozan karahan

    Aylar önce

    olmm çok iyi değilmi yeni albümü şarkı ritmleri felan çok iyi

  92. kovid 19

    kovid 19

    Aylar önce

    Abi 15 yıldır dinliyorum seni ama sana uslu oturaklı haller yakışmıyor gecenin çapkın ve etrafında kızlarla daha coşkulu daha uçuk şarkılar yakışıyor ellerin hiç kimsenin çalamadığı kadar güzel elektro çalarken neden daha yavaş çalıyosun güzel bir gün gemiler paramparça ve bisürü parça sayabilirim istesen herzaman daha iyisini yapacak yetenektesin uğraşmak mı istemiyosun bilmiyorum bildiğim tek şey senin inanılmaz yeteneklere sahip çılgın bi müzizyen olduğun ve o ruhu kaybetme Ayrıca aksiyon filmleride bekliyoruz senden teşekkür ederim 🙏🙏🙏

  93. Gmail Hesap

    Gmail Hesap

    Aylar önce

    Kral geri geldi.

  94. Sed i

    Sed i

    Aylar önce

    Çoktan sönmüş gençliği

  95. Ülker Pamuk

    Ülker Pamuk

    Aylar önce

    Dedimmm ya az önce benim diycem birşey kalmadı cunkuuu TRvisionde de noluyo bilmiyorum ne yıllar önce nede bu saatee egeden akdenize yani insannn tek başına devrimciyimmmm ne bilir ki zaten bana da odettiniz dünya sol devrimciyimmmm olumumeee dedikceeeee okuyun youtuberlerde onlarida tanıyorum uzaktan dedim böyle hiç bir konuda birşey bilmiyorum namussuzluk eden kurdlerimdi ben değildim onursuzluk seeerefsizlik eden solummmm karşımda ne anlatayım bitti diyorum gerceklerimmmm tekrarim ister inanın ister inanmayın bunu saatee de hakkaten namusumlaaaa yaşarken sagcilaraaa da kendimi havlatmam eeee canimlaaaa bir başıma odedimmmmm diyorum okuyun silinnn konuşmalarımi yada Dursun tmm youtuberlerim sizde ben anlamam böyle pek sosyal alemlerden tekkkkkkj yaptığım yilmazz güney canımdan slmmm getirmekti hepsi bu dedikkkk

  96. нрг монолова

    нрг монолова

    Aylar önce

    Teomancim Kyrgyzstandan 🇰🇬 selam

  97. Selda Kemal Çelik

    Selda Kemal Çelik

    Aylar önce

    Bu nasıl bir aşk bendeki bilemiyorum, ilkokuldan beri hislerim şarkıları dinlerken eğlenişimin hazzını hiçbir sanatçı bu denli veremiyor. 30 yaş 2 çocuk annesi değişen bir duygum yok. Şarkı süperdi 👏👏👏

  98. Sema Doğan

    Sema Doğan

    Aylar önce

    "Uğrunda yaşayacak, ölecek bir şeyi kalmamıştı zaten."

    • Sema Doğan

      Sema Doğan

      28 gün önce

      @Gürkan Köse İyi ki varsın 💜

    • Gürkan Köse

      Gürkan Köse

      28 gün önce

      Farklı insanlar, aynı şarkı, benzer hisler. İyi ki varsın 💜

  99. Mert TurkLord

    Mert TurkLord

    Aylar önce

    gecenin sonuna yolculuğumu yapıyorum biraz viski iki sarımlık mari ve çoktan sönmüş gençliğim

  100. MoMos

    MoMos

    Aylar önce

    ♥️

Sonraki