Film ve Animasyon

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 52. Bölüm - Evlilik Falan Yok!

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-ask-52-bolum-izle?
Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub
52. Bölüm Özet:
Mine’nin sürprizi herkeste soğuk duş etkisi yaratmıştır. Yıldız’ın sağlıklı bir hamilelik süreci geçirmesi için canını dişine takan Kuzey için mücadele edeceği bir cephe daha açılmıştır. Ama Kuzey, yılmaz. Ailesi için elinden geleni yapmaya devam eder. Bir süre stresten uzak kalmak ona da Yıldız’a da çok iyi gelecektir.
Kuzey ve Yıldız, çareyi uzaklaşmakta bulsa da bıraktıkları hayat, eskisi gibi devam edemeyecektir. Herkes adeta çil yavrusu gibi dağılmıştır. Kızlar, sürpriz isimlerle birlikte kendilerini bambaşka bir maceranın içinde bulurken Sefer de birdenbire kendini sokaklarda bulmuştur. Tehlike ise yine en beklenmedik zamanda yine kendini gösterecektir.

Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler
Oyuncu Kadrosu:
Yıldız: Aslıhan Güner
Kuzey: İsmail Demirci
Sefer: Toygan Avanoğlu
Nahide: Merve Şen
Mine: Aslıhan Kapanşahin
Gökçe: Berfin Nilsu Aktaş
Feride: Gizem Güneş
Ömer: Özgün Karaman
Emin: Korcan Kol
Osman: Can Kızıltuğ
Kamer: Ecem Çalhan
Poyraz: Burak Can
Yaşar: Cezmi Baskın
Hanife: Ferda Kaynar
Şeref: Hüseyin Soysalan
Emine: Uğur Demirpehlivan
Pembe: Zeynep Kankonde
#KuzeyYıldızıİlkAşk #SeferinSonu

YORUMLAR 

  1. İslam Games

    İslam Games

    4 saatler önce

    Sefer beni alatı

  2. SENA &ERVA ÇALIK

    SENA &ERVA ÇALIK

    4 saatler önce

    Mine çok tatlı😄😄😄

  3. Ercin karasahin

    Ercin karasahin

    4 saatler önce

    Mine 💜💜🤣🤣

  4. Betül

    Betül

    4 saatler önce

    Bölümü tam izlemedim bu şakanın amacı neydi

  5. Yunus Yigit

    Yunus Yigit

    5 saatler önce

    O kadar korkutumki oyun olduğunu öğrenince biraz rahatladım. Kuzey yıldızı gerçek bir hayat hikayesi gerçekten gerçektende yaşanabilir

  6. Fidan Koçer

    Fidan Koçer

    5 saatler önce

    la nasil bulduk la

  7. Hasan Öz

    Hasan Öz

    5 saatler önce

    Fragmannn

  8. Fatih Uğur Yalçınkaya

    Fatih Uğur Yalçınkaya

    6 saatler önce

    3:17 üfff

  9. Adem Tokgöz

    Adem Tokgöz

    7 saatler önce

    Mine : niye abla bende senin gibi yapip sevdigimi elimdenmi kacirsaydim sefer : bu çocuk digil ya kiskiskksjshd

  10. Nisa nur Polat

    Nisa nur Polat

    8 saatler önce

    53.bölüm fragmanı ne zaman nolur cevap verinn

  11. elmas bilgin

    elmas bilgin

    9 saatler önce

    Valla ben seferi çok seviyoduk seferi daim sevenler 🙏🥰🥰🥰🤩 ama sefer bicaklandi yaaa😰

  12. Kendini Baştan Tasarla

    Kendini Baştan Tasarla

    9 saatler önce

    Niye hala fragmanı çıkmadı böyle giderse nefret edicem ayrıca sefer ölmesin

  13. MUSTAFA YAĞIZ ÇAKIR

    MUSTAFA YAĞIZ ÇAKIR

    10 saatler önce

    Çok uyuz oldum bu bölüm neden final oldu

  14. Ravza yüsra Öztürk

    Ravza yüsra Öztürk

    10 saatler önce

    Aynen🌼🌼🌼🌼

  15. Eylül Fatma Öztürk

    Eylül Fatma Öztürk

    11 saatler önce

    Sefere mi güleyim,kuzeyden mi korkuyım,eminin haline mi güleyim ne yapayım🙉🙉

  16. Tuba Odabaş

    Tuba Odabaş

    11 saatler önce

    Enişte😂😂

  17. Kayra Hasirci

    Kayra Hasirci

    11 saatler önce

    Evlenmedik deyince nasıl katıldım ya çok komikti hele bide Kuzey sarılınca acayip katıldım nasıl güldüm 😂😂😂

  18. Kayra Hasirci

    Kayra Hasirci

    11 saatler önce

    İnsan öyle vurur mu ya ayıp Kuzey ayıp 🤬🤬

  19. Zerda Durlanık

    Zerda Durlanık

    13 saatler önce

    Vallahi yüreģime iniyordu neyseki şakaymış

  20. Zaza Zaza

    Zaza Zaza

    14 saatler önce

    53 bölümün fragmanın ne zaman gelecek yav sinr oldum vermediniz diye yav🤔

  21. ʕ•ᴥ•ʔ mrs. chøcøláte ʕ•ᴥ•ʔ

    ʕ•ᴥ•ʔ mrs. chøcøláte ʕ•ᴥ•ʔ

    14 saatler önce

    5:08 çok nadir görebileceğiniz bir sahne iyi izleyin

  22. nihal ismayılova

    nihal ismayılova

    14 saatler önce

    5:21 Emin japon baligina benzememismi😂😂

  23. hatice ARSLANTAŞ

    hatice ARSLANTAŞ

    15 saatler önce

    fırakmanıda olsa daha mutlu olurdum

  24. Ebru Sağlam

    Ebru Sağlam

    15 saatler önce

    Arkadaşlar Zuzu TV de küçük kardeşimiz ayaz için onun iğleşmesi için ailesi video yüklüyor lütfen videoları izleyip destek olalım

  25. Hahah cocuk Hahah

    Hahah cocuk Hahah

    15 saatler önce

    Abi annemle babam izliyo ama ben izlemiyom senden izliyom

  26. Emrah Toksoy

    Emrah Toksoy

    15 saatler önce

    Ayy nasıl kurtuldu kuzeyin elinden

  27. POWER HALİL

    POWER HALİL

    16 saatler önce

    Sefer filimden çıksa izlemiyinler

  28. Dila kent fan

    Dila kent fan

    16 saatler önce

    Uheeeey🙁

  29. Abdulkadir TERZİOGLU

    Abdulkadir TERZİOGLU

    16 saatler önce

    Neden fragman gelnedi

  30. Gülcan Atman

    Gülcan Atman

    17 saatler önce

    Yıldız neredeydi

  31. Arda Akkoyun

    Arda Akkoyun

    17 saatler önce

    5.07 eminin bakışları peki

  32. İsmail Coşan

    İsmail Coşan

    19 saatler önce

    5:23 Eminin yüzü😂😆

  33. Aslıhan Güner *

    Aslıhan Güner *

    23 saatler önce

    UHEYY NE YAPTIN SEN KIZIM

  34. Sevda Salmanlı

    Sevda Salmanlı

    Gün önce

    Eger gercek olsaydi onun elinde nikah cuzdani degil diploma olmasi lazimdi

  35. Salar Jmo

    Salar Jmo

    Gün önce

    Uheeeey şimdi farkettim ee ula bu bölümde yıldız yok ya gıı

  36. athena RX

    athena RX

    Gün önce

    3:14 amel defteri nasıl kapatılır adlı çalışma :)

  37. saklı Selam

    saklı Selam

    Gün önce

    Kizlari erkeklerin kollarindan gelmiyo evlilik olunca küçük kizim oldu. Bencede evlenmesinler bu yaşta ama cok sacma bi durum

  38. Yasemin Yalçinkaya kjfc

    Yasemin Yalçinkaya kjfc

    Gün önce

    Mine yuzunden emin dayak yedi

  39. Sema Akcan

    Sema Akcan

    Gün önce

    Emine yazık ya hemen Osmanlı tokadını yedi

  40. Cemrenin_meleği

    Cemrenin_meleği

    Gün önce

    Bir an korktum minecim şaka demeswydin burda gidiyordum bee

  41. tural memmedov

    tural memmedov

    Gün önce

    Sefer-ciceyi burnunda bir kiz babasi😄

  42. Yağmur

    Yağmur

    Gün önce

    Hâlâ fragman yok nerde kaldı bu fragman

  43. OYUN BAŞKANI

    OYUN BAŞKANI

    Gün önce

    AŞAĞI KAYDIRMA. DEMİŞTİM AMA SEN YAPTIN YAPMİCAKTIN HADİ BY DİYECEKTİM HAHAH BY👋 YORULDUM

  44. Gg Gf

    Gg Gf

    Gün önce

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  45. Dilovan Istanbul

    Dilovan Istanbul

    Gün önce

    Çok güzel dizi ehjejeuwuw

  46. NİSA SARITAŞ

    NİSA SARITAŞ

    Gün önce

    8.19 yav bu minimini mine ile çamaşır ipi emin bizden önce mi evlencek

  47. Aleyna Ayşen

    Aleyna Ayşen

    Gün önce

    Babaannesi abartmış biraz. Allah'tan dizi 😂😂

  48. Miray Aslan

    Miray Aslan

    Gün önce

    SİNİR BOMBASI TAM PATLARKEN ŞAKAYDI

  49. ZELAL TOREMAN

    ZELAL TOREMAN

    Gün önce

    MİNE:biz evlendik KUZEY:evlilik falan yoook Üç alev aldı liman gaçın 🔥🚢🔥

  50. Esra Koymen

    Esra Koymen

    Gün önce

    Hani fragman haniiı nerdeeee BEĞENİN GÖRSÜNLER İLK LİKE BENDEN

  51. lsgrv elesgerli

    lsgrv elesgerli

    Gün önce

    Ay oh be şakaymışş😥😥

  52. Sefer Özkarlıoğlu

    Sefer Özkarlıoğlu

    Gün önce

    12b

  53. Mesude Çakmak

    Mesude Çakmak

    Gün önce

    Mine ile eminin isimlerinin benzer olduğunu şimdi fark ettim

  54. Belinay Keskin

    Belinay Keskin

    Gün önce

    Bu yorumu yapımcıları vermek istiyorum sefere zarar veren kişilerin filimde öldürülmesini istiyorum Ne olur olsun yalvarırım

  55. Akgül Korkut

    Akgül Korkut

    Gün önce

    Mine= Aslıhan Kapataş Gökçe=Berfin Nilsu Aktaş Kuzey=İsmail Demirci Yıldız=Aslıhan Güner Feride= Gizem Güneş

  56. Suna Erdem

    Suna Erdem

    Gün önce

    Vallahi kuzey emine sarildiginda koptumm

  57. Türk Oğlu

    Türk Oğlu

    Gün önce

    Kuzey çıldırdı 😠😠😠😠

  58. Nihat Mehtiyev

    Nihat Mehtiyev

    Gün önce

    🏅🥇🏀🎖🏆📱

  59. Abdurrahman Erusta

    Abdurrahman Erusta

    Gün önce

    Kuzey Yıldızı İlk Aşk:53.Fragman ne zaman gelecek?.

  60. RÜMEYSA ESEN

    RÜMEYSA ESEN

    Gün önce

    5:10 sjsjshjsjsj

  61. Kövsər Feyzullayeva

    Kövsər Feyzullayeva

    Gün önce

    KUZEY YILDIZI İLK AŞK. 💙

  62. Buse Animeci

    Buse Animeci

    Gün önce

    Emin: Bende geliyimmi babağğğ😂

  63. BERRE

    BERRE

    Gün önce

    O ANDA KUZEY:OHH YANDAN YANDAN🕺🙆‍♂️

    • Gülsüm. Ekmen

      Gülsüm. Ekmen

      Gün önce

      Jzzoh

  64. Gülbeyaz sahin

    Gülbeyaz sahin

    Gün önce

    Diziyi izlerken gözümü kapatın Kuzey mineye tokat atar sandım ama kuzey kızlarına vurmazki😊😊😊

    • Gülbeyaz sahin

      Gülbeyaz sahin

      Gün önce

      @Amine Aziz adsız kadın dedin ya 😊😊😊o yuzden

    • Amine Aziz

      Amine Aziz

      Gün önce

      🤔

    • Amine Aziz

      Amine Aziz

      Gün önce

      Gülbeyaz sahin anlamadım nasıl üzdüler derken

    • Gülbeyaz sahin

      Gülbeyaz sahin

      Gün önce

      Ferideye elimi kaldırdı orda izlemedim amcam vefat etmişti😔😔😔

    • Gülbeyaz sahin

      Gülbeyaz sahin

      Gün önce

      Kim bilir seni nasıl uzdulerki😔

  65. Tiktok Memes

    Tiktok Memes

    Gün önce

    Çok komik 😂

  66. Fnur Hlloğlu

    Fnur Hlloğlu

    Gün önce

    😮😤

  67. Taner Yilmaz

    Taner Yilmaz

    Gün önce

    Kuzey abi diziyi bitir meyin lütfen 2 sene sonra bitsin lütgen😣😣😣😣

  68. Şevval duru Keskin

    Şevval duru Keskin

    Gün önce

    Neden 53 bölüm fragmanı yayınlanmadi

  69. Nagihan Kose

    Nagihan Kose

    Gün önce

    Yaaaaaa lüütfen filim bitmedinnnn 55 kadar lütfrnnnnnnn yaa cok seviuorummm filmi

  70. BEYZANUR ERDAL

    BEYZANUR ERDAL

    Gün önce

    En nefret ettiğim karakter mine En sevdiğim karakter GÖKÇEEE diyenler +1

  71. Hikmet Borcalan

    Hikmet Borcalan

    Gün önce

    5:10 çok güzel sarıldı yaa.. emin'e çok güveniyordu. O yüzden aferin lan sana dedi...👏👏🤗💕💕

  72. Reyhan Güngör

    Reyhan Güngör

    Gün önce

    Ewlenmediler 👍❤😊😘

  73. ᴏ̈ᴢɴᴜʀ

    ᴏ̈ᴢɴᴜʀ

    Gün önce

    Minenin umursamaz tavırları beni deli etti

  74. tuba dnz

    tuba dnz

    Gün önce

    5:10 da ilk defa birini kucakladı kuzey

  75. Betül Akgül

    Betül Akgül

    Gün önce

    Mineye kızıp sefere gülenler bu çocuk değil bu bu çocuk değil bu ya 😂

  76. gül hatun uzel

    gül hatun uzel

    Gün önce

    53.bölüm fragman neden çıkmadı bilen varsa desin nolurr

  77. İbrahim Borazan

    İbrahim Borazan

    Gün önce

    Kuzey soka girdi

  78. semanur MERAL

    semanur MERAL

    Gün önce

    53.fragmanı neden vermediniz nolur verin

  79. Bi Garip Fan

    Bi Garip Fan

    Gün önce

    2,100 milyon olmuşuz uheyy

  80. Cheery Bean!

    Cheery Bean!

    Gün önce

    Şu ilk kızın adı neydi neyse o kızın tepkilerine kasnser oluyorum

  81. Сыймык Жапеков

    Сыймык Жапеков

    Gün önce

    Bencil Kuzey öküzü bu kızların ölene kadar evermez... demedi demeyin.... ancak o ölünce mürüvvetini görecekler

  82. çınar bayar

    çınar bayar

    Gün önce

    Fragman gelsin Fragman Gelsiiiin

  83. Sevgi Özkan

    Sevgi Özkan

    Gün önce

    Artık bütün bölümlerde osman ile emine iyi davransın kuzey

  84. Ali Övet

    Ali Övet

    Gün önce

    Oh be iki oyunmuş

  85. forever_ blackpink

    forever_ blackpink

    Gün önce

    Mine helvanı yiceklerdi çocuğmm

  86. Zümra Kantarcı

    Zümra Kantarcı

    Gün önce

    Mini mini Mine’le Çamaşır ipi Emin 😂

  87. Turgut Koc

    Turgut Koc

    Gün önce

    Ya 51. Bölüm full izle yemiyom yansıtın

  88. Elif alahverdiyiyeva

    Elif alahverdiyiyeva

    Gün önce

    Suna bakin 05:13

  89. SS_TR AHMET

    SS_TR AHMET

    Gün önce

    53.BÖLÜM FRAGMANI NEDEN HALA YOK BEYLER HER GÜN AÇIYORUM BİLGİSAYARI YA DA TELEFONU AÇIP 53.BÖLÜM FRAGMANI GELMİŞ Mİ DİYE BAKAN ARKADAŞLAR KALP ATI BİLE

  90. uludağ çocuğu

    uludağ çocuğu

    Gün önce

    sefer son sahnede bıçaklandığı için üzgünüm ama diğer yerleri mükemmel eğlenceli bir dizi hep izliyorum 1. bölümden beğri. Çok güzel kaliteli

  91. Tuğba Çiftçi

    Tuğba Çiftçi

    Gün önce

    Emin de o cesaret nereden geldi dedim ya rahatladım valla

  92. rana bayrakdar

    rana bayrakdar

    Gün önce

    Yeni bölüm fragmanına ne oldu

  93. adar sarıer

    adar sarıer

    Gün önce

    bitti kuzey yıldızı

  94. hiç kimse

    hiç kimse

    Gün önce

    5:49 hahahajs

  95. hiç kimse

    hiç kimse

    Gün önce

    Benim içim rahatladı vallahi ohhhhhhhhhh

  96. ورود العرجان

    ورود العرجان

    Gün önce

    😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔

  97. Aleyna

    Aleyna

    2 gün önce

    Bence kuzey bu kızlarını kıskanma sahiplen me olayını abarttı

  98. Aysel Sağdıç

    Aysel Sağdıç

    2 gün önce

    53.bölüm gelsin lütfen😍😍😍☺️

  99. Zeynep Juan

    Zeynep Juan

    2 gün önce

    Dizi bitmesin lütfen yia 🥺👉❤👈

  100. İlhan KAYA

    İlhan KAYA

    2 gün önce

    Fragmannn

Sonraki