Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final) - Felekten Bir Gece...

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-...

Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub

64. Bölüm Özet:

Kuzey ve Yıldız, yeni bir heyecanın eşiğindedir. Birlikte kutlayacakları ilk bayram sabahına uyanacaklardır. Artık kara bulutlar aralanmış, mutluluk yüzünü göstermeye başlamıştır. Tüm küslerin barıştığı, dargınlıkların unutulduğu bayram gibi bir bayram yaşayacaklardır. Başlangıçta her şey tıpkı hayallerindeki gibi olsa da kara bulutlar yine aşıklarımızın peşini bırakmamış, Yıldız’ın kalbi yeniden kırılmıştır. Ama öyle bir şey olur ki; herkes Kuzey Yıldız’ı masalının gücüne bir kez daha inanır. Her masalın sonunda olduğu gibi gökten üç elma düşer…


Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler

Oyuncu Kadrosu:
Yıldız: Aslıhan Güner
Kuzey: İsmail Demirci
Sefer: Toygan Avanoğlu
Nahide: Merve Şen
Mine: Aslıhan Kapanşahin
Gökçe: Berfin Nilsu Aktaş
Feride: Gizem Güneş
Emin: Korcan Kol
Osman: Can Kızıltuğ
Kamer: Ecem Çalhan
Poyraz: Burak Can
Yaşar: Cezmi Baskın
Hanife: Ferda Kaynar
Şeref: Hüseyin Soysalan
Emine: Uğur Demirpehlivan
Pembe: Zeynep Kankonde

YORUMLAR 

  1. Süleyman Davut

    Süleyman Davut

    17 saatler önce

    Kuzey yıldızı hiç final olmasin

  2. İbrahim Arı

    İbrahim Arı

    2 gün önce

    5:41 Urfa Sıra Geceleri

  3. aslıhan güner

    aslıhan güner

    3 gün önce

    Kuzey yıldıını sevenler 1 like

  4. Hamide Koçyiğit

    Hamide Koçyiğit

    9 gün önce

    Gf😘😍💩👻💩💖💝💟💌❣️💋🛀🧖👰🤵👸🤴

  5. Efsane Rusça Dinle⚡

    Efsane Rusça Dinle⚡

    12 gün önce

    Bu aşk sonsuz sanardık ama bi sonu varmış 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  6. Çok bilmiş  Kanalı

    Çok bilmiş Kanalı

    12 gün önce

    Sizi asla unutamazlar kuzey abi yıldız abla

  7. Omar Ddemir

    Omar Ddemir

    16 gün önce

    Sefer in beddualarını yıldızı ' uheyyylerini kuzey mavşim demesini

    • Omar Ddemir

      Omar Ddemir

      16 gün önce

      ❤💜💙💗💔💚💟💝💕💛💓👏👋👊👐☝👆👇👈👉✊✌✋👌👎👍💋👅👄👣👃👂👀💪💀👿👾👽👺👹👻💅💇💆💃👳👲👱👼🎅👸👰👯💂💁👷👮👥👤👭👬👫👪💑💑💏👵👴👩👨👧😿😽🙀😾😻😹😸😹🙏🙎🙇🙆🙅🙍🙋🙌😫😓😔😔😚😘

  8. Raşit Bayraktar

    Raşit Bayraktar

    17 gün önce

    Mete geldi ama bozuldu

  9. Zeynepgül Yogurtcu

    Zeynepgül Yogurtcu

    19 gün önce

    Halilin şarkılarına bayılıyorum

  10. Özgür Karademir

    Özgür Karademir

    19 gün önce

    Güle güle

  11. Abdulkadir Cetin

    Abdulkadir Cetin

    21 gün önce

    FİNAL OLDU YAAAAAAAAAAAAAAAAA ÇOK AĞLADIM 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  12. Zeynepgül Yogurtcu

    Zeynepgül Yogurtcu

    21 gün önce

    Yıldızın yirmi yıllık aşkına kimse karışamaz

  13. hayal evi

    hayal evi

    21 gün önce

    Kuzey yıldızı sadece ismi değişsin ve bazı oyuncuları değişsin diğer anlamıyla Kuzey yıldızı ilk aşkta sizce hangi oyuncular olmasın

  14. Burcu İkizler

    Burcu İkizler

    22 gün önce

    Yıldızla kuzey de amma nankör çıktı sizi birleştiren bir kere Nahideyle sefer onlar sayesinde mutluyken bu yaptıkları çok ayıp PİSLİK NANKÖR YILDIZ VE KUZEY İYİ Kİ DE BİTMİŞ BU DİZİ sonlara doğru bozmuş anlaşılan

  15. Nurican Alal

    Nurican Alal

    22 gün önce

    offf ya kuzey yıldızı final oldu bitti :(((

  16. Ceyda Ceyda

    Ceyda Ceyda

    22 gün önce

    Kuzey yıldızı ilk aşk sizleri hiç unutmıcaz cumartesi günü biz napıcaz şu içimizden biri de başlasın artık 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  17. sevilay demir

    sevilay demir

    22 gün önce

    Tek izlediğim diziydi

  18. sevilay demir

    sevilay demir

    22 gün önce

    Yaaa niye biti

  19. sudenin kankasiyim ona aboen ol 5 bin olsum

    sudenin kankasiyim ona aboen ol 5 bin olsum

    23 gün önce

    😭😭

  20. H2İ

    H2İ

    24 gün önce

    Aynı kadro ile birlikte dizi istiyoruz

  21. H2İ

    H2İ

    24 gün önce

    Lütfen kuzey yıldızı son aşk başlasın

  22. Yunus emre Çamşul

    Yunus emre Çamşul

    25 gün önce

    Bu filme benzer bi tane daha film çıkcakmış galiba içimizden biri diye bi şey galiba tam bilmiyorum

  23. Hasan Athan

    Hasan Athan

    25 gün önce

    Ama ne yaziki final ama kuzey yılıdızı ilk aşk hayla kalbimde olucak sağol kuzey yıldızı hayatımı renklendirdin için

  24. ayşe yaylı

    ayşe yaylı

    25 gün önce

    Çok arıyacağız şarkiyı beş kere izleyenler burdamı😭😭

  25. Özay Güngör

    Özay Güngör

    26 gün önce

    İlk bu sesi duyduğumda Mine Eminle mekanı bastı

  26. Deneme Dene

    Deneme Dene

    26 gün önce

    çok güzeldi diziniz Lütfen bizim için Kuzey Yıldızı lütfen bizim için gen filmi çeker misiniz

  27. Yılkuz Fan {Seni Unutmayacağız Kuzey Yıldızım}

    Yılkuz Fan {Seni Unutmayacağız Kuzey Yıldızım}

    26 gün önce

    Ulan Halil İbrahim sen İbrahim Tatlısesten bile daha iyi türkücüsün 🙂

  28. {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    26 gün önce

    KUZEY YILDIZI "son aşk" İSTİYORUZ NOLUR lütfen yalvarırım

  29. {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    26 gün önce

    Ömrümün en güzel 64 haftasıydı, çok teşekkür ederim kyia ailesi ve ekibi amaaa 👇 👇 KUZEY YILDIZI hiçbir zaman bitmeyecek bitemez sadece ufak bir ara, kuzey yıldızı "son aşk" başlayana kadar yeniden birinci bölümden itibaren izleyeceğim benim için cumartesi hep KUZEY YILDIZI olarak kalıcak.

  30. {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    {ASLIHAN GÜNER MAVİŞİM}

    26 gün önce

    ARKADAŞLAR gönül dağının tüm videolarına başka güne alınsın ve ya bitsin yazıcaz (toplu mesajdır yayalım yaymayan kyia dan değildir)

  31. PRENSES ESİLA216

    PRENSES ESİLA216

    26 gün önce

    ya çok güzel söyledi

  32. Kuzey Yıldızı İlk Aşk Fan 💜

    Kuzey Yıldızı İlk Aşk Fan 💜

    26 gün önce

    İçimizden Biri başlasın ve içeriği Kuzey Yıldızı İlk Aşkdan biraz farklı olsun

  33. Ebru Elmas

    Ebru Elmas

    26 gün önce

    KUZEY YILDIZI nı çooooook seviyorum diyen

  34. Eylül

    Eylül

    26 gün önce

    BÖYLE FİNAL OLMAMALIYDI BİZİ BIRAKIP GİTMEMELİYDİN **"KUZEY YILDIZI İLK AŞK"**

  35. Nebahat Salman

    Nebahat Salman

    26 gün önce

    Bu filmi herkes sevdi bitmesin zaten bitti ama kuzey yıldızı son aşkbaşlasın 🥺🥺🖤

  36. - Nehir

    - Nehir

    26 gün önce

    Her güzel şeyin bir sonu vardır.. Her dizi gibi Kuzey Yıldızı'nında sonu geldi.Daha güzel dizilerde gelecektir. Ama unutmayalım ki ne kadar güzel dizi gelirse gelsin her final yapan dizi gibi unutulmayacak,sözlerimizin arasında onların cümleleri geçecek,tekrar hatırlanacaktır. Yalan söylemiyim en eğlendiğim diziydi. Umarım daha güzel bir günde daha güzel bir hikaye ile sizi tekrar görürüz. Umarım bağlantınız hiç kopmaz,buluşur mesajlaşır konuşursunuz. Bizi bu hikayeye dahil ettiğiniz için teşekkürler. Tekrar görüşmek umuduyla Sizi seviyoruz,Kendinize iyi bakın

  37. eylüll solmaz

    eylüll solmaz

    26 gün önce

    hayııııııır olamaz 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  38. Kadriye Demirbas

    Kadriye Demirbas

    27 gün önce

    Her Şey Feridenin bir hayali olabilir arkadaşlar bu hikaye gerçek olmayabilir

  39. Esmanur Kenc

    Esmanur Kenc

    27 gün önce

    Sizi çok seviyorum asla unutmaycağım

  40. senden nefret ediyorum Serkan bolat

    senden nefret ediyorum Serkan bolat

    27 gün önce

    Ooooohhh my heart 💔💔💔💔🥺🌼💙

  41. BANGTAN 💜

    BANGTAN 💜

    27 gün önce

    Yaa yeni bölümün fragmanı ne zaman gelcekkkk?!!? B-bir dakika final v-verdi... 💔

  42. aysima aymira

    aysima aymira

    27 gün önce

    😥😥😥😭😭❤❤❤

  43. kadir sevim

    kadir sevim

    27 gün önce

    Ah halibooo ah halibooo senin türkülerini özlicem😭😖

  44. İbrahim Arı

    İbrahim Arı

    27 gün önce

    5:41 Urfa Sıra Geceleri

  45. İsmahan Taş

    İsmahan Taş

    27 gün önce

    Sanatcilari degirstirmeyin

  46. Sude Naz Konuk

    Sude Naz Konuk

    27 gün önce

    Seni unutmayacağım Kuzey Yıldızı İlk Aşk😭❤

  47. İsmahan Taş

    İsmahan Taş

    27 gün önce

    Virus bitince bida yeni bölümlerini yapin ben cok agladim.

  48. Kılıç Ali

    Kılıç Ali

    27 gün önce

    Lan niye bitti niyeeeee

  49. EYLxAYS

    EYLxAYS

    27 gün önce

    Kesin birsey demicem ama bence KUZEY YILDIZI son ask çıkcak ama bilmiyorum insallah cikr seni cok ozlicez kuzey yildizi

  50. mustafa daglı

    mustafa daglı

    27 gün önce

    sizi çok özlüyücezzz

  51. Leyla Nur Aslan

    Leyla Nur Aslan

    27 gün önce

    İnşaallah içimizden biri dizisin aynı kadroyla devam ederler kuzey yıldız sfr olmazsa olmazları

  52. Busş korkmazz

    Busş korkmazz

    27 gün önce

    Final olmasın 😭😭😭 😭

  53. ebrariye

    ebrariye

    27 gün önce

    Ben bir şey merak ettim Kuzey yıldızı ilk aşka biterse Kuzey yıldızı son aşk mı başlicak

  54. Merve Nur ERDEM

    Merve Nur ERDEM

    27 gün önce

    BU İLK AŞKIN SON AŞK OLMASINI DİLİYENLERİN HİKAYESİ 💓😔🙏🌹

  55. Nisa Nur

    Nisa Nur

    27 gün önce

    Baya zamandan sonra merhaba gerçi çok geçmedi üzgünüm çünkü en sevdiğim dizi bitti 😫😢😥 keşke final olmasaydın ama yapacak bir şey yok ama sizden ricam final olsanız bile video atın lütfen ben abonelikten asla çıkmicam ❤ Arkadaşlar bu dizi bitti ama yinede abonelikten çıkmicaklar ??? Sizi çoooooooooooook özlicem Kuzey yıldızı ilk aşk 💜😘

  56. Nurşan Sönmez

    Nurşan Sönmez

    27 gün önce

    Neden final yaptıniz ya 😔😭

  57. Osman Furkan KÖYMEN

    Osman Furkan KÖYMEN

    27 gün önce

    Çok üzülüyorum😪😪😪

  58. Sude

    Sude

    27 gün önce

    şaka gibi bitti ya

  59. Meral Hukkabaz

    Meral Hukkabaz

    27 gün önce

    Vay yay mis kuzey yildiziii

  60. Sinem Kobal ✔️

    Sinem Kobal ✔️

    27 gün önce

    💫 Yeni Dizimizin Resmi 💫 Kanalı

  61. mustafa bora

    mustafa bora

    27 gün önce

    Keşke bitmeseydi kızım hüngür hüngür ağladı.

  62. My Lyrics House

    My Lyrics House

    27 gün önce

    Arkadaşlar bildiğime göre Kuzey Yıldızı ilk aşk kadrosu ile Aramızdan Biri diye bir dizide başlayacak

  63. İlknur ALBAK ÖZYER

    İlknur ALBAK ÖZYER

    27 gün önce

    keşke (Final) yapmasalardı

  64. [•lisaofqueen•]

    [•lisaofqueen•]

    27 gün önce

    Keşke sezon finali olsaydı film bu kadar tutarken bitirmeniz gerçekten çok saçma

  65. Tugba Turan

    Tugba Turan

    27 gün önce

    Final olsaydı keşke

  66. Furkan58ALB

    Furkan58ALB

    27 gün önce

    İçimizden biri inşallah güzel olur aynı oyuncuları aynı isimlerle istiyoruz

  67. Şahin Sakallı

    Şahin Sakallı

    27 gün önce

    Seferin Beddualarını Yıldız Uheyylerini Kuzeyin Mavişim Demesini Gökçe’nin dad Demesini Kamerin Gülüşünü Osman’ın Kenafirim Demesini Eminin Minişim Demesini Kuzey Ve Yıldızın Tatlı Atışmalarını Özleyeceğiz 😭

  68. Zeynep Erkan

    Zeynep Erkan

    27 gün önce

    Of ya bitti 😭😭😭

  69. MUSTAFA METE ERDEMİR

    MUSTAFA METE ERDEMİR

    27 gün önce

    Ya bişeyler yapın ben bu diziyi çok seviyorum animasyonunu felan yapın bari bitmesin reytingleri çok iyi

  70. Haydi Kombinle

    Haydi Kombinle

    27 gün önce

    Kuzey yıldızı " *son* aşk" 'mı başlıyor acaba!?

  71. Melih Uçar

    Melih Uçar

    27 gün önce

    İçimizden biri filimi ya aynı oyuncular olsun ya da yeni gelin tekrar başlasın

  72. Erdem Etemov

    Erdem Etemov

    27 gün önce

    Offff niye final olbu 😔😔😔😡😡😡

  73. Ensar Acar

    Ensar Acar

    27 gün önce

    YILDIZIN KIRMIZI KAFASINI KUZEYİN İNATINI MİNENİN KIVIRCIK SAÇLARINI FERİDENİN KARARSIZLIGINI GÖKÇENİN KENAFİR GÖZLERİNİ SEFERİN BEDDUALARINI NAHİDENİN İÇINDEKİ CANAVARI KAMERİN GAMZESİNİ POYRAZIN SÜREKLİ DAYAK YEMESİNİ EMİNİN ORTALIGI KARIŞTIRMASINI OSMANIN MINIBUSUNÜ PENBENİN KISA BOYUNU YAŞAR AMCANIN KIZGINLIGINI ŞEREF AMCANIN DİK DURUŞUNU HALİLİN KEBAPLARINI ŞÜKRÜNÜN TURUNCU KAFASINI ÖZLİCEGİZ...

  74. Nergis Epik

    Nergis Epik

    27 gün önce

    SEFERİN BEDDUALARİNİ YILDIZIN UHEYLERİNİ KUZEYİN MAVİŞİM DEMESİNİ FERİDENİN KARARSIZLIĞINİ KAMERİN GÜLMESİNİ GÖKÇENİN DAD DEMESİNİ ASLA UNUTMAYACAĞIM 😭

  75. Elif Aksay

    Elif Aksay

    27 gün önce

    Görüşme küzere kuzey yıldızı

  76. Olcay Karamahmut

    Olcay Karamahmut

    27 gün önce

    Final olmasaydida yaz dizisi olsaydi gülerdik en azından

  77. dizi sektörü

    dizi sektörü

    27 gün önce

    Kanalımda içimizden biri projesi hakkında detaylar var

  78. Harun Kaya

    Harun Kaya

    27 gün önce

    Off ya bu diyardan bir kuzey yıldızı geçti 😞

  79. 04 Sevdalısı

    04 Sevdalısı

    27 gün önce

    KUZEY YILDIZI SON AŞK BAŞLASIN LÜTFENNN

  80. ceren çabuk

    ceren çabuk

    27 gün önce

    mutlu sonla biten hikayemiz sizi çook özlicez

  81. gamers turk

    gamers turk

    27 gün önce

    Devam etsin lutfen kuzey yildizi ilk ask

  82. cemcel sonsuz

    cemcel sonsuz

    27 gün önce

    Fragman ne zaman gelcek yaaaaa 😢😢😢

  83. Socialite maganda

    Socialite maganda

    27 gün önce

    Kuzey yıldızı ilk aşk kitabı çıkacak mı

  84. Jeli Quin

    Jeli Quin

    27 gün önce

    Çok izlenecek bu kadar iyi bir dizi gelmeyecek inşallah sezon olur

  85. Ndr Yks

    Ndr Yks

    27 gün önce

    Bir cok şarkıcıya bin basan halilin sesi.. seni de unutmayacaz 😔

  86. İkbal KARAKOÇ

    İkbal KARAKOÇ

    27 gün önce

    Ya neden fınal yaptınız ben 🙋 asla bitmesini istemiyordum 😭😭😭😭😢😩🥺nedennnnnnn

  87. Sevval Cerci

    Sevval Cerci

    27 gün önce

    Herkes de 60 bölüm diyor

  88. Gurmeet and Drhasthi

    Gurmeet and Drhasthi

    27 gün önce

    64 cü bölümde bitti yaaa sevdiğim diziydi keşke bitmeseydi

  89. melek özel

    melek özel

    27 gün önce

    Halil ibo nun türkülerini de özleyeceğiz. Yani en azından ben özlerim. 😢

  90. Deren Ergezer

    Deren Ergezer

    27 gün önce

    Bugünden çoookk özledim 😭😭

  91. Suleyman Yılmaz

    Suleyman Yılmaz

    27 gün önce

    Siz çok güzel bir ailesiniz😍😘🤩

  92. Muhammed Akyol

    Muhammed Akyol

    27 gün önce

    Hepinize çok teşekkür ederiz zizi seviyordum geşge bitmezeydi ama bizim yapacağımız bir şey yok

  93. Cemile Şahbaz

    Cemile Şahbaz

    27 gün önce

    🥺🥺

  94. Amandine Eylul

    Amandine Eylul

    27 gün önce

    🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  95. Amandine Eylul

    Amandine Eylul

    27 gün önce

    UMARIM KUZEY YILDIZI SON AŞK DA GELIR HIC BITMEZ

  96. Zahide Bozkurt

    Zahide Bozkurt

    27 gün önce

    Düşünsenize yenisi çıkıyor kuzey yıldızı "ilk bakış" ne güzel olmaz mı. Kızlar evlense falan🥺🥺

  97. Halime Kocak

    Halime Kocak

    27 gün önce

    Yıldız'ın uheyy diyişi Kuzey'ın mavişim demesi Mine'nin legolasım demesi Gökçe'nin kıskanclarını Feride'nin mütiş zekası Nahide'nin kanatması Sefer'in bedduaları Kamer'in gülüşü Poyraz'ın uydum demesi Halil ve mete'nin kavgaları Osman'ın kenafirim demesi Emin'in miniğim demesi Dünürlerin sürekli kavga edip barışmasi Yaşar'ın sürekli kuzey'i sınava sokması Hepinizi çokkk çokk özliycem kendinize iyi bakın kuzey yıldızı ilk aşk Not : dizinin bitme sebebi oyumcuların az ücret almasindan dolayı

  98. Ali Karataş

    Ali Karataş

    27 gün önce

    Neden final olduya cumartesi günü iple çekiyorum en sevdiğin diziydi 😭😭😭😭

  99. ECEM SU AKYILDIZ

    ECEM SU AKYILDIZ

    27 gün önce

    Bunları yazarken içim yanıyo içim bunları yazarken ağlıyorum bile nolur kuzey yıldızı Son aşk başlasın bari en çok sevdiğimiz dizi Final almasıııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnolur 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😦😦😦😦😯😯😯😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳💧💧💧💧😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

  100. Nehir Demirci

    Nehir Demirci

    27 gün önce

    Son aşk olarak dönsün beee izleyeceğim tek bu dizi 😢😢😢😭😭😭🥀

    • H2İ

      H2İ

      24 gün önce

      Evt

Sonraki