Eğlence

KARDEŞLERİM PARODİ - OKULDA KAVGA

Kardeşlerim Dizisi"nin Sevilen Sahnelerden Komik Parodiler Nasıl Olurdu?
Kardeşlerim Resmi kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi TRvision kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR 

  1. tuana naz tiryaki

    tuana naz tiryaki

    14 dakika önce

    Bayılıyorum bu kanala

  2. Zeynep Kaya

    Zeynep Kaya

    16 dakika önce

    Tüm fakirler için yapıştır hadi Asiye Tüm varoşlar adına

  3. BTS ARMY 663

    BTS ARMY 663

    20 dakika önce

    Çok uyduruyorsun artık izlemiyorum

  4. Seckin Elmas

    Seckin Elmas

    23 dakika önce

    Abi sende klip çek melikan sağlam gibi

  5. Seckin Elmas

    Seckin Elmas

    24 dakika önce

    Her zaman ki gibi süper

  6. Viyen Can

    Viyen Can

    Saatler önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  7. Viyen Can

    Viyen Can

    Saatler önce

    Güzel olmuş abiciğim ellerine sağlık çok güzel olmuş ama kardeşler çıksın seni çok seviyorum abi çok güzel olmuş ❤️

  8. Leyla Azizova

    Leyla Azizova

    Saatler önce

    Tavuqları düşün🤣🤣

  9. Once Saıd Defterim

    Once Saıd Defterim

    Saatler önce

    Sadakatsiz parodi gelsin.

  10. ortaya karışık

    ortaya karışık

    Saatler önce

    Kadirle melisaya çok güldüm

  11. Derin Öztürk

    Derin Öztürk

    Saatler önce

    Asiye Harika kavgası çok saçmaydı 👎🏻

  12. YİĞİT

    YİĞİT

    2 saatler önce

    Kötü olmuş

  13. Fortnite Love

    Fortnite Love

    2 saatler önce

    ÖLDÜÜÜMMMMMM😭😂

  14. Betül Zeyd

    Betül Zeyd

    2 saatler önce

    *Benim Annem Bir Melek* Gelsin LÜTFEN

  15. Betül Zeyd

    Betül Zeyd

    2 saatler önce

    Tüm fakirler adına YAPIŞTIR Kümesimizi düşün tavukları 🐔 Asiye Koptum😂😭

  16. Fitat

    Fitat

    2 saatler önce

    Ayyyy tavukları düşün kümesimizi düşün Asiye 😂😂😂😂😂

  17. seher reyhan

    seher reyhan

    3 saatler önce

    berk iyi olmuş çirkin şey

  18. roblox_kralicesi

    roblox_kralicesi

    3 saatler önce

    2:29 aynı orda aybikenin sesine benzemiş 😂

  19. roblox_kralicesi

    roblox_kralicesi

    3 saatler önce

    Aysiye ne be 😅asiye

  20. Osman Melekoğlu

    Osman Melekoğlu

    3 saatler önce

    Hahahahaha

  21. NİCEDİT

    NİCEDİT

    3 saatler önce

    Doruk ve Kadir olmamış benzememiş yani

  22. Elvin Polat

    Elvin Polat

    3 saatler önce

    İğrenç olmuş

  23. Nahidə Qurbanova

    Nahidə Qurbanova

    4 saatler önce

    Melisanın her yerden çıkması slldmıdlaı

  24. Nisa Gökçe

    Nisa Gökçe

    4 saatler önce

    diğer bölümlerin parodiside gelsin lütfen baya gülüyorumLWÖSPWKDŞWLZ

  25. marinette adrien love marinette adrien aşıklar

    marinette adrien love marinette adrien aşıklar

    4 saatler önce

    Abi misin karşısında abi yada kadın çok komiibyaa

  26. Amalya Xanahmedova

    Amalya Xanahmedova

    4 saatler önce

    Tavuklari duwun asie😂😂😂

  27. Rabia Naz Vural

    Rabia Naz Vural

    4 saatler önce

    Çokyi yaa 😂😂

  28. Nihal Örenler

    Nihal Örenler

    4 saatler önce

    tavukları düşün asiye😂😂😂😂😂

  29. UMUT CAN ŞİMŞEK

    UMUT CAN ŞİMŞEK

    4 saatler önce

    diziden soğudum

  30. soso love

    soso love

    5 saatler önce

    😭😭😂😂

  31. AsDor

    AsDor

    6 saatler önce

    Abi parodi ne zmn gelicek

  32. Yağmur Eylül Koç

    Yağmur Eylül Koç

    6 saatler önce

    Bir de ben hiç yaptığını görmedim de sen önümüzdeki hafta Selena'nın ya da Bez Bebek'in parodisini yapar mısın nolur nasıl olur çok merak ediyorum 🙏🏻 lütfen bekliyorum bak yapmanı

  33. sena kaya

    sena kaya

    6 saatler önce

    Yollıyim mi saçını 😂😂

  34. Irmak Ekin

    Irmak Ekin

    7 saatler önce

    Hava çok sıcak biraz serinliyim diye geldim buraya Kskdjsjsndnnz

  35. kullanıcı 123

    kullanıcı 123

    7 saatler önce

    Buna göre

  36. kullanıcı 123

    kullanıcı 123

    7 saatler önce

    Hem asiye daha güzeldi

  37. kullanıcı 123

    kullanıcı 123

    7 saatler önce

    Hem doruğun saçı siyah değil

  38. kullanıcı 123

    kullanıcı 123

    7 saatler önce

    Ama bunlara göre daha güzel daha yakışıklılar ya

  39. Hatice GÜNALDI

    Hatice GÜNALDI

    7 saatler önce

    Artık yeni video gelsin

  40. takılıyorum

    takılıyorum

    8 saatler önce

    Bıktım artık şöyle dizilerden Kimse kimse için değişmez, boş hayaller peşinde koşmayın artık bad boy sevdasından vazgeçin. Her gün bir sürü kadın öldürülüyor farkında değil misiniz

  41. J alrashidi

    J alrashidi

    12 saatler önce

    Bu nedir 😂😂😂 çooook beğendim 🤣🤣🤣

  42. DEFNE ALTUNTOP

    DEFNE ALTUNTOP

    12 saatler önce

    İnstagramin kokusu soel parfüm:D

  43. Kinem Tali

    Kinem Tali

    14 saatler önce

    Alev Alev dizisini yaparmısın

  44. Kinem Tali

    Kinem Tali

    14 saatler önce

    Alev Alev dizisini yaparmısın

  45. Kinem Tali

    Kinem Tali

    14 saatler önce

    Baraj dizisini yaparmısın

  46. Mavi Melek

    Mavi Melek

    15 saatler önce

    Anama yeni kardeşlerim çıkmış 🤣🤣😳

  47. Rabia Demircan

    Rabia Demircan

    15 saatler önce

    ABİ ÇOK İYİ YA AHSHAHAJSHSHSJHAJAKSH

  48. Gamze Yardimci

    Gamze Yardimci

    16 saatler önce

    Çok kısaa olmuş yaaa keşke uzun bi parodi yapsaydınn

  49. AHMAD AYSU

    AHMAD AYSU

    16 saatler önce

    Yine muekemmell yapmisiinn 😍♥

  50. Hülya MÇ.

    Hülya MÇ.

    16 saatler önce

    Ramoyu da yapmalısın

  51. Shahad. kuçovali

    Shahad. kuçovali

    17 saatler önce

    Yaa bu ne💔

  52. Beyza Yeğen

    Beyza Yeğen

    17 saatler önce

    camdaki kızzıda yaparmısın

  53. Nehir Cici

    Nehir Cici

    17 saatler önce

    Melisa yi ates basmis buzdolabina girmis seni cook seviyorum💫🤭

  54. Nisanur Kaya

    Nisanur Kaya

    17 saatler önce

    Kardeşlerim filmine bayılıyorum

  55. tik tok

    tik tok

    17 saatler önce

    Devamı gelsin diyenler 👇❤️ 👇❤️ 👇❤️

  56. tik tok

    tik tok

    17 saatler önce

    1:17 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

  57. Sadık Ataş

    Sadık Ataş

    17 saatler önce

    Aybike: hadi asiye tavukların ruhuna asiye tüm varoşların ruhuna asiye yapıştır

    • Sadık Ataş

      Sadık Ataş

      17 saatler önce

      Kümesi düşün asiye

  58. its crayz

    its crayz

    17 saatler önce

    Ellini sağlık kardeşim❤

  59. Zeliha Kara

    Zeliha Kara

    17 saatler önce

    😂😂😂süper yaaa emeğine sağlık

  60. Savaş Karabulut

    Savaş Karabulut

    18 saatler önce

    Aybike tam olmus filmdekinden daha fazla benzemis

  61. ates fukluz

    ates fukluz

    18 saatler önce

    komik amaçooooooooook komik

  62. Səbinə Tağıyeva

    Səbinə Tağıyeva

    19 saatler önce

    😂❤️👍🏻

  63. Asian Dramatic98

    Asian Dramatic98

    19 saatler önce

    Masumlar Apartmanı gelsin deyenler nerde😂 bi ses çıkarın ya

  64. Ali Osman Arslan

    Ali Osman Arslan

    19 saatler önce

    mk

  65. Rəhimə Əsgərova

    Rəhimə Əsgərova

    19 saatler önce

    Asiyenin şarkısı,Aybikenin "tavukları düşün,kümesi düşün" demesi 😂😂😂 Çok başarılı olmuş ellerinize emeğinize sağlık🧡

  66. Kader Gezgin

    Kader Gezgin

    19 saatler önce

    Berk hakxhwpzj2pzu

  67. berkaycan Celik

    berkaycan Celik

    20 saatler önce

    Sınav bitse de rahatca izlesekk

  68. EBRAR

    EBRAR

    20 saatler önce

    Yemin ediyorum gülmekten gözümden yaş geldi çok iyi yaaa😂😂😂😅😅😅

  69. Pubg player

    Pubg player

    21 saatler önce

    Ya doruk ve asiye müzik yarışması nolucak😂😂🤣😂

  70. Gülsüm Ergün

    Gülsüm Ergün

    21 saatler önce

    Hahahaha çok iyi olmuş yaaaa

  71. ayten

    ayten

    21 saatler önce

    😂😂😂

  72. Sena

    Sena

    21 saatler önce

    Hiç biri benzemiyo ve asiyenin esi o kadar pörtlek değil

  73. Basri Cam

    Basri Cam

    22 saatler önce

    Cok guzel bir dizi

  74. ELANUR KAYSI

    ELANUR KAYSI

    22 saatler önce

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  75. Rain.x MSP

    Rain.x MSP

    22 saatler önce

    Kumesimiz adına tavuklarimiz adına🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  76. E G

    E G

    23 saatler önce

    😅tavukları düşün

  77. Fatma Kızıl

    Fatma Kızıl

    23 saatler önce

    Müjenbel

  78. Arry

    Arry

    23 saatler önce

    👦🎸Doruk:hazır mısın asiye 👩‍🎤Asiye:evet hazırım 👩‍🎤Asiye:ne zaferinden bahsediyorsun sen savaşla aşkı karıştırmışşın Koptum orda gülmektennnn hshjdhfhdgdh bu emek bu kanala fazla çok fazla SEN İŞİNİ BİLİYORSUN

  79. Bilge Demirdağ

    Bilge Demirdağ

    23 saatler önce

    Aybükenin sesi hareketleri aynı olmuş 🤣🤣🤣👍👍

  80. Ferhat Kocaoğlu

    Ferhat Kocaoğlu

    Gün önce

    Ses müq,😂😂😂👌

  81. Ferhat Kocaoğlu

    Ferhat Kocaoğlu

    Gün önce

    Alalahahhhh😂😂🙊🙊

  82. cihan stars

    cihan stars

    Gün önce

    biraz fazla olmuş.nasıl olsa bunu yaşayanlar var biraz saygı...

  83. Nisa Çelik

    Nisa Çelik

    Gün önce

    Abi tvde parfüm reklamında oynamissin gordumde bağırmaya basladim;)

  84. Ezgi KELEŞ

    Ezgi KELEŞ

    Gün önce

    Çok büyük bir emek harcıyorsun umarım karşılığını fazla fazla alırsın ve👏👏👏

  85. Elif Çaylı

    Elif Çaylı

    Gün önce

    Masumlar apartmanı mucize doktor son bölüm yaparmisin

  86. Elif Çaylı

    Elif Çaylı

    Gün önce

    Seni çok bekledim dizisini yaparmisin

  87. Şadiye Tan

    Şadiye Tan

    Gün önce

    harikaaa

  88. tozkoparan iskender fan

    tozkoparan iskender fan

    Gün önce

    Berk haydi millet bahisler açlısın harika diyenler asiye diyenler Aybike tüm varşo lar adına yapıştır 😄😄😄 Melisan fırında çıkması çok komik 😄😄 Berke Aybike ke evet demesiyle gelinlik giymesi 😆😃😀 Abi ellerinize emeğineninize sağlık 3 like hakkediyor

  89. Mevlüt Aydogmus

    Mevlüt Aydogmus

    Gün önce

    Yaa çok güzel olmuş ama susen felan olsaydı daha iyi olurdu Suzan hanım Akif bey gibi

  90. Nərmin İbrahimli

    Nərmin İbrahimli

    Gün önce

    Yasak elma yeni sezon parodisi nolurrrr

  91. :NFTX:oyun STUDİO

    :NFTX:oyun STUDİO

    Gün önce

    Aybikenin sesini baya benzetmisler +1

  92. Sohret Sohret

    Sohret Sohret

    Gün önce

    lutfen emanetin parodisini yap lutfennnnnnnn cok guzel yapiyosun ayni benzetiyosun lutfen emaneti yap

  93. ARMY_ BTS

    ARMY_ BTS

    Gün önce

    😂😂😂😂muhteşem olmuş😂😂

  94. MavSanMel Sefirin kızı

    MavSanMel Sefirin kızı

    Gün önce

    AKREP

  95. #Şako

    #Şako

    Gün önce

    😁yaa siz çok komik çekiyorsunuz cidden🤭🤭❤️🇦🇿🇹🇷

  96. azra

    azra

    Gün önce

    YAAA ÇOK İYİ WOWPAMSNXJDWX

  97. Gülümser Polat

    Gülümser Polat

    Gün önce

    Bir zamanlar çukur ovaya da yap bence

  98. Gülümser Polat

    Gülümser Polat

    Gün önce

    Çok güzel olmuş bir tane daha yaparmısın

  99. Ali Games

    Ali Games

    Gün önce

    Ya ne kadar boş insanlarsınız boş boş videolar çekiyosunuz

  100. Cihan Albayrakfam

    Cihan Albayrakfam

    Gün önce

    Ya çok güzel YAPİYOSUN videolarında çok emek var

Sonraki