KIZI REDDETTİM AĞLADI!

KIZI REDDETTİM AĞLADI!
Bu Tarz Videoların Devamı İçin Abone Olup Bildirimleri Açmayı Unutmayın!

6 YAŞINDAKİ TAKİPÇİMLE YAYINCILARI TROLLEDİK ! VİDEOSUNA BURADAN GİDEBİLİRSİNİZ 👉
www.youtube.com/watch?v=kSsLA...

ARAPLAR HİLE Mİ SATIYOR ? BAN MI YEDİM ? VİDEOSUNA BURADAN GİDEBİLİRSİNİZ 👉 www.youtube.com/watch?v=Mm1VL...

PUBG PARTNERLERİYLE YARGI DAĞITTIK W/BARIŞ G-BLOODRAPPER-WOOZİE VİDEOSUNA BURADAN GİDEBİLİRSİNİZ 👉 www.youtube.com/watch?v=c_j1I...

DOCH İLE EŞLİ VİLLA ! GACI.avi ! [ÇATI KIZLARI !] VİDEOSUNA BURADAN GİDEBİLİRSİNİZ 👉
www.youtube.com/watch?v=Y7_UI...

21 TRvisionR TEK UÇAKTA W/BARIŞ G-MEZARCI-EGOİSTPATİ VİDEOSUNA BURADAN GİDEBİLİRSİNİZ 👉 www.youtube.com/watch?v=5Lv0y...

🎬 NONOLİVE (HER AKŞAM 21.00 CANLI YAYIN) : bit.ly/NonoliveYeisso

📷 INSTAGRAM: bit.ly/İnstagramYeisso

💵 Bana Oyunfor'dan destek olmak isterseniz: bit.ly/OyunforYeisso

💬 Discord adresimiz: discord.gg/zGaW5MtHJE

YORUMLAR 

  1. Yeisso

    Yeisso

    Aylar önce

    CANLI YAYINDAN ANLARIMIZI İZLEMEK İÇİN DİĞER KANALIMIZA BAKABİLİRSİNİZ! trvision.info/fire/ubLJctPpfdmGLOaX37GGrw.html 📷 INSTAGRAM: bit.ly/İnstagramYeisso

    • Nigass Gamer

      Nigass Gamer

      25 gün önce

      Yeisso abi sana bişey söylucem abi 31 abi söyledim by

    • ONUR

      ONUR

      28 gün önce

      Gelsin tekrar part 2

    • Berat Oyun

      Berat Oyun

      Aylar önce

      Yeisso abi discordan istek atıyom kabul et nolur😧😧😧😦😦😥😧😥😨

    • Rous

      Rous

      Aylar önce

      Batu abi ama sen bunu atmıştın

    • poke

      poke

      Aylar önce

      Fbı open the door

  2. God Mortis

    God Mortis

    16 saatler önce

    mk kız orda dese sana kuzgun attı farkım o onlardan ayıran ozellıgıişte LOL

  3. Tuğra MUĞ

    Tuğra MUĞ

    Gün önce

    adamdaki lükse bak amk kızı reddediyor klasjdflsahlakshfjaskfhkş

  4. Ben 10

    Ben 10

    2 gün önce

    Kader utansın bide bize bak 😀

  5. Sultan Odabaş

    Sultan Odabaş

    11 gün önce

    abi gidiyoken beni de allllllllllllllll

  6. ABETİSS PUBGM

    ABETİSS PUBGM

    11 gün önce

    KAppe yeis

  7. Eglence STARZ

    Eglence STARZ

    13 gün önce

    Nobody: Kiz: Beni bi Gor simdi yayinda... Yeisso: Ama 16 yasindasin

  8. Defne Demir

    Defne Demir

    15 gün önce

    Yeğsoooğğğğ ekleğ beniğ be🙃

  9. Arif Turak

    Arif Turak

    15 gün önce

    Kız tasak geçmiş olum ciddi ciddi niye ağlasın

  10. Ali Tantaş

    Ali Tantaş

    16 gün önce

    Lan abi niye gümüşün ID göstermiyon ya😁

  11. Issiz Adam

    Issiz Adam

    17 gün önce

    Nasil 2002 oluyo aq ben de 2002 liyim 19 um

  12. Efecan ünlü koç

    Efecan ünlü koç

    17 gün önce

    abi bunlar göz hakkı ulan biz lobide kız bulamıyoruz yeisso gacılar havuzunda yüzüyor sokarım böyle adalete

  13. Rizan Idekci

    Rizan Idekci

    18 gün önce

    Severiz doeda

  14. Efe G

    Efe G

    18 gün önce

    Abi sacin cok guzel

  15. Eyyup Y Yalcin

    Eyyup Y Yalcin

    19 gün önce

    Reyis bizimkileri sürekli darlıyorum izlesinler diye 😂😂

  16. Anıl Lora

    Anıl Lora

    19 gün önce

    Yeis seni severek takip ediyorum yani seni sevmeyen bir insan değilim Acaba bu kadar popülerliğin ve tanınman olmadan da bu kadar insanın düşeceğini zannetmiyorum 😂

  17. Emre Öztürk

    Emre Öztürk

    20 gün önce

    2:35 de 31cifaruk 😂😂

  18. Karen

    Karen

    20 gün önce

    Yeisso yia vallahi yemin ruyamda sevgiliydik keske gercek olsaydiiii😚😚

  19. ehegeeh

    ehegeeh

    21 gün önce

    Xd

  20. GAMER SARUHAN

    GAMER SARUHAN

    21 gün önce

    Yeissonun taşşak geçer gibi konuşması beni gülmekten öldürüyo 😂

  21. Miraç Kıvanc

    Miraç Kıvanc

    21 gün önce

    Abi naru toya ayar lı cak tın

  22. Yusuf Güneş

    Yusuf Güneş

    21 gün önce

    Yeisso abimmm seviliyorsunn.

  23. KUZEY MAVI JUAN

    KUZEY MAVI JUAN

    21 gün önce

    Abi o klz benim pugbda arkadaşım vaybe yutubanda çlkmlş hela be sana

  24. yunus emre çetin

    yunus emre çetin

    21 gün önce

    Īūīū yeisso abiii cansın abiii īūīū

  25. Melike Kızıl

    Melike Kızıl

    21 gün önce

    Rehberin 100 de 99u kız

  26. Hasan Yalcin

    Hasan Yalcin

    22 gün önce

    Abi şapsuke in aglamısını ekle

  27. senan cabbarli

    senan cabbarli

    24 gün önce

    Kavdesim Helikopter :D

  28. Doğan Kefenci

    Doğan Kefenci

    24 gün önce

    Videonun yarisi (halla halla)

  29. Mevlüt Taşpınar

    Mevlüt Taşpınar

    25 gün önce

    abi sen varya adamsın kalbi temiz bir kralsınnnn reisssssssssssssssss

  30. Ali Anitoglu

    Ali Anitoglu

    25 gün önce

    Yeisso kalp atmadı ama

  31. Kutay Çakır

    Kutay Çakır

    25 gün önce

    Gümüş:Aradığın herşey var bende Yeisso:Ama 16 yaşındasın

  32. Eren Kara

    Eren Kara

    26 gün önce

    dünyanın en sapık youtuberısın abi seni izlerken kızların sesiyle çoook 18+ hayaller kuruyom

  33. Galatasaray Ailesi

    Galatasaray Ailesi

    26 gün önce

    BABAultra

  34. Galatasaray Ailesi

    Galatasaray Ailesi

    26 gün önce

    abi seni gördüm öldüm adım BABAULTRA

  35. Umutcan Boylu

    Umutcan Boylu

    26 gün önce

    Kızın ID atsana knk

    • Umutcan Boylu

      Umutcan Boylu

      26 gün önce

      Ben Ümraniye'de oturuyorum

  36. Leina

    Leina

    26 gün önce

    oha videodaki kız bizim mahallede oturuyor 😳

  37. Yılmaz Özer

    Yılmaz Özer

    26 gün önce

    E ABİ BENDE KADIKÖYDE OTURUYORUM SENİ GÖREMEMKİ BEN

  38. s2gWoRxY

    s2gWoRxY

    27 gün önce

    3:08 31 kişi çevrim içi

  39. Gaddew QR

    Gaddew QR

    27 gün önce

    Neden Gümüşe İPhone'da geri tuşu arayan Xıaomi Kullanıcısı Muamelesi yaptın

  40. PUBG MOBILE

    PUBG MOBILE

    27 gün önce

    Etkinlike bakın sayiya

  41. Halil Taşgörmez

    Halil Taşgörmez

    27 gün önce

    Ne ağlatıyor kizi kabul et geldi gende (gagti gakti)

    • Halil Taşgörmez

      Halil Taşgörmez

      19 gün önce

      @Ölüm sesi eren yesiso da sıkıntı var

    • Ölüm sesi eren

      Ölüm sesi eren

      22 gün önce

      Ne kalkıyor lan yayında dişi yok 😂 sjsjsjsjs

  42. HRB丶 BUHO

    HRB丶 BUHO

    27 gün önce

    kız :knk o sırada yeisso : at arkadaşlıktan sil fıshf ısofsfsf

  43. Pubg mobile E

    Pubg mobile E

    28 gün önce

    Kız: benim çok kız arkadaşım var Yeisso: olur olur yeriz

    • ikizlerin roblox dünyası

      ikizlerin roblox dünyası

      13 gün önce

      Kskkskksksk

  44. Eren Z

    Eren Z

    28 gün önce

    Nobady: Ama 16 Yaşındasınız

  45. Tunay pala

    Tunay pala

    28 gün önce

    kız benim için ağladı yazısını görüp nasıılll yağğnnniiii diyip geldim

  46. Ubeydullah ŞANLI

    Ubeydullah ŞANLI

    28 gün önce

    Ama 16 yaşındasın xD

  47. Nilüfer Alpaslan

    Nilüfer Alpaslan

    28 gün önce

    Yeissonun yasi kac ki

  48. Nazmiye Büyükerkmen

    Nazmiye Büyükerkmen

    28 gün önce

    Arkaya sarki koymasin diyenler +1

  49. Nurullah Yılmaz

    Nurullah Yılmaz

    28 gün önce

    Kıza bak konuşmayı bilmiyo yaşıtlarına laf atıyo 😂

  50. ŞİMŞEK GAMER TV

    ŞİMŞEK GAMER TV

    29 gün önce

    gaza gellll

  51. Mustafa Efe Ateş

    Mustafa Efe Ateş

    29 gün önce

    abi gümüşü bana ayarla aynı yaştayız

  52. Can Alkan

    Can Alkan

    29 gün önce

    niye abi şerefsiz misin

  53. Ertan Özdemir

    Ertan Özdemir

    29 gün önce

    Hop Yandı Sigara 🚬🚬

  54. Sedat Sepin

    Sedat Sepin

    Aylar önce

    Yap şak olduğunu biliyorum pitsin

  55. MEHMET CAN

    MEHMET CAN

    Aylar önce

    Kız config o yüzden çıkamadı ahahahah

  56. BURAK IRMAK

    BURAK IRMAK

    Aylar önce

    Şarjım 31

  57. floweySans_girl PURPLE

    floweySans_girl PURPLE

    Aylar önce

    Knk diyince niye ark sildi aw

  58. CEBİNDEKİ OYUNCU

    CEBİNDEKİ OYUNCU

    Aylar önce

    4:00 nası nası yaniğğ

  59. Eren Türkmen

    Eren Türkmen

    Aylar önce

    07:37 11 yaşında olan bne bu videoyu sadece beğenip geçti 😑

  60. OYUN MACERACISI

    OYUN MACERACISI

    Aylar önce

    Senin için kızlar ağlar benim için sadece sigaralar yanar

  61. Türk Oyuncu

    Türk Oyuncu

    Aylar önce

    Aga be

  62. Hacer AYDEMİR

    Hacer AYDEMİR

    Aylar önce

    Norutò ABİ SEN varsın diye geldim

  63. Bekir Emre İnci

    Bekir Emre İnci

    Aylar önce

    No body: Yeisso: Ama 16'sın

  64. Kerim Bilal Civelek

    Kerim Bilal Civelek

    Aylar önce

    Abi arkana niye dondun

  65. İвσ - TR

    İвσ - TR

    Aylar önce

    Yeisso : ben bir a.cıyım

  66. Emre

    Emre

    Aylar önce

    4:09 abi vişne suyu olmasın kddkdkfj

  67. Esger Memmedli

    Esger Memmedli

    Aylar önce

    Abi yürüyon galiba

  68. seymen

    seymen

    Aylar önce

    Bende ata sehirde oturuyom💋

  69. Legioner

    Legioner

    Aylar önce

    Kanka dedikden sonra silmen müq 😂

  70. Oyuncu Aga

    Oyuncu Aga

    Aylar önce

    miyawsu avcısı yeisso seviliyosun krall👑

  71. bruhEJDERHA

    bruhEJDERHA

    Aylar önce

    Bu gün de kız için yakıyoruz

  72. Ahmet Akat

    Ahmet Akat

    Aylar önce

    Aga yanlış anlama ama 😀 Karı için ölecen lan sjsj

  73. Kuvat Jumamyradov

    Kuvat Jumamyradov

    Aylar önce

    Ne kanka dedi diye kızı atmalar olum senin yapacağın işi ben

  74. Emre Evgi

    Emre Evgi

    Aylar önce

    Kızın muhabettinin 14 yaşındakilerden malca olması ve tüm 16 yaşında insanları gerizekalı gözüyle bakması umarım ömür boyu sap kalırsın küçük akıllı kız kardeşim

  75. Kaan Korkmaz

    Kaan Korkmaz

    Aylar önce

    abi ne karaktersiz bi insansın (işte bu yüzden dinliyoruk seni xd

  76. mert şahin01

    mert şahin01

    Aylar önce

    Yav biladerim senle inş bı gün karşılaşırız oyunda

  77. By-TURHAN-

    By-TURHAN-

    Aylar önce

    TRvisionrsin diye paran çok diye bunlar inanma yılan gözyaşları onlar kardeşim 😉

  78. Ali osman Aslan

    Ali osman Aslan

    Aylar önce

    Abi seni izleyenlerde +18 zaten

  79. Ramazan K

    Ramazan K

    Aylar önce

    Beton yetmez abim

  80. Cobra Kai - Hawk

    Cobra Kai - Hawk

    Aylar önce

    bende 2005 liyim tanışabiliriz hshshsbshsjssj

  81. mirax brawl

    mirax brawl

    Aylar önce

    Son oruqbu bükücü

  82. can Kuru

    can Kuru

    Aylar önce

    16 16 16 16 16

  83. Siyah oyun FAN ꪜ

    Siyah oyun FAN ꪜ

    Aylar önce

    Abi pubg mobile de seni tanıyan biriyle tanıştım dediki bana yeissonun kardeşiyle knk yız bir gün odaya çekeriz bende olur dedim abi adamın profil fotorafında pubg mobilde kaniş var bitane sinirli bu adam dorumu abi

  84. Muhammed Yılmaz

    Muhammed Yılmaz

    Aylar önce

    Kız sana knk dedi onu sildin niye ki

  85. EREN 62

    EREN 62

    Aylar önce

    Hic arkdsm yok herkez sati beni oynamak isteyen olrsa id mi veririrm cnm sklyor

  86. king Ahmadi

    king Ahmadi

    Aylar önce

    yavşaaaak yeissooooooooooooooo

  87. Emre bilgin YT

    Emre bilgin YT

    Aylar önce

    Lan yeisso sen yemek yiyonda ben yoruluyom sende yayında yemek yemek adet oldu

  88. Cemil Cemil

    Cemil Cemil

    Aylar önce

    Abimiz kızardı amk

  89. Yusuf Çiçek

    Yusuf Çiçek

    Aylar önce

    Yeissonun fabrika ayarlariyla oynamislar

  90. Ömer Ocak

    Ömer Ocak

    Aylar önce

    Ponçikkkkk

  91. Gece

    Gece

    Aylar önce

    yeisso ve haremi

  92. yasin şenbülbül

    yasin şenbülbül

    Aylar önce

    10:40 yalan söylediği matematikten anlaşılıyor hahahahha

  93. BRO-BRAWL #SaveRalph

    BRO-BRAWL #SaveRalph

    Aylar önce

    Daha videoyu izlemedim ama bi kız yeise bi davet istek bişey atsın ya da söylesin asla reddetmez

  94. Karton Kafa

    Karton Kafa

    Aylar önce

    Ulan bi biz kiz bulamiyoruz

  95. Abdullah Özbey

    Abdullah Özbey

    Aylar önce

    Gram yakışıklı deilsin yeiiso

  96. Eren Ünsal

    Eren Ünsal

    Aylar önce

    Abi adın Mert mi bildimmi

  97. Kadir

    Kadir

    Aylar önce

    Ben yayinq gelemiyorum sorry

  98. Ulas Asilsoy

    Ulas Asilsoy

    Aylar önce

    Sasukenin ağlaması JSKAVSKAKWWWBSNSN

  99. YunusYĞ

    YunusYĞ

    Aylar önce

    abi ndn 1 kere attın 1 ay önce aynısını yayında hatta 2 kere attın içerik

  100. K 1 K İ N G

    K 1 K İ N G

    Aylar önce

    Güzel Kalpli Yeissodan Gelen Bildirim :)

Sonraki