Cam Tavanlar 1. Bölüm | İlk Öpücük

Cam Tavanlar'a Abone Olmak İçin → bit.ly/CT-OJO

(Cam Tavanlar: Sosyal hayatta ve iş hayatında, kadınların fırsat eşitsizliğine verilen uluslararası ad.)
“Seninle ben, aynı gökyüzüne bakıyoruz ama benim yıldızlarla aramda cam tavanlar var.”

YAPIM: OJO PICTURES
YAPIMCILAR: KEREM ÇATAY - ÖMER ÖZGÜNER
KANAL: SHOW TV
YÖNETMEN: FEHMİ ÖZTÜRK
SENARYO: MERİÇ ACEMİ

OYUNCULAR:
Leyla: BENSU SORAL
Cem: KUBİLAY AKA
Süreyya: HATİCE ASLAN
Şinasi: AHMET MELİH YILMAZ
İskender: UTKU ATEŞ
Aylin: BERİL KAYAR
Suna: ŞİFANUR GÜL
Teyfik Kumcu: CEVDET ARICILAR
İnci: AYTEN SOYKÖK
Haldun: MEHMET BİLGE ASLAN -
Emre: AZİZ CANER İNAN -
Levent Kumcu: ALPER KUT
Cemal : İSMAİL KARAGÖZ
Mükerrem (Mükü) : GİZEM ERDEM
Gülten: ŞEHNAZ BÖLEN TAFTALI
Ziya: AYHAN IŞIK
Kamil: MURAT ERGÜR

YORUMLAR 

  1. Büşra Karatekin

    Büşra Karatekin

    7 saatler önce

    Bak şimdi canım kiraz çekti 🍒 Ben enisi bı pazara gideyüm 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

  2. Zulfiya Yoldashova

    Zulfiya Yoldashova

    19 saatler önce

    Kubilay aka'ýı ben cooooooook seviyorum

  3. Yemek,rec

    Yemek,rec

    Gün önce

    Efsane bir proje, Kubilay Aka ve Bensu Soral müthişler #camtavanlar #LeyCem...

  4. İsmet Acar

    İsmet Acar

    2 gün önce

    bensu kirazi ne guzel yiyorsun

  5. Haaacer Maltar

    Haaacer Maltar

    3 gün önce

    Sabırsızlıkla murat sonerin bu diziye yapacağı yorumu bekliyorum

  6. Sümeyye Kaya

    Sümeyye Kaya

    8 gün önce

    Daha saçma sahne az gördüm alt tarafı kiraz

    • abdullah uyanık

      abdullah uyanık

      8 gün önce

      Evet

  7. elida mendonca

    elida mendonca

    8 gün önce

    🤩🤩😍😍😍🔥

  8. Roblox Gameing

    Roblox Gameing

    8 gün önce

    İlk bölümden mi? Rezalet 👎

    • Roblox Gameing

      Roblox Gameing

      3 gün önce

      @Büşra Karatekin evet aynen öyle olmuş.

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      4 gün önce

      Çok saçma bir film olmuş

  9. Betül Kelkit

    Betül Kelkit

    8 gün önce

    Benimkinden de kurt çıkıyo işte

  10. cemil kaya

    cemil kaya

    8 gün önce

    Sonra diyorlar murat soner neden bu kadar çok gömüyor dizileri..siz veriyonuz malzemeyi.

  11. OKT ayyıldız

    OKT ayyıldız

    9 gün önce

    Bune lan asdassjsj

  12. Yanina Genco

    Yanina Genco

    9 gün önce

    Español !

  13. Hüseyin Kaya

    Hüseyin Kaya

    9 gün önce

    Bu kadın nasıl evli acaba

  14. Merve Ölmez

    Merve Ölmez

    9 gün önce

    O nasıl bir öpücüktür ya canım çekti

    • gentelmen1903

      gentelmen1903

      4 saatler önce

      @Büşra Karatekin tm dedim

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      5 saatler önce

      @gentelmen1903 anlamadım

    • gentelmen1903

      gentelmen1903

      5 saatler önce

      @Büşra Karatekin okey

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      5 saatler önce

      @gentelmen1903Instagram kullanmıyorum

    • gentelmen1903

      gentelmen1903

      5 saatler önce

      @Büşra Karatekin İnstegram var mı

  15. Lokman Çelebi

    Lokman Çelebi

    10 gün önce

    olsun aşk

  16. Lokman Çelebi

    Lokman Çelebi

    10 gün önce

    hep buuuuuuuuuu

  17. Defne Altin

    Defne Altin

    10 gün önce

    Bu sahneleri görüp de Kubilay’a aşık olmamak elde değil be🔥

    • TurkDiziEdit

      TurkDiziEdit

      3 gün önce

      Dimi yaaa😍😍😍bendeee

  18. eliff eliff

    eliff eliff

    10 gün önce

    Murat Soner jet ile geliyor benden söylemesi 😁

  19. madamedeprie

    madamedeprie

    10 gün önce

    Ay cringeden videoyu tamamlayamadım bile çekerken biz ne çekiyoruz demediniz mi hiç dkdoxpxödlxpxpdld

  20. {{raneem_cute}}

    {{raneem_cute}}

    10 gün önce

    çok harikalar ve çok tatlılar😍

  21. E K I N

    E K I N

    10 gün önce

    🍒😋😘😍

  22. Zehra Çelik

    Zehra Çelik

    11 gün önce

    Enfes dedi ya orada miğdem bulandı ama yinede güzel bi sahneydi dizi de baya iyi bence.

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      4 gün önce

      Eee çekirdek nerde

    • Yok

      Yok

      6 gün önce

      Hahahaassss

  23. Xana Prince

    Xana Prince

    11 gün önce

    Ah bir eşcinsel olarak bir erkekle böyle tesadüfen öpüşmek istyorum 😍

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      7 saatler önce

      Yok artık

    • Mustafa Okur

      Mustafa Okur

      11 gün önce

      Oha

  24. sümeyye pezük

    sümeyye pezük

    11 gün önce

    Kiraz yeme sahnesi Me=........... You=bayıldı bu çabuk ambulans çağırın Me=ambulansa gerek yok bana kiraz getirin

  25. sj atan gaydir

    sj atan gaydir

    11 gün önce

    abi insanlar ne kadar rahat ya bu diziyi senin kocan izliyor ve onun gözü önünde rol icabı da olsa bir erkekle dudak dudağasın :d çok garip

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      4 gün önce

      @Rümeysa x sana katılıyorum

    • Cemzey

      Cemzey

      5 gün önce

      @powerpeople01 01 Herkesin günahı kendine ya da ahlakı. Herkes istediğini yapabilir biz onların günahlarına karışamayız. Bu o insanla Allah arasındaki bir bağdır.

    • Rümeysa x

      Rümeysa x

      8 gün önce

      @powerpeople01 01 Gerçekten ahlak edep anlayışınız öpüşmemi. Yazık... Ayrıca ülkede sadece Müslümanların olduğunu mu düşünüyorsunuz? Laik bir ülkeyiz. İnsanlar istediğini yapar. Sırf sizin gibi insanlar herkesin hayatına karışıyor diye insanlar istediğini yapamaz oldu ülkede. Acaba bunu yapsam nasıl tepki alırım ne derler diye. Üzülüyorum artık halimize.

    • Leyla İbadova

      Leyla İbadova

      10 gün önce

      O bir oyuncu ve bu onun işi, oyunculukta ayıp utanma olmaz

    • Wanda Vision

      Wanda Vision

      10 gün önce

      Ama bu gerçekten bir meslek. Yani kadın bunu kabul ediyor. Eşi ve ya sevgilisi var mı bilmiyorum varsa o da kabul etmişki birlikteler. Eğer sizi rahatsız ediyorsa siz bir oyuncuyla birlikte olmazsınız. Ayrıca ahlaktan bahsediyorsunuz ama sadece kadının kocasının rahatsızlığına değinmişsiniz. Ahlak, namus sadece kadında olmaz. Kadın tek başına öpüşmüyor.(Ki bu ahlaksızca bir sey değil) Erkektir yapar kafasında takılan insanlar olduğunuz ne kadarda belli.

  26. Sebis fetelieva

    Sebis fetelieva

    11 gün önce

    O nası bi öpücük ya bitdim burda🖤😍😍😍

  27. F M

    F M

    11 gün önce

    Bensu soral evli olmasaydı tutardı

  28. Sima Qarayeva

    Sima Qarayeva

    11 gün önce

    Neden tam bolum koymuyorsunuz ?

  29. Kübra Can

    Kübra Can

    11 gün önce

    #LeyCem❤️

  30. Kübra Can

    Kübra Can

    11 gün önce

    ❤️KUZEY YILDIZI İLK AŞK+CAM TAVANLAR ❤️

  31. Rian

    Rian

    11 gün önce

    Çoookkk güzell yeni fav filmim bu oldu artık 😍😍😍

  32. Efawmoments rar

    Efawmoments rar

    11 gün önce

    Turk tvlerinin rezilligine bak basit bir kiraz yemeyi bile konu kadın olunca objeleştirebiliyorlar. Kadinlarin meslek hayatinda cektigi zorluklardan bahsedecegini dusundugumuz bir dizide bile boyle...

  33. Gülistan Ates

    Gülistan Ates

    11 gün önce

    Çook güzel bi dizi bayıldım çok başarılılar

  34. ALEYNA G

    ALEYNA G

    11 gün önce

    LEY💗CEM ÇOK TATLI UMARIM DİZİ TUTAR ✨🙏

  35. 1. SELİM

    1. SELİM

    11 gün önce

    kubilayy vakkumlamışşş aloooooooooooooooooooo

  36. 🧚‍♀️+🤖=🍒

    🧚‍♀️+🤖=🍒

    11 gün önce

    Ahhh nasil yakisiyorlar bee😍

  37. Elisa Mina

    Elisa Mina

    11 gün önce

    Değerli şairlerimizin şiirlerini sizler için yorumladım.Umarım seversiniz.Sevgiyle kalın😊

  38. Kadiriye ülkü Dilci

    Kadiriye ülkü Dilci

    11 gün önce

    Harika bu diziye bayıldım

  39. uzay bilim

    uzay bilim

    11 gün önce

    Acaba ceme ne haber geldide leylayı orda bırakıp gitti anladığım kadarıyla sonra gelmemiş leylanın yanına

    • Canan Oguz– Brown

      Canan Oguz– Brown

      11 gün önce

      Suna,sanırım sevgilisi ya da onu seven kız telefon etti.Hani okul bahçesinde Cem bir kızı öpmüstü.Onla ilgili bir sorun sanırım.Mutlska zengin aile dostlarının kızıdır,ailesi o kızla evlensin falan istiyordu belki.O kız ilerki bölümlerde de olacak yine.

    • Harun Yumuk

      Harun Yumuk

      11 gün önce

      Belki ailevi sebeplerden dolayı

  40. Sara Özdemir

    Sara Özdemir

    11 gün önce

    Kimse de demiyor ki bu kirazın çekirdeği nerede😂

    • İsayeva Nigar

      İsayeva Nigar

      3 gün önce

      @TurkDiziEdit Aynen öyle çözmüşsün😂😂😂

    • hakan yildiz

      hakan yildiz

      3 gün önce

      @Şerlok Holmes lan oğlum vallah güldüm güzeldi aradığım yorum

    • TurkDiziEdit

      TurkDiziEdit

      3 gün önce

      @İsayeva Nigar aynen yaa🤣 Redaktor: ona kimse takılmaz Izleyiciler : Detaylara takılalım ,diziler aynı, hatalar farklı🤣

    • TurkDiziEdit

      TurkDiziEdit

      3 gün önce

      @Şerlok Holmes valla bende öyle dedim kardeşime🤣 dedim ki Kubilay ne yaptıysa onu😏anlarsın yaa😅

    • Hilal Yalman

      Hilal Yalman

      4 gün önce

      Midesinde 😂😂

  41. Sare Cay

    Sare Cay

    11 gün önce

    Kubilay😍🔥🔥

  42. Melike Eren🚬

    Melike Eren🚬

    12 gün önce

    Akşın ve Karaca mezarından ters döndü jxnsiwhsis

    • hakan yildiz

      hakan yildiz

      3 gün önce

      Vallaha güldüm Aradığım yorum 😅

    • Nurşen Yılmaz

      Nurşen Yılmaz

      9 gün önce

      Asıl bensunun kocası ?

    • Akşın Koçovalı

      Akşın Koçovalı

      10 gün önce

      Karaca dan sonra daha beni mezarımda kimse daha ters döndüremez

    • BH- UMUT

      BH- UMUT

      11 gün önce

      @Yamaç Koçovalı Melek de öldü mk sıkıntı orda Asıl sarp onu yeşilçamda aldatıyor ajajsjsjs

    • Yamaç Koçovalı

      Yamaç Koçovalı

      11 gün önce

      İçerde'nin başrolleri

  43. Style Day💕

    Style Day💕

    12 gün önce

    Çok romantikler😍

  44. Style Day💕

    Style Day💕

    12 gün önce

    Çok iyi dizi ya

  45. Kübra Aydın

    Kübra Aydın

    12 gün önce

    keşke kubilayın geçmişide biraz daha değişik olsaydı saçlarını indirseydi falan ne bileyim

  46. Dilara Baş

    Dilara Baş

    12 gün önce

    fox senin abv son yazda biz neden Akgünün sırtını izliyoruz Tolga teke defol ya

  47. Fragmanto

    Fragmanto

    12 gün önce

    İlk bölümden öpücük yaz dizilerinin değişmezi oldu

    • sura ahmed

      sura ahmed

      6 gün önce

      abi zeten yaz dizileri tam çeft bakar

    • Euphoria Star

      Euphoria Star

      8 gün önce

      @*Comely Dulcet* neden hepiniz bu açık yorumlarda argo kullanıyorsunuz? Bu da hiç değişmez

    • *Comely Dulcet*

      *Comely Dulcet*

      10 gün önce

      @E K I N zaten 2 sezon süürer o da türk halkının salaklığından...

    • E K I N

      E K I N

      10 gün önce

      Ama bu dizide sadece aralari kötü olsun diye kiss sahnesi 8 yil önce o yüzden arkadaşliktan sevgili olmadilar ama zaten hiç olmadilar bide bu dizide daha çok iş konuşuluyo. Bence tutar 2 sezon sürer❤️

    • *Comely Dulcet*

      *Comely Dulcet*

      11 gün önce

      aynn

  48. Zeynep A

    Zeynep A

    12 gün önce

    Aman aman nerelere geldik

  49. Hilal ŞAHİN

    Hilal ŞAHİN

    12 gün önce

    Murat soner bu sahneyle dalga geçer ben size söyliyim nzjzjxjxusjsjsu

    • Hilal ŞAHİN

      Hilal ŞAHİN

      9 gün önce

      @mery cidden bunu yapmasını bekliyorum djdjfjjdjfdjjdjd

    • mery

      mery

      9 gün önce

      Kiraz yiyerek anlatır belki 😂

    • Dilara

      Dilara

      11 gün önce

      Benimde aklıma o geldi MMXKSLWŞDŞXŞLSLAŞDŞXLSA

    • Ayçiçek Hatun

      Ayçiçek Hatun

      11 gün önce

      Ahahahahhaahha aynen 😂😂😂

    • YUSİF MEMMEDOV

      YUSİF MEMMEDOV

      12 gün önce

      Ayn

  50. Başak

    Başak

    12 gün önce

    Diziyi sevenlerin sayısı

  51. Başak

    Başak

    12 gün önce

    Bayıldım diziye

  52. Ya Ren

    Ya Ren

    12 gün önce

    Yakışıyorlar🤍🖤

  53. Muhammed Beyhan

    Muhammed Beyhan

    12 gün önce

    Bu Dizi Efsane Olacak👍

  54. Muhammed Beyhan

    Muhammed Beyhan

    12 gün önce

    Leycem Yılın Çifti

  55. Nehir

    Nehir

    12 gün önce

    Valla ben Kubilay'a aşık oldum gitti

    • FETHI ÇAVUŞ

      FETHI ÇAVUŞ

      6 gün önce

      Yalniz değilsin

    • Bir Kullanıcı

      Bir Kullanıcı

      9 gün önce

      Kubilaya havaalanından beri aşık olan ben ...

    • Fara7 Abduallah

      Fara7 Abduallah

      10 gün önce

      +1

    • Ece Batur

      Ece Batur

      11 gün önce

      Ayn yaa çoçuk çok yakışıklı

    • Elisa Mina

      Elisa Mina

      11 gün önce

      Değerli şairlerimizin şiirlerini sizler için yorumladım.Umarım seversiniz.Sevgiyle kalın💐

  56. YUSİF MEMMEDOV

    YUSİF MEMMEDOV

    12 gün önce

    Mükemmel tek kelimeyle mükemmel bayıııııııııldııımmn 🤩😍

    • Büşra Karatekin

      Büşra Karatekin

      4 gün önce

      Atl tarafı adamı öptü

    • Yağmur Duva

      Yağmur Duva

      8 gün önce

      Çok saçma alt tarafı bı kiraz yiyor

    • Hikmet Derenoğlu

      Hikmet Derenoğlu

      12 gün önce

      Cam Tavanlar Oyuncu Yaşları, Boyları Burçları Kan.lımda İyi Seyirler

  57. x

    x

    12 gün önce

    cok guzeller 🥺🥺🥺💕💗💕💓💞💓💖💞💖

  58. シᴀʙᴅᴜʟʟᴀʜ sᴇғᴀ Gᴜ̈ᴍᴜ̈ş

    シᴀʙᴅᴜʟʟᴀʜ sᴇғᴀ Gᴜ̈ᴍᴜ̈ş

    12 gün önce

    ba yıl dım ohaAAAAaaaAa

  59. FATMA 🍒

    FATMA 🍒

    12 gün önce

    1111

Sonraki