Beni Bırakma 619. Bölüm

Beni Bırakma resmi youtube kanalına abone olmak için; goo.gl/ypvGHT
atv Resmi TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Sayar ailesinde sular durulmuş, aile kayıplarının ardından, acı da olsa yeni bir hayata başlar… Tarık ve Meltem'in düğün gününde beklenmedik bir şey olacak ve Tarık'ın mazisinden gelen esrarengiz yabancı tüm dengeleri alt üst edecek. Annesinin sakladığı sırrın ortaya çıkmasıyla birlikte hayatı değişecek olan Tarık, annesini affedebilecek midir? Yıllar süren çabalarının sonunda, aşık olduğu Tarık'la evlenmeyi başaran Meltem, herkesin hayatına dokunan bu yabancı karşısında neler yapacak?


Beni Bırakma
Sen Benim Alın Yazımsın...
Hafta içi her gün atv'de!

Oyuncular; Cenay Turksever, Hazal Eylül Çelik, Gökberk Yıldırım, Eda Nur Gülbudak, Esengül Aypek, Fatih Gühan, Buğra Gündoğdu, Emine Koyuncular, Özlem Boyacı, Şebnem Gürsoy, Okan Şenozan, Derya Keyf, Mehmet Boray Isabetli, Deniz Can, Sena Kurdoğlu, Ipek Özdinç, Banu Güngör Inal, Uğur Dökmeci, Nusret Şenay

YORUMLAR 

  1. Hatice Duman

    Hatice Duman

    12 gün önce

    Bu arada muzaffer bey leventi araştırmadan soruşturmadan niye aylinle evlenmesine izin veriyor levent aylini intikam için kullanıyor aylini sevmiyor levent hakan karşı çıkmasında haklı kim olsa araştırmadan soruşturmadan kız kardeşini başka oğlana teslim etmez ama bunu muzaffer bey bilemiyor anlamıyor lokantaya hırsızlık yapmak isteyen de levent kasanın şifresini görüp paraları çalmak istedi ama levent paraları çalamadan kaçtı parayı alamadı ya levent oh olsun levente bu devirde kim kime yüzük parasını ödemeden hangi kuyumcu parasız yüzük satar kimse araba kiralar parasız kiralar yüzük alır haftaya yüzük parasını vereceğim diye para vermeden alır bu kuyumcu babasının oğlu muda parasız yüzük verir hem hangi parayla yüzük parasını verecek acaba telefonu bile aylın alıp arkadaşına verdi levent nasıl intikam almak istiyor muzaffer levente ne yaptı da nasıl intikam alacak kimin imtikanını alacak acaba???

  2. Hatice Duman

    Hatice Duman

    12 gün önce

    Yusuf nasıl ağladı bende bir türlü anlam veremiyorum gönül yusufu sevdiği halde yusufu acı çektiriyor gönül bora nin yanında neden kalıyor hem kendi acı çekiyor bende yusuf acı çekiyor ne gönül yusufu kalbinden söküp atamıyor nede yusuf gönülü kalbinden atamıyor birbirlerini delice severken neden gurur yapıyorlar artık

  3. Hatice Duman

    Hatice Duman

    12 gün önce

    Gönül ve yusufa yazık birbirini seven iki insanı birbirinden ayırdılar bundan sonra hiç gönülle yusuf birleşip mutlu yuvalarını kuramayacaklar mı? Acaba

  4. nunu memmedova

    nunu memmedova

    14 gün önce

    asya yusufa hıc yakısmıyo

  5. nunu memmedova

    nunu memmedova

    14 gün önce

    aylın kendını uyanık zann edıyo ama cok saf levent konusunda

  6. Muhammet Çetin

    Muhammet Çetin

    15 gün önce

    Bu Seher de çok taş kalpli oluverdi 😀😀😀😀

  7. مسلسلات وافلام

    مسلسلات وافلام

    16 gün önce

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂🌷🌷🌷

  8. Nigar Movlanova

    Nigar Movlanova

    16 gün önce

    Diziyi uzatdikca uzatiyorlar hep hüzün keder kötülük başka birşey değil hep aynı şeyler batdı artık sacmalik bi mutluluk görmədik

  9. muradiye akbaş

    muradiye akbaş

    17 gün önce

    Yusuf bu sözleri haketmedi gönül artık sanada acımıyorum 😡😡😡😡😡

  10. Azıza Faızıeva

    Azıza Faızıeva

    17 gün önce

    Yuh ohaa diyorum sana gönül. Borayla 🙈

  11. Leyla Əhmədli

    Leyla Əhmədli

    17 gün önce

    Ya su seideninde sevgilisi olsuya sukurler olsun artik omer uste kavqa olmaz😊

  12. Yanmış körpülər

    Yanmış körpülər

    17 gün önce

    Axırki Seideye bir oglan çıxdı. Ama Seideye çıxan oğlan 1960cı illərdən gəlib elə bil. Saçı başı niyə elədi?

  13. Gozde Dogan

    Gozde Dogan

    17 gün önce

    Heyecan dorukta gibe

  14. Gozde Dogan

    Gozde Dogan

    17 gün önce

    Gönül şok oldu borayla kalcak sandi

  15. Gozde Dogan

    Gozde Dogan

    17 gün önce

    Asya gerizaakakllsi

  16. Zeyneb Nurlu

    Zeyneb Nurlu

    17 gün önce

    Göy könül ilə Yusuf birləşinler onlar bir birini çox sevirler

  17. MERI ASYA

    MERI ASYA

    17 gün önce

    Şu Yusufu yaptıkları beni bütün erkeklerden nefret ettirdi bora ne kadar kötüyse hiç olmasa yaptıklarının arkasında duruyor öküzü yüsüf asyaynin ne kadar kötü olduğunu bile gormuyor

  18. Sesi Ibrahimli

    Sesi Ibrahimli

    17 gün önce

    Nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr barissinnar gonulgil

  19. Fatoş Çekin

    Fatoş Çekin

    17 gün önce

    Gonul borayla her dakka el ele yusuf kiskanamaz normal,ama yusuf asyanin elini tutunca nasil yaparmis

  20. Fatoş Çekin

    Fatoş Çekin

    17 gün önce

    Aylin tekerlekli sandalyede ama hergun disarda nasil cikiyo nasil geliyo belli degil evin icinde dolasip yuruyen kizdan nasilsa kimsenin haberi yok,bora dizinin basindan beri birilerinin sevgilisine karisina goz dikiyo adam akilli bi iliski yasayamadi, bitsin artik bu sacma dizi

  21. Nuran Pasazade

    Nuran Pasazade

    17 gün önce

    Bu ne ya bezdik gönulun röl yapmasindan artiq kovuşsunlar ya yusufla gönül

  22. Asəf.vəliyev

    Asəf.vəliyev

    17 gün önce

    Çok.güzəl.filim♥️♥️

  23. Tamer Demir

    Tamer Demir

    17 gün önce

    Saide ye bir talip. Çıktı artık Leyla yla ugrasmaz Ömer'i bir türlu. Paylasamiyorlar di Boray la Asya tam bir bas belası tatil pilani onların işi. Bence

  24. Naciye Hisar

    Naciye Hisar

    17 gün önce

    Hakettini buldun aylin cok guzel oldu

  25. SamsunLuu 55

    SamsunLuu 55

    17 gün önce

    çok gereksiz uzadi bu haller baydi artii atlayarak izlemekten ben Sıkıldım Senarist saçmalamaktan bikmadi

  26. Sudeniz

    Sudeniz

    17 gün önce

    2 gündür bolümleri izlemedim ama bakıyorum Aylin Yılanı yine levent e inanmış Gönül ve yusuf meselesi desen o kadar çok uzadı ki

  27. Elif Ünlü

    Elif Ünlü

    17 gün önce

    gonul anlatsin artik yusufa diziyi uzatin ama borayla evliligi uzatmayin😊😊

  28. Elif Ünlü

    Elif Ünlü

    17 gün önce

    ya anlamadigim gonul hala neden borayla evliligi surduruyor niye anlatmiyor yusufa neyi bekliyor daha delirtrcekler beni seviyon madem artk uzatma kavussalar artk

  29. Anar Memmedov

    Anar Memmedov

    17 gün önce

    Salak Bora

  30. Anar Memmedov

    Anar Memmedov

    17 gün önce

    🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️4 melek Firuze,leyla,saide,gonul.

  31. Anar Memmedov

    Anar Memmedov

    17 gün önce

    asyaaaaa😡😡😡😡😡😡

  32. Anar Memmedov

    Anar Memmedov

    17 gün önce

    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

  33. Gül Suleymanova

    Gül Suleymanova

    17 gün önce

    Yusufun agrisini elebil icimde yawadim lutfen barisdirin artiq bulari lutfen icim parcalanir

  34. Selma Gençaslan

    Selma Gençaslan

    17 gün önce

    Cok güzel dizi umarım üzün uzun yıllar surer dizimize Asya indirmesi çok hoş olmadı saygı değer yetkililer

  35. Arzu Baykuş

    Arzu Baykuş

    17 gün önce

    Yabudizi niye bitsin diyorsunuz izleyin işte elbet kavuşur gönülle Yusuf bekleyin sabredin biraz dizi güzel ben beğenerek izliyorum bitmesini istemiyorum

  36. DİLARA ALARA

    DİLARA ALARA

    17 gün önce

    Gönül bide soruyor musun kendine ya biz bu hale nasıl geldik Yusuf diyo Kimin yüzünden acaba gönül Bi sor bakalım kendine

  37. Ayşenur Arslan

    Ayşenur Arslan

    17 gün önce

    Ya bıktım artık ya cidden artık yusufla gönül barışın ya Yusuf üzülürken içim gidiyo 🥺

  38. DİLARA ALARA

    DİLARA ALARA

    17 gün önce

    Cihanın araba bozuldu Yusuf usta Bi el at sen anlarsin

  39. DİLARA ALARA

    DİLARA ALARA

    17 gün önce

    Köşeyi dönünce parkı görürsün Parkı görüncede bizi görürsün Hadi ya omer o nasıl tarif etmek öyle Ozan ve saide hayırlı olsun

  40. Narmina Babayeva

    Narmina Babayeva

    17 gün önce

    Yusufla Gönülün yüzünü güldürün artıq

  41. güzel gün

    güzel gün

    17 gün önce

    Vallahi yusufun düştüğü duruma bak nişanlısını elinden alan adamın evinde sırf asya salagının gönlü olsun diye yatıyor gönül desen ayrı bi hava olan yusufa oluyor ya gerçekten fakir olmak çok zor bisey canim benim aglama ya bırak gönül-ü de asyayı da ben seninle evlenirim😂😂

  42. Kadriye Öztürk

    Kadriye Öztürk

    17 gün önce

    Gönüllll llllllll. ALLAH seni bildiğibi yapsın gıcık kız fazla oluyorsun artik

  43. Fendiye GULOGLU

    Fendiye GULOGLU

    17 gün önce

    Gönül kendi kaybediyor Yusuf'u haberi yok ne bu kendini Yusuf'a karşī tavrı avukatta ne şekil anlamadım

  44. Yonca Can

    Yonca Can

    17 gün önce

    Emre tarık gibi oyuncular varken bu ne yaaa

  45. Eda Dikçe

    Eda Dikçe

    17 gün önce

    Bu dizi bitsin artık Yusuf'a yazık oluyor Gönül hiçbir şey söyleyemiyor Bora ve Asya nefret ettiriyor Gönül ve Yusuf birleşsin artık

  46. Kadriye Öztürk

    Kadriye Öztürk

    17 gün önce

    Aha Zahide kocayi buldu

  47. Kadriye Öztürk

    Kadriye Öztürk

    17 gün önce

    Gönül kendine bakmiyo Yusuf a ters ters bakiyo sen niye kendine borayi dokunduyon iyice gönül e gıcık oluyorum bora seve seve seve yüzünü doyamadi

  48. Fadime Bozkurt

    Fadime Bozkurt

    17 gün önce

    Bu dizi baya baya saçmalıyor izliyoruz diye herhalde

  49. Arife Ademci

    Arife Ademci

    17 gün önce

    Gönül bora yusuf asya sıktı artık çok uzattınız hep aynı şeyler tekrar tekrar bir an önce her yıl yaptığınız gibi bir kaza bir yangın ile finali yapın kurtulalım artik

  50. Burak Kalyoncu

    Burak Kalyoncu

    17 gün önce

    gökberk abi son sahnede ne oynadın be gerçek oyuncu

  51. Güldane Bekçi

    Güldane Bekçi

    18 gün önce

    En son sahnesi offff offffff çok üzdü çok dokundu bana yaaaaa😪😪😪👏👏👏

  52. Dilek Öcal

    Dilek Öcal

    18 gün önce

    Fghggj

  53. Ereşgül Jorayeva

    Ereşgül Jorayeva

    18 gün önce

    Ah Yusuf yine ağladın of be yandı yavrum😭

  54. recep Bodur

    recep Bodur

    18 gün önce

    Meltem diziden ayrılıyor rol gereği ölüyor

    • recep Bodur

      recep Bodur

      17 gün önce

      @Aylin ak Kübra haftaya cuma 630 bölümde

    • Aylin ak Kübra

      Aylin ak Kübra

      17 gün önce

      @recep Bodur evet doğru

    • recep Bodur

      recep Bodur

      18 gün önce

      @Zeynep Soyadsızzade izle gör

    • Zeynep Soyadsızzade

      Zeynep Soyadsızzade

      18 gün önce

      Ölüyo mu nası ya nerden duydun

  55. Irade Sireliyeva

    Irade Sireliyeva

    18 gün önce

    Sıladan sonra bu dizi bitmişdir

  56. Nil Karataş

    Nil Karataş

    18 gün önce

    Dizinin gündüz kuşağı dizisi olduğu ne belli ama

  57. kenan türk

    kenan türk

    18 gün önce

    Ya borada sanki mutluymuş gibi iyi eş rolleri yapmaktan utanıp sıkılmıyo ya sanki senin nasıl bir kötülükler yapan bir koca olduğunu bilmiyorlar seni sevmiyor gönül ne ezilip buzuluyosunuz karıcığım diye avukat manyak Yusuf Yusuf biraz gururumuz varsa bırakın gidin kendinize layık olanı bulun be bu kadar yalanlarlar mutluluk olurmu

  58. Sudabe Abdullayeva

    Sudabe Abdullayeva

    18 gün önce

    Seher ile Yusufdan bezdik.Bitirin.Lap saçmalıq.

    • leyla karadayı

      leyla karadayı

      17 gün önce

      Aylin cok saf

  59. kenan türk

    kenan türk

    18 gün önce

    Yamuk ağızlı asya nasıl bir gurur var Yusuf'un üzüldüğünü bile bile avukatlığı bıraktı sahtakarlikla Yusuf'u kovalıyor avukat kimsenin sevgisine layık olamaz Yusuf bir an önce kurtulmalı ondan

  60. Nalan Yücel

    Nalan Yücel

    18 gün önce

    Bir ab önce Gönülle Yusuf kavuşsunlar çok sıkıldık artık Yusuf çok ızdırap çekiyor Borayla Gönülün kağıt üzerinde evli olduğunu öğrensin Yusuf yazık ya çok seviyor

  61. Fgfbh Ngjfhh

    Fgfbh Ngjfhh

    18 gün önce

    Bence saide ve ozan çok iyi bir çift

  62. Canan Durmus

    Canan Durmus

    18 gün önce

    Bu dizideki sahneler gerçekten saçma olmaya başladı. Her gün iyi bir sonuç bekliyoruz ama olan yusufa oluyor. Bu dramlar, kıskanmalar ve kötü oyunlar artık bir son bulsun senarist canımız sıkıldı.

  63. Gultekin Dogan

    Gultekin Dogan

    18 gün önce

    Yusuf' seviyorsan yapma bunu kendine kendin gibi ol

  64. latife lamaj

    latife lamaj

    18 gün önce

    I feel so bad for you Jusuf 🥲

  65. Enes Gonul

    Enes Gonul

    18 gün önce

    Birzamnlar çukur ova iki

  66. ECRİN G

    ECRİN G

    18 gün önce

    Aga siz mutluluk mu bekliyorsunuz?619 bölümün tümünü izlemeyenler anlamaz tabii

  67. Aylin Qurbanov

    Aylin Qurbanov

    18 gün önce

    Yusufa cook uzuldum ya

  68. Gultekin Dogan

    Gultekin Dogan

    18 gün önce

    Ben anlamadım günül hnmı ne yapmayı çalışıyor çok kibirli olmuş

  69. Sena Sena Koç

    Sena Sena Koç

    18 gün önce

    İZLEMİCEM ARTIK BU DİZİYİ !

  70. Dilek Aygün

    Dilek Aygün

    18 gün önce

    Tek üzüldügum samimilik yakıştıgi tek kişi yusuf gönül artık sana çok kızıyorum iyice sacmaladiniz

  71. Hülya KÖÇE

    Hülya KÖÇE

    18 gün önce

    Gönüle çok sinir oluyorum mahkeme için boraya katlanıyordun daha niye boranın yanindasin

  72. Gultekin Dogan

    Gultekin Dogan

    18 gün önce

    Bu sinir bozan dizi artık final yapsın defolsun gitsin

    • Esra Vergili

      Esra Vergili

      18 gün önce

      Dizi finalmi sezonmu olcak

  73. doğru danışan

    doğru danışan

    18 gün önce

    bu nedir insanın zehlesini tökürler .daha gönülün oyunları ne qeder devam edicek.

  74. Gulsen Cabbarova

    Gulsen Cabbarova

    18 gün önce

    Her gün Gönül Yusuf həyacanı ilə baxıram ama görəm ki deyişən hecne yoxdu uje üreyim sixilir nolar ki Gönülnen Yusuf Birlikdə olsun

  75. Murat_5807

    Murat_5807

    18 gün önce

    Olağanüstü...

  76. Nefes Boztepe61

    Nefes Boztepe61

    18 gün önce

    Şu Aylin e gıcık olan tek ben miyim lütfen yalnız olmuyum

  77. İnayet Duygu

    İnayet Duygu

    18 gün önce

    Hepsi zehırlı bırer yılan zevkle ızlenmıyor

  78. Maya Ezizova

    Maya Ezizova

    18 gün önce

    Yusuf niye sormadi Asyadan? hanı bura arkadaşin dağ eviydi? ??niyə sormadi?

  79. masal tekinalp

    masal tekinalp

    18 gün önce

    Mükemmel bölüm olmuş bora gönül ❤️

  80. HALİL ŞAHİN

    HALİL ŞAHİN

    18 gün önce

    Ya yeter artık ya Yusuf la Gönül kavuşsunlar arkalarında yapılan şeyleri görsünler Yusuf la Gönül mutlu olsun çok uzadı artık

  81. Sevil Seyidova

    Sevil Seyidova

    18 gün önce

    Yusufa cok uzuldum ya

  82. Aqil Zeynallı

    Aqil Zeynallı

    18 gün önce

    Yusuf ve Asya boranin arabasiyla gide bilerdi 😏

  83. gul sahin

    gul sahin

    18 gün önce

    Vay be kadın kaçiriliyor sonra o kadın normal mış gibi o adama teslim olup herkesin dediğine yapıp boyun eğiyor bide yine normal mis gibi tatiler vs vs giki çıkmıyor adamda beni seveceksin diyo hee diyo neyse ... Genç kızlar umarım bu iğrenç diziyi izlemiyordur...

  84. kenan türk

    kenan türk

    18 gün önce

    Boşuna mutluluk beklemeyin bu dizide hiç bir yapılan kötülükler açığa çıkmayacak olan Yusuf'a oluyor yazık gönül de asyada hiç kimseyi haketmiyorar böyle saçma sapan sahnelerle sezona girer

    • kenan türk

      kenan türk

      17 gün önce

      @leyla 90 👍

    • leyla 90

      leyla 90

      17 gün önce

      Ağzın sagllk aynen👍👍

  85. Hayat Burda

    Hayat Burda

    18 gün önce

    Meltem şu oyuncuların hepsinden daha iyi bir oyuncu daha çok görmek istiyoruz

    • Aylin ak Kübra

      Aylin ak Kübra

      14 gün önce

      @Hayat Burda aynen öyle

    • Hayat Burda

      Hayat Burda

      17 gün önce

      @Aylin ak Kübra çok saçma ya iyi oyuncuyu çıkarıyorlar

    • Aylin ak Kübra

      Aylin ak Kübra

      17 gün önce

      Çıkıyor hemde ölerek

  86. Hayat Burda

    Hayat Burda

    18 gün önce

    Allah aşkına yine meltem yok ne yapmaya çalışıyonuz

  87. Xxx Xx

    Xxx Xx

    18 gün önce

    Yusufa çok yazik yaa.

  88. Gunay Abbasova

    Gunay Abbasova

    18 gün önce

    En azindan konul ihanet etmedi yusife ama yusif optu asya bedirsizi

  89. Gunay Abbasova

    Gunay Abbasova

    18 gün önce

    Konulede yusifada qicik oldum yusif icin kendini feda etfi yusifde az sey yapmadl ama

  90. Pubg Umut

    Pubg Umut

    18 gün önce

    Dizi sezon finaline girince kavuşacaklar Leman ve asya cadısı seytanlar

  91. Quluzade Nergiz

    Quluzade Nergiz

    18 gün önce

    Yusufu acıdım gerçekten.Artik gonul ve yusuf kovuşsunlar

  92. cigdem aliskin

    cigdem aliskin

    18 gün önce

    👍

  93. Anonymous Girl

    Anonymous Girl

    18 gün önce

    Yusufff yaaaaaa yerim ben seni o guzel guzlerii alamaaaaa😒🤣

  94. Nilsu Sevdimbas

    Nilsu Sevdimbas

    18 gün önce

    Yazık yusufa yaaaa😢

  95. Ömer Faruk Tugay

    Ömer Faruk Tugay

    18 gün önce

    Aylin leventin gerçek yüzünü görsün firuze lavabtin gerçek yüzünü ortaya çıkarsın

  96. Drama Queen 드라마 퀸

    Drama Queen 드라마 퀸

    18 gün önce

    Ya genelde insanlara fln kolay kolay acımam ama bu kez yani yusufun o ağlayışına o dolan gözleri fln beni çok üzdü bee

  97. Nostalji Sevdalısı

    Nostalji Sevdalısı

    18 gün önce

    Uzatıp uzatıp sezon finalinde ya gönülle yusufu kavuşturacaklar yada birileri yine tam kavuşacakken bir kötülük yapacak

  98. Celal Aygün

    Celal Aygün

    18 gün önce

    Yusuf aynı yusuf malllıkta salaklıkta çağ atlıyor adeta asyaya diyorki hani arkadaşının evi idi Asya da ne önemi var diyor yusuf diyemiyorki sen yalancısın bu yusuftan başrol değil hiçbir halt olmaz

    • gul sahin

      gul sahin

      17 gün önce

      @Celal Aygün okadar haklısın ki sadece diğer diziler olsa ,bu dizide sıla ya yapılan lar okadar iğrenç ti zaten hangi birini sayalim. ..

    • Celal Aygün

      Celal Aygün

      17 gün önce

      @gul sahin senarist tamamen aşkları yıkıyor kadınlara tecavüz ettiriyor beni unutma dizisinde zühre hanıma bahara ferideye tecavüz edildi bu dizidede arzu hanıma orhan tecavüz etti bu kadarda kadın düşmanı bir senarist olamaz

    • gul sahin

      gul sahin

      17 gün önce

      @Celal Aygün senarist böyle istediğini yazıyor sonuçta izliyici izliyor yani ... insanlar izlemese belki senarist adam gibi birsey yazar

    • Celal Aygün

      Celal Aygün

      17 gün önce

      @gul sahin evett çok doğru diyorsunuz gönülde sanki akıl tutulmasına yakalanmış. Senarist seyircilerle dalga geçiyor

    • gul sahin

      gul sahin

      17 gün önce

      @Celal Aygün boşanmayi bırak kadın tatilere gidiyor onunla ... çok şey derdim de artık sadece gülüyorum bu saçma senaryoya

  99. Nostalji Sevdalısı

    Nostalji Sevdalısı

    18 gün önce

    Ömer Saideden kurtuldu Hayırlı olsun 😅😅😅

  100. Drama Queen 드라마 퀸

    Drama Queen 드라마 퀸

    18 gün önce

    34:23 Gönül hanıma bak sen,o mahalle dediğin yerde sen yaşıyodun bi zamanlar unutma bunu,ayyy aşırı gıcık oldum be

Sonraki