Atiye 3. Sezon | Fragman | Netflix

Kaldığımız yerden 8 yıl sonra. Atiye son sezonu ile 17 Haziran'da sadece Netflix'te.

Abone ol: bit.ly/39azdcd

Netflix Hakkında:
Netflix, 190'dan fazla ülkede 208 milyon ücretli kullanıcının farklı türlerde ve dillerde diziler, belgeseller ve sinema filmleri izlediği, dünyanın eğlence odaklı lider yayın hizmetidir. Üyeler yayınları istedikleri kadar, istedikleri zaman, istedikleri yerde, internete bağlı tüm ekranlarda izleyebilirler. Yayınların tamamını reklamsız olarak ve herhangi bir taahhütte bulunmadan oynatabilir, durdurabilir ve daha sonra izlemeye devam edebilirler.

INSTAGRAM: netflixturk...
FACEBOOK: netflixturkiye
TWITTER: netflixturkiye

Atiye 3. Sezon | Fragman | Netflix
trvision.info...

Sekiz yıldır kızına kavuşacağı günü bekleyen Atiye'yi çok zor bir karar beklemektedir. Karanlık güçler ise küçük kızı korkunç planlarına alet etmek için gün saymaktadır.

YORUMLAR 

  1. Dilek Dilek

    Dilek Dilek

    2 saatler önce

    Paralel evren ne ya resmen mason dizisi

  2. tekno biyotik

    tekno biyotik

    4 saatler önce

    ya berbattı cidden beren ağır covid19 olmuşta oyunculuğu unutmuş gibi oynuyor resmen ,65 yaşındaki anam bile anlandı o kötü oyuncluğu ,vakit kaybı hiç izlemeyin senaryo konuda kötü en iyisi 1.sezondu sonraki sezonlar nasıl konuyu gerçekçiliğini batırırız diye çok uğraşmışlar.

  3. Ela

    Ela

    10 saatler önce

    Efsane güzel bir şey ama bu annene daha nekadar òlüp geri gelicen sezonu indim 2.sezonda ben atiye dışında kimseyi tanıyamadım babanne rüzgarı çok iyi yapiyo

  4. king raul 7

    king raul 7

    13 saatler önce

    Allah herkeze atiye sakinliği versin (berbat oyunculuk)

  5. BomBamBum

    BomBamBum

    20 saatler önce

    Bir daha böyle dizi çekmeyin. İlhan Şeşen’in ellerimde çiçekler klibi göktaşı sahnesinden daha iyiydi.

  6. Ibrahim Ateş

    Ibrahim Ateş

    21 saatler önce

    Bu kadar vasat bir sezon izlemedim keşke çekmeselerdi yazık verilen sahne arkasındaki iş gücüne oyunculuk kurgu senaryo apaçi kıyafetli kız tutulur bir yanını göremedim yinede emek var izleyinde boşa gitmesin

  7. Efsane Plaklar🎵

    Efsane Plaklar🎵

    22 saatler önce

    Günün sonunda ne olursa olsun; Biz mutsuz ve yalnızız…

  8. SalihM

    SalihM

    23 saatler önce

    Fena kötü bir sezon, bosa zaman kaybiz sezonun akisi olsun, bin bir tane mantik hatasi olsun, sacma sapan senaryo olsun, oyunculuk olsun. Vakit kaybi pismanlik.

  9. Ufuk Coskun

    Ufuk Coskun

    Gün önce

    Yok ya 1. Sezon iyiydi 2. Sezon vasat 3. Sezon izlemesem bir şey kaybetmezdim....

  10. Diyar Eren

    Diyar Eren

    Gün önce

    Sonunda kehaneti ve atiyenin kim olduğunu anladım şükürler olsun 😊

  11. Tuğçe Orhan

    Tuğçe Orhan

    Gün önce

    Az önce bitirdim. Sorry ama baya hayal kırıklığı…

  12. Holy Kebab

    Holy Kebab

    Gün önce

    İzledim 3. sezon 4. bölümün sonuna kadar hayretler içindeyim sevgilimi kıramadığım için izledim. Bu kadar az kişi içinde dönüyor ve rezalet bir konusu var, Allahım bu diziyi yapanın iq'su 75 falan mı bunu heyecanlı mı sanıyor. Bir bölümün bitişi diğer bölüme başlaman için heyecan uyandırması gerekirken, bölüm sana "beni kapat artık git başka şeylerle ilgilen ben değmem" diyor. Rezalet bir dizi, hiçbir yönüyle iyi diyemiyorum, hiçbir şekilde övemiyorum hep birilerinin zoruyla izledim ama yeter artık tamamen bomboş oldu içi boşaldı, o kızın yaptıkları ne anlamsız, atiyenin yaklaşımı ne anlamsız, kötülerin yaptıkları ne anlamsız, bir polisin çocuk kaçırma suçu işleyen birine yaptığı ne anlamsız her şey anlamsız geliyor. Kimin neyi istediği veya savunduğu belli değil. Kız annesini mi istiyor, kötüler niçin kızı kaçırıyor, neden kız annesine 3. bölümde yok yere kavuşuyor. Kız konuşmuyor hareketleri anlamsız. Absürt komedi yapın bari bu kadar anlamsız bir şey yapacağınıza.

  13. Elvin Roza

    Elvin Roza

    Gün önce

    düşünsenize final de atiye şizofren çıkıyo jsgnaojgnjgnjaf

  14. Kürşad'ın Çerisi

    Kürşad'ın Çerisi

    Gün önce

    İlluminati

  15. Resul Es

    Resul Es

    Gün önce

    Şimdi bitti 3. Sezon .. en vasat sezondur. O kadar zaman bu vasatın için mi beklediniz . 3. Sezonu atlya atlaya 2 saatte bitirdim . Çok sıkıldım.. neyse Bi daha Türk fantastik izlemem..

  16. Zelish

    Zelish

    Gün önce

    Spiritüalizm i bilmeyenler filmi eleştirip duruyor.halbuki gerçeklik payı olan bi film uydurmasyon değil bazı verilen bilgiler, o yüzden anlayamayıp eleştiriyorlar.

  17. Havva NAZ ŞİMŞEK

    Havva NAZ ŞİMŞEK

    Gün önce

    Tüm izlediklerimi unuttum yaaaa Allah kahretmesin. Ben ne anladım bu işten.

  18. Şükrü Yıldırım

    Şükrü Yıldırım

    Gün önce

    Ya şimdi laf dicemde olmucak, o final sahnesi için hiç mi bir fizikçi ile görüşmediniz.

  19. Tengrikut motun

    Tengrikut motun

    2 gün önce

    Ozanı anası olacak şer yuvası öldürdü Ozan babasını öldürdü veeeee atiye,arkeolog ve piçleri mutlu bir aile oldular.

  20. Ulaş Hayırlı

    Ulaş Hayırlı

    2 gün önce

    Ben anlamıyorum.ya lütfen söyleyin atiyenin görevi ne soyu ne ve o ilk baştaki sembol ne anlama geliyor

  21. Seoromi

    Seoromi

    2 gün önce

    Haftada kac bolum cikiyor

  22. İpek Kırımlı

    İpek Kırımlı

    2 gün önce

    Adena net psikopat nerdeyse dünyayı yok ediyordu ama hemen sonra güle oynaya engel oldu

  23. Retired Darth vader

    Retired Darth vader

    2 gün önce

    Yeni bitti sonunda berbat bir final dizi sanki gez gör gel tadında oyunculara boş bi senaryoyla türkiye turu attırmak için çekilmiş

  24. Nurcihan Karadeniz

    Nurcihan Karadeniz

    2 gün önce

    Beren saat kesinlikle oyunculuğu bırakmalı. Tv ile ilgili yazılı veya görsel hiç bir şey yapmamalı çünkü olmuyor beceremiyor. Diğer oyuncuların da oyunculuğunu aşagıya çekiyor hatta

    • Bessale Lemsayel

      Bessale Lemsayel

      Gün önce

      Bu sezon hande ercelden daha kötü bir oyunculuk sergilemiş 😂😂😂

  25. Enis Öztürk

    Enis Öztürk

    2 gün önce

    Hayal kırıklığından başka bir şey değil. Hala izlememiş yeni başlamayı düşünen varsa izlemeyin, zaman kaybı.

  26. Şentürk Özgür ÇAKABAY

    Şentürk Özgür ÇAKABAY

    2 gün önce

    Türkiye Cumhuriyetinde hizmet veriyorsunuz ana dilimiz Türkçe bizim Türkçe dil desteği çoğu dizilerde yok belgesellerde yok diğer ülkelerde böyle bir sorun yok mesela örnek the blacklist 4 sezondan itibaren Türkçe yok bir çok örnek mevcut size insanlar yazıyor cevap vermeye bile tenezzül etmiyorsunuz ozaman Türkiye'de neden yayın akışı sağlıyorsunuz bizim anadilimiz ingilizce veya Fransızca veya Almanca değil Türkçe Netflix bunun farkında değil heralde.

  27. Nisa Danlıer

    Nisa Danlıer

    2 gün önce

    3. sezon 2. bölümdeki serdar ve ozanla beraber çalan müziğin adı nedir

  28. who cares?

    who cares?

    2 gün önce

    Bence 3. Sezon gayet iyi.

  29. Anastasia L

    Anastasia L

    2 gün önce

    One of the best tv series!

  30. AYYÜCE YILDIRIM

    AYYÜCE YILDIRIM

    2 gün önce

    Nolduydu gecen sezon hatirlayan???

  31. Nilgun Kurtulus

    Nilgun Kurtulus

    2 gün önce

    ya bu dizi ne hale hangi ara geldi....aden şeytan mı??? yada bu diziyi izleyecek zekaya sahip değilmiyim. kendimi sorgulamaya başladım

  32. Berkay Akgün

    Berkay Akgün

    3 gün önce

    Ben diziyi unuttum aq

  33. Gizem Acer

    Gizem Acer

    3 gün önce

    Berbat son sezon arkadaşım seviyor diye izledim zaten beğenmemiştim haklıymışım zaman kaybı

  34. Rosa ANS

    Rosa ANS

    3 gün önce

    Siz beceremiyorsunuz bu işe! Berbat! Utandim be

  35. Ahmet Aydemir

    Ahmet Aydemir

    3 gün önce

    HdPpk li berenin dizisini izliceme ecnebilerin dizisini izlerim daha iyi, her gün sehit veriliyo siz daha bunlara para kazandirin

  36. glsn k

    glsn k

    3 gün önce

    Hic bir sey anlamadim bu diziden.

  37. C. Hofmann

    C. Hofmann

    3 gün önce

    Saçma bir dizi.. reankarnasyon nedir ya.. bu komple Müslümanlık dışı bir dizi.batıl inançlar!insanların psikolojisi ile oynuyorlar!yok taşlar,tütsüler .. işaretler,gözler .. bunlar şeytani işler! Müslümanlık dinine aykırı şeyler!

    • Pikachu

      Pikachu

      2 gün önce

      Umarım ciddi değilsindir.

  38. Merve G.

    Merve G.

    3 gün önce

    Mıymıntı hatice sultan’ın ne işi var burda. Tiksindim.

  39. Okan Gülüstan

    Okan Gülüstan

    3 gün önce

    2. sezona göre daha saran bir aksiyonu vardı. Ancak oyunculuklar berbat ve diyaloglar da oldukça kötü ve kısaydı. Neticesinde farklı bir iş ortaya koymuşlar. Tebrikler.

  40. Expecto Patronum

    Expecto Patronum

    3 gün önce

    Bölüm sonunda verilen yazılar 2 dk sürüyor diğer diziler gibi diğer bölüme geçmiyor bu çok sinir bozucu

  41. ayla kahraman

    ayla kahraman

    3 gün önce

    Bu sezonu beğenen varsa kör olmalı. Oyunculuklar berbat. Senaryo diye bişey yok. Sahne efektleri elli yıl öncesinden kalma en son Cüneyt Arkın filmlerinde böyle maytap patlatıldı.

  42. Merve Müftüoğlu

    Merve Müftüoğlu

    3 gün önce

    Oha geliyor, yaşasın

  43. Lavinia

    Lavinia

    3 gün önce

    Bu diziye benzer dizi bilen varsa lütfen önerimisiniz?💖

    • Lavinia

      Lavinia

      Gün önce

      @Pikachu evet haklsın dark 3. Bölümden sonra heyecanlanmaya başlıyordu galiba yeniden başlamayı düşünüyorum sağol💓

    • Pikachu

      Pikachu

      Gün önce

      @Lavinia İlk üç bölümden bu kanıya varman mümkün değil. Atiye'nin babaannesinden tut da yeraltı mağaralarına kadar her şey bu diziden arak. Adem havva teması, küre her şey. Aslı dururken çakmasını övmek etik değil.

    • Lavinia

      Lavinia

      Gün önce

      @Pikachu kötü değildi ama bence Atiye daha iyi

    • Pikachu

      Pikachu

      Gün önce

      @Lavinia Yok daha neler ilk defa bunu diyeni gördüm

    • Lavinia

      Lavinia

      Gün önce

      @Pikachu ilk 3 bölümünü izledim ama Atiye daha sardı o yüzden gerisini izlemedim ama yinede teşekkür ederim 🌸

  44. Fatih

    Fatih

    3 gün önce

    Muhteşem yüzyıl kadrosu toplanmış

    • Pikachu

      Pikachu

      2 gün önce

      Hürrem ve Mahidevran yok :(

  45. Leader

    Leader

    3 gün önce

    2.Sezonda bitirseydiniz keşke, berbat ötesi bir sezondu. Beren saatin oyunculuğu ise iğrenç

  46. sokretesla

    sokretesla

    4 gün önce

    AMK KIZI VAN KEDİSİ ÇIKTI

  47. melike zeren kara

    melike zeren kara

    4 gün önce

    BÖYLE SEZON MU BİTİRİLİR ALLAH AŞKINA YA

  48. melike zeren kara

    melike zeren kara

    4 gün önce

    BÖYLE BİTMEMELİYDİ

  49. melike zeren kara

    melike zeren kara

    4 gün önce

    ay nasil bi sezondu boyle

  50. Emine Arslan

    Emine Arslan

    4 gün önce

    Anadolu dan bir mitoloji çıkarma çabaları ben de basarisiz oldu..

  51. Agah Yunus Hanoğlu

    Agah Yunus Hanoğlu

    4 gün önce

    atiye son sezonuyla netflixte yayında.

  52. Ahmet Cemal Yeşildeniz

    Ahmet Cemal Yeşildeniz

    4 gün önce

    Ve Atiye 3. Sezon geldi Saat 00.00

  53. Arda Pro

    Arda Pro

    4 gün önce

    Abi of bütün sezonu tekrar izlicem

  54. Ayşe Aydın

    Ayşe Aydın

    5 gün önce

    Offff sabırsızlanıyorum aylardır bunu bekliyorum bir günde biticek Hemen yarın olsun ♥️♥️

  55. Melike Güler

    Melike Güler

    5 gün önce

    yarın yeni sezon çıkacak ama hala olaya fransızım.

  56. Batuhan Music

    Batuhan Music

    5 gün önce

    Atiyenin anneannesi ölmedi mi, ex manitası kendini asmadı mı ben mi yanlış hatırlıyorum aq

    • Hebele Hubele

      Hebele Hubele

      4 gün önce

      Manitası kendini astı evet de sonra onu bile beceremeyip ip kopmuştu sşfmdşjcşdck. Anneannesi de öldü ama diğer olsalıkta yaşıyordu ve Atiye o boyuta gittiğinde onu tekrar buldu.

  57. İcilay

    İcilay

    6 gün önce

    Ayayyayyayaya

  58. Bella_ Nazgul

    Bella_ Nazgul

    8 gün önce

    2 fragmani isteyenler like atsin

  59. esma bayazıt

    esma bayazıt

    8 gün önce

    2. Sezon biraz cıvıtmışlardı şimdi 3. Sezon daha cıvık galiba

  60. Enes Gulce

    Enes Gulce

    8 gün önce

    2. Sezonun üzerinden ne çabuk zaman geçmiş.

  61. CJ REYİZ

    CJ REYİZ

    8 gün önce

    Hassiktir çok iyi

  62. bircan alkış

    bircan alkış

    9 gün önce

    hatırlamayanlar Murat Soner in Atiye 2.sezon incelemesini izleyebilir

  63. Yuuki Evau

    Yuuki Evau

    9 gün önce

    00.32'deki ev Aşk-ı Memnu'daki taş eve benzemiyor mu?? (Riva'daki taş ev)

  64. merve saltık

    merve saltık

    9 gün önce

    Baya karmaşık bir hale gelicek öyle duruyor

  65. dilanur atmaca

    dilanur atmaca

    10 gün önce

    Zühre her sezon öluyo amk birde öldü ikide öldü simdi geri yasiyo

  66. Anıl Arda

    Anıl Arda

    11 gün önce

    Ya bunun anannesi ölmemişmiydi

  67. ece demirbaş

    ece demirbaş

    11 gün önce

    Peki atiyenin yeni sezonu ne zaman çikacak

    • gül

      gül

      5 gün önce

      yariinn

  68. Amatör türkçe çeviriler

    Amatör türkçe çeviriler

    12 gün önce

    Rüyamda atiyede oynuyorum

  69. Şeyma Ekinci

    Şeyma Ekinci

    12 gün önce

    Eee ben geçen sezonu unuttum

    • merve saltık

      merve saltık

      9 gün önce

      Bende cjrmfkemdm

  70. Vefa Ahmedova

    Vefa Ahmedova

    13 gün önce

    Sonundaa😍😍😍😍

  71. Yasemin Çalık

    Yasemin Çalık

    13 gün önce

    Yeni sezon gelinceye kadar eskisini unutuyorum

  72. Ece w

    Ece w

    13 gün önce

    2 sezonu tekrar izleyceğiz anlaşıldı

  73. Dinar Shkamirzadah

    Dinar Shkamirzadah

    13 gün önce

    Darkdan daha karışık geldi. Başdan izlemeliyim(

  74. QuartzBoii

    QuartzBoii

    13 gün önce

    Çok heyecanlandım şimdi

  75. Elis Ali

    Elis Ali

    13 gün önce

    Londra da yaşıyorum 2 sezonu izledim bir yıldır 3 sezonu bekliyorum lutfen sadece Netflix Türkiye için yayinlanmasin😢😢😢😢😢

  76. Milda Türle

    Milda Türle

    14 gün önce

    0:56

  77. Milda Türle

    Milda Türle

    14 gün önce

    Dizi çok güzel akşam saat 22:00 da başladım sabah saat 5:00 de bitirdim okadarki güzel bir dizi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim

  78. İrem Toptaş

    İrem Toptaş

    14 gün önce

    Final haftam olması dışında bir problem yok

  79. Damla K

    Damla K

    14 gün önce

    Birde son sezonmus ztn ilk iki sezonu unuttuk son sezonu izlesek ne

  80. nejla sarikiraz

    nejla sarikiraz

    14 gün önce

    Netflix tekrar aboneligi uzatmak sırf atiye için

  81. YÜSRA ÖZDEŞ

    YÜSRA ÖZDEŞ

    14 gün önce

    Atiyenin anneannesi de olumsuz cikti kac kez oldu kac kez dirildi djdjdjd

  82. Rumeysa Taskiran

    Rumeysa Taskiran

    15 gün önce

    1.sezondan sonra sarmadı beni çok saçmaladılar bir tek bana mı öyle geliyor😅☹️

  83. İlyas Çakırbeyli

    İlyas Çakırbeyli

    15 gün önce

    Erhan Kurtiz

  84. Gülşah Demirci

    Gülşah Demirci

    15 gün önce

    Diziyi unuttuk yeni sezon gelene kadar🙈

  85. Sephiroth Jenova

    Sephiroth Jenova

    15 gün önce

    4 sene daha bekleseydiniz keşke.

  86. Leyligül

    Leyligül

    16 gün önce

    Blala

  87. Eylül Kübra

    Eylül Kübra

    16 gün önce

    HERSEYI UNUTTUM ALLAH KAHRETSIN

  88. Mithat can Yasavbulat

    Mithat can Yasavbulat

    16 gün önce

    Abi niye her sezon tekrar diriliyor ölenler

    • Furkan Aşı

      Furkan Aşı

      16 gün önce

      Paralel boyuta geçiyorlar farklı bir gerçekliğe

  89. Gizem esn

    Gizem esn

    16 gün önce

    Niye filan yaaaaaa :((*

  90. vöö vödövödövödö

    vöö vödövödövödö

    16 gün önce

    Okey, anlaşıldı,bir daha izlemek zorundayım diğer sezonları

  91. Tekro beys

    Tekro beys

    16 gün önce

    Boğğgibi tesekkurler

  92. Nergis T

    Nergis T

    16 gün önce

    2. Sezon çok kötüydü bence nasıl bitti nasıl oldu hiç anlamadım cidden.. bazı dizilerden alım yapmışlar olmamış ama..

  93. Mehmet ARABACI

    Mehmet ARABACI

    16 gün önce

    Uvvv tüyler ürpertici

  94. Gökyüzü Mavisi

    Gökyüzü Mavisi

    16 gün önce

    Şehzade Mustafa ve Hatice Sultan yine birliktelerr haa birde Kösem sultan var doğruu

  95. e☀

    e☀

    17 gün önce

    Yeeppppp

  96. WALERIN

    WALERIN

    17 gün önce

    It's sooo intrigue🤩🤩🤩! I want 17th of july today !

  97. Mehmet özgür Karadağ

    Mehmet özgür Karadağ

    17 gün önce

    Bu diziden bişeler anlamak için ilk başta sümerleri bilmeniz lazım. Alt yapınız yoksa dizi bişe ifade etmez...

  98. Emine Öztürk

    Emine Öztürk

    17 gün önce

    bu sezon çok güzel olacağa benziyor fragmandan belli

  99. Sude

    Sude

    17 gün önce

    1. ve 2. sezonu tekrar izlesem de 3. sezonla bağlantı kurabileceğimi sanmıyorum

  100. Deniz Yalcin

    Deniz Yalcin

    17 gün önce

    2.sezonu hatırlamak tekrar izlemem gerekiyo

Sonraki