Alev Alev 27. Bölüm Fragman

Seyyar 1. Bölümü İzlemek İçin → puhutv.com/seyyar-1-bolum-izle
puhutv Orijinal dizisi ‘Seyyar’, heyecan verici hikayesiyle izleyiciyle buluştu. Beyoğlu’nun arka sokaklarından bir hayat hikayesini ekrana taşıyan dizi, ilk bölümüyle şimdi puhutv’de…


Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/alev-alev-detay?ut...

Alev Alev'e Abone Olmak İçin → bit.ly/alev-alev-dd-sub

Büyük aşkla evlenerek düştüğü şiddet dolu kabustan küçük kızıyla birlikte kurtulmaya çalışan Cemre… Güzel, ayrıcalıklı hayatında gerçeğin yakıcı yüzüyle hiç karşılaşmamış Rüya… Fedakar dünyasında kendi için küçük bir mutluluk sayfası açmaya çalışırken varlığıyla özdeş güzelliğini, kimliğini yitirmenin eşiğindeki Çiçek… Karakterleri ve hikayeleri birbirinden çok farklı bu üç kadının kaderleri bir sarnıçta çıkan yangında kesişir. Alevlerin ardından hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Sil baştan giriştikleri mücadelede yolları gerçek aşka ve iyi kötü tüm yanlarıyla gerçek hayata düşer. Dışarıdan örnek adam olarak görünen varlıklı, karizmatik, imtiyazlı Çelebi’nin yok edici, kötücül soluğu hepsinin ensesindedir…

Yönetmenler: Ahmet Katıksız, U.Hakan Eren, Özgür Sevimli
Senaryo: Burcu Görgün, Damla Serim
Besteci: Toygar Işıklı
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Görüntü Yönetmeni: Gökhan Atılmış
Sanat Yönetmeni: İsmail Durmaz
Kostümler: Burcu Şener
Kurgu Yönetmeni: Deniz Bulut Güner

Oyuncular
Cemre: Demet Evgar
Çiçek: Hazar Ergüçlü
Rüya: Dilan Çiçek Deniz
Çelebi: Cem Bender
Ozan: Berkay Ateş
Ömer: Cihangir Ceyhan
İskender: Berker Güven
Korkut: Yiğit Sertdemir
Serkan: Bora Cengiz
Zeyno: Sahra Şaş
Uzun: Rüzgar Diricanlı
Güneş: Kayra Orta
Atlas: Kaan Şeker
ve
Tomris: Zuhal Olcay
Hanım: Veda Yurtsever
Altan: Ayhan Kavas
Arzu: Gökşen Ateş

Alexandre Laurent’nin yönettiği TV dizisi “BAZAR DE LA CHARITE” ve orijinal hikayesinden uyarlanmıştır.

YORUMLAR 

  1. Alev Alev

    Alev Alev

    Aylar önce

    Finale doğru yeni bölümümüz 20 Mayıs'ta Show TV'de.

    • Vencislav Stoqnov

      Vencislav Stoqnov

      19 gün önce

      Bitmesin

    • Tugba Sali

      Tugba Sali

      23 gün önce

      Admin yap millete bi güzellik final degilde bagri sezon finali olsun nolur bee

    • melek Gülaydın

      melek Gülaydın

      23 gün önce

      Ya final olmasin

    • Tolga Ak

      Tolga Ak

      24 gün önce

      28 bolum final mi?

    • Rana 1905_

      Rana 1905_

      24 gün önce

      Final olmasinnnnn

  2. Lali dekanoidze

    Lali dekanoidze

    22 gün önce

    Es tu mokvda kino azrs dakargavs

  3. Gulcin Pekin

    Gulcin Pekin

    22 gün önce

    Arkadaslar bu bolumde bi sahnede gunes disari cikiyo yanina bi kadin geliyo uzrinde koyu sanirim bi elbise var. O kadin her dizide gardiyan rolunu oynayan kadin miydi?

  4. Şerife Çelik

    Şerife Çelik

    23 gün önce

    Çok güzel bir dizi niye bitiriyorlar

  5. Aysel İsmayilova

    Aysel İsmayilova

    23 gün önce

    bi ölmek bilmedin ozan yaaaa cukura gelsen mi diyoruz artik anam babam

  6. Aytekin aygün

    Aytekin aygün

    23 gün önce

    Ozan ölüyor karakuzular yeniden geliyor

  7. Adem Yiğit

    Adem Yiğit

    23 gün önce

    #OzanÖlMahsunDön

  8. Sıkıldım Binmem

    Sıkıldım Binmem

    23 gün önce

    Mahsun evine geri dönn

  9. Rəvanə Vələdova

    Rəvanə Vələdova

    23 gün önce

    Ozan ölmesin nolur dizi böyle bitmesin, sizden rica ediyorum 🙏

  10. Yuksel Yatkin

    Yuksel Yatkin

    23 gün önce

    Bitirmeyin şu güzelim diziyi yaaaa 😢

  11. Rosa Suriano

    Rosa Suriano

    24 gün önce

    Quando vão colocar o último episódio por favor

  12. Princess Eda

    Princess Eda

    24 gün önce

    Muhteşem dizi hiç bitmese....

  13. Гульдана Афлатова

    Гульдана Афлатова

    24 gün önce

    Iytfan fInal oimasin ozan oimasin 😢🙏🙏

  14. Demet Ev

    Demet Ev

    24 gün önce

    Ozcem❤️

  15. Demet Ev

    Demet Ev

    24 gün önce

    Ozan❤️

  16. Muhammed Karakuş

    Muhammed Karakuş

    24 gün önce

    Çukur Hoşgeldin Anam Babam 👑

  17. Muhammed Karakuş

    Muhammed Karakuş

    24 gün önce

    Alev alev 27 ozan ölecek

  18. Muhammed Karakuş

    Muhammed Karakuş

    24 gün önce

    Anam Babam yamaç sana ihtiyacı var Dön artık 👑

  19. Egemen Cirdi

    Egemen Cirdi

    24 gün önce

    Öl artık be MAHSUN

  20. Aziza Hemrayewa

    Aziza Hemrayewa

    25 gün önce

    Ozannnnnn olecek gibi geliyor yaa neden boyle final oluyor🤔

  21. Aziza Hemrayewa

    Aziza Hemrayewa

    25 gün önce

    lutfen buu diziiiiii bitmesin 🙏🙏🙏bitmesin diyenlerrrr buradamiii👇👇👇👇👇👇

  22. Amaliya Amuliya

    Amaliya Amuliya

    25 gün önce

    Seni çopa deil tualet dilika koyacaklar ordan gideceksìn

  23. Raya Makaeva

    Raya Makaeva

    25 gün önce

    Нечего не пойму

  24. ferhan Bayladı

    ferhan Bayladı

    25 gün önce

    Çok güzel bir dizi severek izliyoruz lütfen bitirmeyin.2.Sezonda devam etsin.

  25. elif

    elif

    25 gün önce

    Her ay onlarca kadın cinayetinin işlendiği bir dönemde; kadına şiddeti bu kadar açık ve net bir şekilde dile getiren ve her bölümü sosyal mesajlarla yüklü bu dizi bitmemeli Kadın cinayetleri son buluncaya kadar devam etmeli.Devam etmeli ki bir cana kasdetmenin vicdanî yükümlülüğü tüm zihinlere işlenmeli.

  26. DALİce Şeyler

    DALİce Şeyler

    25 gün önce

    Çiçek ve Hanım videoda "Ozan Akınsel Vuruldu" haberini izliyorlar bence. Bir numara yok yani.

  27. Fidan Bağırzade

    Fidan Bağırzade

    25 gün önce

    Ölmmessinnn

  28. Huriye Uymaz

    Huriye Uymaz

    25 gün önce

    Bencede ozan ölmemeli.zor durumda olan kadınlara yardım edenin sonu bu olmamalı.kamu spotu gibi bir dizi oldu gerçekten.ilk bölümden beri soluksuz izlediğim bir dizi.emeğinize sağlık.

  29. Huseynli Nuray

    Huseynli Nuray

    25 gün önce

    Nolur dizi bitmesin mühteşem bu dizi ya. Kadınlar için yazılmış bu dizi bitmesin lütfən ya senrist bitirme filmi

  30. Serap Çelebi

    Serap Çelebi

    25 gün önce

    Tabi ki çiçekle iskender de mutlu olsun ölecekse kötüler ölsün. Ama ozan ölmesin

  31. ergin kucuk

    ergin kucuk

    25 gün önce

    Lütfen bitirmeyin bu kadar güzel projeyi en azından önümüzdeki sezona kadar... bu muhteşem kadro muhteşem oyuncular orjinalinden bin kat daha güzel harika senaryo devam etmeyi hak ediyor

  32. Yunus Zira

    Yunus Zira

    25 gün önce

    ARKADASLAR FİNAL OLMASIN YASAK ELMADA FINAL OLCAKTI AMA KIMSE ISTEMEDIGI ICIN OLMADI BELKI SESIMIZI DUYURURSAK FINAL YAPMAZLAR

  33. Yunus Zira

    Yunus Zira

    25 gün önce

    Yalvaririm final olmasin

  34. Tugce Demirci

    Tugce Demirci

    25 gün önce

    Telefonda neyi gorupte sok oluyolar yav

    • DALİce Şeyler

      DALİce Şeyler

      25 gün önce

      Çiçek ve Hanım'ın izlediği videoda "Ozan Akınsel Vuruldu" haberini izliyorlar bence. Bir numara yok yani.

  35. Eslem ALTAY

    Eslem ALTAY

    25 gün önce

    final olmasn

  36. Eslem ALTAY

    Eslem ALTAY

    25 gün önce

    mal çelebiii

  37. 3Ddesign az

    3Ddesign az

    25 gün önce

    Ben senaryoçu olsam ,devamı şöyle olurdu. Ozan ölürdü, sonra Ömer Çelebiyi vururdu, çelebi ölürdü, sonra Hülya Ömeri, Çiçek Hülyayı, İsgender Çiçeği vururdu. En son İsgenderle Rüya evlenirdi. Amk ne saçma oldu be. İyi ki, senaryoçu olamamışım.

  38. MehmetAli Arslan

    MehmetAli Arslan

    25 gün önce

    Sonunda ozan öldü çukura gidecek

  39. Fadile Turkkan

    Fadile Turkkan

    25 gün önce

    Beklemedeyiz Mahsun

  40. Yasemin Gümüş

    Yasemin Gümüş

    26 gün önce

    Evetya biz kadınlar kime inanıp omzumuzu koyduğumuz insanlar oluyorsa yanı ne yapmalıyız böyle Cemre gibi hayatta yaşıyor olan kadınlara tam bir yol örnek göstermelisiniz dizi sonu böyle bitmemeli

  41. Beyza Aydın

    Beyza Aydın

    26 gün önce

    İyice saçmaladılar diziyi

  42. Beyza Aydın

    Beyza Aydın

    26 gün önce

    Bence ozan ölecek

  43. Elife Vural

    Elife Vural

    26 gün önce

    Yönetmen oldumu simdi bu Final böyle olamaz

  44. Ecrin şit

    Ecrin şit

    26 gün önce

    Niye final yapıyorsunuz abonelikten çıktım çıkanlar 👇

  45. Berivan Fidan

    Berivan Fidan

    26 gün önce

    YA bu çelebi piskolok a falan görünsün

  46. Eren Kaçmaz

    Eren Kaçmaz

    26 gün önce

    Mahsun çukura geliyor 👌

  47. Konumuz Araba

    Konumuz Araba

    26 gün önce

    Dizi bitiyor ozan ölmesin diyorlar 🤣🤣

  48. Ferhad Nebiyev

    Ferhad Nebiyev

    26 gün önce

    Ozan ölüyor, çünki Mahsun cukura dönüyor.

  49. Ceren Gelen55

    Ceren Gelen55

    26 gün önce

    Açıkçası ozan ölebilir de ölmeyebilir de çünkü dizi final oluyo artık şeyde olabilir ozan ölmez herkes birbiriyle bağırır Çelebi idam cezası alır ve ozan ile cemre evlenip mutlu mesut yaşar demet Evgar iyiki bu dizide oynamışsın senin bu rolün sayesinde ve harika oyunculuğun sayesinde kadına şiddet azalacak allah bide Mescid-i Aksa için dua edelim Filistinliler haksız yere ölmesinler yarabbim

  50. Manele La Ce Vrei Tu

    Manele La Ce Vrei Tu

    26 gün önce

    Hello when you post the whole episode?

  51. Ezo Ak

    Ezo Ak

    26 gün önce

    Neden bukadar güzel,reytingi iyi olan bir dizi 27 bölümde finalden bahsetiriyor.. Anlamiyorum.!

  52. Reem Abdallah

    Reem Abdallah

    26 gün önce

    #Çiçder

  53. Zehra Yigit

    Zehra Yigit

    26 gün önce

    Ozan ölürse simdiye kadar verdiğiniz mesajlarin hicbir anlami kalmayacak.Kadıni korusugu icinmi öldü şimdi Ozan.Algılama bu yonde olacak

  54. Xanım Musayeva

    Xanım Musayeva

    26 gün önce

    Ya abi hayir ya böyle bitmesin

  55. Амина Жумалиева

    Амина Жумалиева

    26 gün önce

    Bu harika ve güzel dizi bitirmeyin bu diziyi.

  56. Vüsalə Ş_va

    Vüsalə Ş_va

    26 gün önce

    Nolur olmeeee

  57. Barış Arslan

    Barış Arslan

    26 gün önce

    Show tv sadece alev alev için izliyorum

  58. Barış Arslan

    Barış Arslan

    26 gün önce

    Bitmesin lütfen final olmasın lütfen

  59. nural çelik

    nural çelik

    26 gün önce

    Ölmesin ne olur🤲🤲🤲🤲🐞🧿🧿🐞❤

  60. Seher Aydinli

    Seher Aydinli

    26 gün önce

    Ortalikta bu kadar sacma sapan dizi varken neden bu diziye final yaptiriyorsunuz. Bitirmeyin boyle guzel bir diziyi

  61. Android Team

    Android Team

    26 gün önce

    Ozan gözünü Seveyim öl de , Çukura geri dön , O kadar Millet seni bekliyor Orda 😁😂✊.

    • Android Team

      Android Team

      26 gün önce

      @Tik Tok Milyonlar Çukur zaten mutsuz sonla bitecek

    • Tik Tok Milyonlar

      Tik Tok Milyonlar

      26 gün önce

      O zaman Çukurdakilerde ölsün mutsuz son olsun 😂😂

  62. Nilufer Hacıbalayeva

    Nilufer Hacıbalayeva

    26 gün önce

    Ozan ölmesin diyenler buradamı

  63. Zeynep Murat

    Zeynep Murat

    26 gün önce

    BENI ÇÖPE BIRAKMA!...

  64. Arda Ege ORAL

    Arda Ege ORAL

    26 gün önce

    ömer şu çelebiyi öldürüp bir de ozan ölmezse varya müthiş olur.(not: Ozan galiba ölecek çukura gidiyormuş galiba)Ama zaten dizi final yapacak yapsa da öyle gitse bari.

  65. Baran Bozkurt

    Baran Bozkurt

    26 gün önce

    Yg

  66. Baran Bozkurt

    Baran Bozkurt

    26 gün önce

    Bu güzel diziyi bir hiç uğruna bitirdiler zaten ne zaman güzel bir dizi ekranlara gelse reytingleri kırmak için ellerinden geleni yapıyorlar yazık

  67. kral baba

    kral baba

    26 gün önce

    bayler ozan öldükten sonra çukura geri dönecek yamacın başı dertde mahsun karakuzuları toplayacak

    • Murat Özhan

      Murat Özhan

      26 gün önce

      Baska biri. Gidiyo. Son bölümler. Sarp. Soyadi. Unutum

  68. Rosa Tordecilla

    Rosa Tordecilla

    27 gün önce

    Cuando este capitulo todavia no esta alguien sabe 🤧🤧🤧🤧😢😢😢😢😢😢

  69. ismail zengin

    ismail zengin

    27 gün önce

    FİNAL OLMASIIIINNNN

  70. hivay Uytun

    hivay Uytun

    27 gün önce

    Cukur ve alev alev bitmemeli

  71. Beyaz neli

    Beyaz neli

    27 gün önce

    İnşallah ozan ölüp çukura gelir

  72. Şadiye Yılmaz

    Şadiye Yılmaz

    27 gün önce

    CEMRE ÇOK İYİ KARAKTER

  73. FİRUZ Abulfazova

    FİRUZ Abulfazova

    27 gün önce

    Ölməsin Ozan

  74. Kıymet

    Kıymet

    27 gün önce

    HAZAR 👎HALEN DAHA BU KADINI NASIL DİZİLERDE OYNATİRSİNİZ? NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 🇹🇷🇹🇷🇹🇷💪😠

  75. Азиза Эшбоева

    Азиза Эшбоева

    27 gün önce

    Где 27 серия !когда выход ?

  76. Huseyn Ismayilov

    Huseyn Ismayilov

    27 gün önce

    Yeni bölüm neden çıkmıyor?

  77. Taha Ceylan

    Taha Ceylan

    27 gün önce

    @zavierist yeager ben yönetmenle görüştüm arkadaşlar ozan ölmüyo ama mermi sekip kalbine girmiş cikma kalp takiolar hayata tutunuyo kalp çıkma olduğu icin cemre kalbinde olmuyo cemre de buna dayanamayip intihar ediyo film bitiyo yönetmen süleyman demirelle bizzat görüştüm

  78. Ankaralı sinan candan

    Ankaralı sinan candan

    27 gün önce

    Bu dizi biter. Zaten diziye tek anlam kazandiran cemre⚘👍⚘ cihangir ceylan olmadi bu diziye yani bi azer gibi görmek isteyenler beklediklerini bulamadilar. Süper bi başlangiç ama tek konu odaklı senaryo. Daha ne kadar uzayabilirki!!! Bilindik küçük çaplı senaryo.

  79. İclal Çelebi

    İclal Çelebi

    27 gün önce

    ozan ölmesin.o manyak çelebi ölsün.cemre ömür boyu mutsuz olur yoksa.dudun mu senarist huuuuuuu🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

  80. Dynamite Disco

    Dynamite Disco

    27 gün önce

    Sırf Çukur için Ozan'ı harcayamazsınız :-(

  81. Wraith 21'

    Wraith 21'

    27 gün önce

    O dört kadının mücadelesi biz kadınları perşembe akşamı ekrana bağlıyor lütfen final olmasın gelecek sezon devam etsin.

  82. F. A.

    F. A.

    27 gün önce

    Lan anambabam, sen burada yari ciplak yat, Yamac cukurda yanliz sürünsün. Hani bi tik yeterdi? Hani hemen gelirdin. Bu hicte tik gelirim durumu degil.

  83. Seyhan Özdemir

    Seyhan Özdemir

    27 gün önce

    İnşallah mahsun ölür çukura gelir

  84. mergen charyyev

    mergen charyyev

    27 gün önce

    Oh be sonunda Ozan öldu artik Çukur da karakuzular vakti geldi

    • mergen charyyev

      mergen charyyev

      26 gün önce

      @Canan Yeşil Soz verdi gelecem dedi Mahsunu verrmeyiz kardes

    • Canan Yeşil

      Canan Yeşil

      27 gün önce

      Vermeyiz Ozanimizi çukura felan tip çok ilerde iyilescek

  85. Zinah Faris

    Zinah Faris

    27 gün önce

    Off hemen Perşembe gelsin diyenler 👇

  86. Kadir Durbak

    Kadir Durbak

    27 gün önce

    Sonunda fragman geldi🙄nolur final verme ya

  87. Fırat Arslan

    Fırat Arslan

    27 gün önce

    Ne olur bitmesin seyircilere sesleniyorum bı izlerseniz inanılmaz bir dizi harika final yooookkkk yapmayın bunu bize lütfennnnnn 😔😔😔😔

  88. Yılmaz Hakseven

    Yılmaz Hakseven

    27 gün önce

    Lütfen final olmasın saygılar

  89. Ferdi Arslan.

    Ferdi Arslan.

    27 gün önce

    Lutfen final yapmayin cok guzel dizi final olmasin lutfen

  90. Hikmet Arslan

    Hikmet Arslan

    27 gün önce

    Lütfen final olmasın lütfen

  91. Canan Çukur

    Canan Çukur

    27 gün önce

    İzlediğim en anlamlı en güzel dizi net alev alev. Final vermesin lütfen

  92. Emin & Elmir Mamedov

    Emin & Elmir Mamedov

    27 gün önce

    Bu dizinin çekimi bizim mahalede oluyor baya zor dizi çekimi yedikulede çekiliyor dizi

  93. Mehmetali Bülbül

    Mehmetali Bülbül

    27 gün önce

    çelebi ölmeden final olursa darılırım valla

  94. Renkli Dünyam

    Renkli Dünyam

    27 gün önce

    İkinci fragman istiyoruz ya

  95. Dilber Yılmaz

    Dilber Yılmaz

    27 gün önce

    Ozan olemezzzz

  96. Elena

    Elena

    27 gün önce

    I am from Macedonia and im watching this serie. It was supposed to be on Thursday 27 bolum. When i can expect 27 bolum? Thank you

  97. Ibrahim Dolu

    Ibrahim Dolu

    27 gün önce

    Ozan ölürse. Cukurdaki Mahsun geri dönüyordur

  98. Hava Kundakcı

    Hava Kundakcı

    27 gün önce

    iskender size yardım etmeye çalışıyo ama niye hala bunlar iskenderden nefret ediyo

    • Murat Özhan

      Murat Özhan

      27 gün önce

      Eski. Suclari. Var. Yine. Etsin abisini. Vursun. Cicek isko olsun diye. 21kisi.güme.gitti.

  99. Kerem

    Kerem

    27 gün önce

    Yeter, Mahsun dön artık

  100. Uğur Öztaş

    Uğur Öztaş

    27 gün önce

    Ozan karakterini canlandırdığın yeter biz mahsunu özledik dön artık çukura paşası iyi oldu öldüğün 😊

Sonraki