ŞAŞIRACAĞINIZ SOYGUN VİDEOLARINA TEPKİ!

Bu bölümümüzde sonu başarısızlık ile biten, fail soygun videolarına Tepki verdik. İyi Seyirler:)
Özel Misafirlerimiz:
Betül Şevik - betulsevikk
Berk Keklik (UBERKULOZ): uberkuloz?...
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici

Bu bölümde tepki veren kişiler:
Mert Soydan - 29 yaşında
mertsoydan
Burak Topel - 29 yaşında
buraktopel
www.twitch.tv/butotv
Yasemin Özdemir - 27 yaşında
yasminnozde...
Orhan Erdinç - 29 yaşında
orhanburake...
Ahmet Batuhan Çebi - 25 yaşında
ahmetbatuha...
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik

Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR 

  1. Muluve Ebkmzci

    Muluve Ebkmzci

    Gün önce

    Son günlerde en çok güldüğüm video oldu viral bölümlerden sıkılmıştık sağolun

  2. HalilMüzik

    HalilMüzik

    2 gün önce

    Mert ve gereksizlikleri sıkıldım.

  3. Sude Ceren ÇETİN

    Sude Ceren ÇETİN

    4 gün önce

    Profösör'ün gözü yaşlı...

  4. aysu grande

    aysu grande

    4 gün önce

    buragi ya mertle koyun ya da hic koymayin

  5. Busra Mumcu

    Busra Mumcu

    6 gün önce

    Batuhan’ı görmek için izlediğim videoları tekrar izliyorum. Böyle bi şey işte bu da

  6. Süleyman Akberov

    Süleyman Akberov

    7 gün önce

    Adamdakı tepki çok iyi den başka birşey deyil

  7. qqwertnow

    qqwertnow

    7 gün önce

    Abi benm bi arkadaşım kendi arjadaşlarının kedisibi çalıyo çalma diyoz dinlemiyo

  8. Zeynep Eren

    Zeynep Eren

    7 gün önce

    Burakla mert çok iyi böyle yaa

  9. macerACI KARPUZ AMA YENİÇERİ

    macerACI KARPUZ AMA YENİÇERİ

    8 gün önce

    o sırada güvenlik görevlileri (yabi birisi dükkanımı soyuyo ismail abi y a)

  10. Am10yaK

    Am10yaK

    8 gün önce

    Orhan Başkan bombasın.

  11. alpersunay11

    alpersunay11

    9 gün önce

    Güzellik gelmiş yine aferin Burak, hep gelsin

  12. kanli ay

    kanli ay

    9 gün önce

    hırsızlık yapmayın. çünkü devlet rekabetten hoşlanmaz.

  13. Busra Mumcu

    Busra Mumcu

    10 gün önce

    Ya batuhaaaan bu nasıl bi tatlılık aşığım

  14. XxmOon DarkxX

    XxmOon DarkxX

    10 gün önce

    3:40 Berk'e düşme şeklim .d

  15. irem

    irem

    11 gün önce

    14:16 farkın da olmadan ikili kombo kartını oynamış adam ŞQXPQLXPQOCĞKQ

  16. oa sis

    oa sis

    11 gün önce

    abi orhanın sondaki kapatma pozu sahnesini 100 defa izledim sıjdmaklsıfhncxjkszö

  17. Halil ibrahim

    Halil ibrahim

    11 gün önce

    Ahmet Batuhan Çebi 4 yıl öncede 25 yaşındaydı bugünde 25 ... Update gelmedi herhalde. 😁

  18. Fatma Akılmak

    Fatma Akılmak

    11 gün önce

    Hahahhahahahahah inan Orhan olması harika ♥️ bu videoyu beğenmeyen de ne bileyim yani kahkahalarımı mahalle duydu 😂😂👏

  19. MEHMET ÖZDEMİR

    MEHMET ÖZDEMİR

    11 gün önce

    Orhan Abi seni çok seviyom

  20. İmzasız Adam

    İmzasız Adam

    12 gün önce

    Bi delirmeyen benim herhalde.

  21. Yasir Kızılırmak

    Yasir Kızılırmak

    12 gün önce

    8:35 o daha kötü lan bayağı iyiydi yalnız dmdjddklslslsld

  22. A-K-Y'

    A-K-Y'

    12 gün önce

    güzeller güzeli piremses yaseminin yaşı 27 olmuş geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

  23. Abdulsamet AZBAY

    Abdulsamet AZBAY

    12 gün önce

    Kepçeyi satsa daha fazla alırdı

  24. Lena

    Lena

    12 gün önce

    Berk Keklik tek bana mı Huening Kai'yi hatırlattı?

  25. Ali Eren

    Ali Eren

    12 gün önce

    ANILLA ORHANI YAN YANA OTURTUN LÜTFEN

  26. Lil' Dick

    Lil' Dick

    12 gün önce

    Çok yapmacık gülüş var ya. :(

  27. kayıp uzay yolu

    kayıp uzay yolu

    12 gün önce

    Orhan kalbimi çaldı

  28. Bircan TAŞ

    Bircan TAŞ

    12 gün önce

    Berk daha fazla gelsinnn

  29. Ahmet Kılıç

    Ahmet Kılıç

    12 gün önce

    5:27 benim canım acıdı ...

  30. MonExt

    MonExt

    12 gün önce

    Uberkuloz hep gelsin plsss

  31. Çift Bilet

    Çift Bilet

    12 gün önce

    YENİ KANAL! Tarih videoları, Film incelemeleri, podcastler ve sesli kitaplarla dolu bir kanalız. DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM...

  32. Çift Bilet

    Çift Bilet

    12 gün önce

    YENİ KANAL! Tarih videoları, Film incelemeleri, podcastler ve sesli kitaplarla dolu bir kanalız. DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM...

  33. Sudenz

    Sudenz

    12 gün önce

    Kpopa tepki verin lütfen

  34. Sudenz

    Sudenz

    12 gün önce

    Kpopa tepki verin lütfen

  35. Eco

    Eco

    13 gün önce

    video linki ?

  36. Dicle Demir

    Dicle Demir

    13 gün önce

    arkadaki fotoğrafların yeri neden değişiyor 🙂

  37. Mira

    Mira

    13 gün önce

    gülsem mi aglasam mı bilkemedeim

  38. X619VorickX - Fe4rless Fan

    X619VorickX - Fe4rless Fan

    14 gün önce

    ooooooo berk abimiz burda

  39. Sinem Keskin

    Sinem Keskin

    14 gün önce

    Kopya çektiğiniz Bir kanaldan

  40. Saadet Özer

    Saadet Özer

    15 gün önce

    Yasemin çok pozitif🥺🥺💖💖

  41. CicuxL3vX

    CicuxL3vX

    15 gün önce

    Abi Berk abi ile korku videosu çeksenize takipteyim videoyu beğendim 🌚

  42. ceyholi

    ceyholi

    15 gün önce

    Kapı kilitlemek aşırıı mantıklı

  43. 데프네데프네 아데 미

    데프네데프네 아데 미

    15 gün önce

    Orhan abimiz artık bölümlere hapisaneden katıliyo 16:35

  44. Sevgül BEDİROĞLU

    Sevgül BEDİROĞLU

    15 gün önce

    8:06 aynadan kendini görüp kormak 🤦‍♀️😂😂😂🤣🤣🤣

  45. Sevgül BEDİROĞLU

    Sevgül BEDİROĞLU

    15 gün önce

    5:30😂😂🤦‍♀️😂😂🤣

  46. Mirşahin

    Mirşahin

    15 gün önce

    14:30 dayanıklı cam double kill 🤣

  47. Enes Demir

    Enes Demir

    15 gün önce

    abd veya türkiye değişmiyor kafir her zaman kafirdir benimde kedimi çaldılar

  48. Elif

    Elif

    15 gün önce

    Hiçkimse... Batuhan: salak! Ahhahaah

  49. Hübele 7

    Hübele 7

    16 gün önce

    14:22 rjfurhdxnxuhx

  50. Zohre Ekberzade

    Zohre Ekberzade

    16 gün önce

    Hayatımda en sevdiğim aktivitelerden birisi yemek yerken tepkikolik izlemek abi çok sarıyor

  51. Doğukan Şimşek

    Doğukan Şimşek

    16 gün önce

    128 MİLYAR DOLAR

  52. Halil Ezer

    Halil Ezer

    16 gün önce

    balenciagayı gözümüze sokmasaydın iyiydi

  53. Kerem Dural

    Kerem Dural

    16 gün önce

    Efsane bölüm ya :D

  54. Gül Meryem

    Gül Meryem

    16 gün önce

    amerika bayrağı olmamış orda 🤬

  55. Zeynep Kaluman

    Zeynep Kaluman

    16 gün önce

    Sizi telefondan 📱 bilgisayardan 💻 izliyorum

  56. Adolf HİTLER

    Adolf HİTLER

    16 gün önce

    13:22 çok iyi 13:29 çok kötü ya

  57. Ali ihsan İnçak

    Ali ihsan İnçak

    16 gün önce

    yaw mert ne boş yapıyorsun aga, tamam dünyadaki en iyi insan sensin

  58. Arife Janber

    Arife Janber

    16 gün önce

    kedileri kaçırıp satıyorlar o yüzden kaçıracaktı ama kedi kaçtı sadece kedi değil köpek fln bütün evde olan hayvanlar o yüzden hayvanlarınızı evde yanlız bırakmayın

  59. Ecesu Tuncer

    Ecesu Tuncer

    16 gün önce

    9:36 benimde köpeğim çalınmıştı :,)

  60. Rose but the can'li

    Rose but the can'li

    17 gün önce

    Berk her bölüm gelsin nolur

  61. Milky 🍋

    Milky 🍋

    17 gün önce

    Orhan dan aşırı kyungsoo vibe ı alıyorum uzun zamandır türkçe yi katlettim

  62. Doruk Çapar

    Doruk Çapar

    17 gün önce

    Biraz neşeli, biraz kel, baya adam, seviyoruz seni Batuhan

  63. lee daisy

    lee daisy

    17 gün önce

    mert ve burak yine yanyana🥳🤩

  64. Duru TÜRKER

    Duru TÜRKER

    17 gün önce

    Ruh Sağlığı ve Hastalıkları hastanelerinin yemeklerine tepki verebilirsiniz. Birkaç sene önce baktığımda internet sitelerinde menüleri vardı 🤗

  65. Poyraz Akdeniz

    Poyraz Akdeniz

    17 gün önce

    Evi soyduktan sonra bahçeden atlayıp ayağı kırılan Türkiye de ki soygunu bekledim ama olmadı 😓

  66. S-B-S-E Game Page

    S-B-S-E Game Page

    17 gün önce

    Hüseyin abi gelsin ya (+1) leyin görsünler.

  67. imgulybayra

    imgulybayra

    17 gün önce

    ✊🏻✋🏻 😂😂

  68. ryeonggu baby

    ryeonggu baby

    17 gün önce

    japonyadaki soyguncunun silahla iceri girip market calisanin adami opmesi ile soygunun dururuldugu videoyu tum video boyunca beklemistim sad bulup izlicem simdi

    • Goodbye Lullaby 🇰🇷

      Goodbye Lullaby 🇰🇷

      17 gün önce

      oha o ne öyle FDSJDFHLKSDLJ

  69. Gökhan Karademir

    Gökhan Karademir

    17 gün önce

    Abi Eurovision 1. lerine tepkiyi çeksenize

  70. Kedi

    Kedi

    17 gün önce

    14:15 deki soygun efsane

  71. uravitiy

    uravitiy

    17 gün önce

    abi lutfen demon slayer anime hakkinda tepki vidyosu yaaaaaap lutfeeeeeeeeeeeeeeeeen

  72. Hyunjin sshi

    Hyunjin sshi

    17 gün önce

    Mertin saçı taehyungu anımsattı güzel olmuuuş

    • Goodbye Lullaby 🇰🇷

      Goodbye Lullaby 🇰🇷

      17 gün önce

      Bruj

  73. tayam

    tayam

    17 gün önce

    Animenin yeni bolumunu istiyoruzz!!!

  74. Asude Yücel

    Asude Yücel

    17 gün önce

    berk’i yemek bölümüne koy lüüütfeeeennn

  75. Efe Erdogan

    Efe Erdogan

    17 gün önce

    14:35 cs:go da eğimim bu kadar iyi değil

  76. Efe Erdogan

    Efe Erdogan

    17 gün önce

    14:35 maximum güvenlikli cam

  77. erikerneYT

    erikerneYT

    17 gün önce

    Abi bi video fikrim var lolipop diye bi korku oyun var zoom gibi bişey gerçekçi bir korku oyunu isterseniz onu oynayıp tepki versinler ama korku olduğunu söylemeyin

  78. Rüveyda Turan

    Rüveyda Turan

    17 gün önce

    şimdi ben ne öğrendim

  79. Fatime Dolxanova

    Fatime Dolxanova

    17 gün önce

    Batuhanin olduğu her bölüm çok iyiiii

  80. Eylül Ada

    Eylül Ada

    17 gün önce

    Türkler illa kendini belli ediyorlar iyi veya kötü 🤣

  81. Fatime Dolxanova

    Fatime Dolxanova

    17 gün önce

    Berk mükemmelsin yaa❤️😅

  82. Reyyan Yıldız

    Reyyan Yıldız

    17 gün önce

    13 yaşında bir kız çocuğu yazmış: Ben Berfincan Side tunç 13 yaşında bir kız çocuğuyum. Amansız bir hastalığa yakalandım. Doktorlar bir çare bulamadılar. Gözyaşlarımla Şeyhler Şeyhi HZ. Hüseyin'in kız kardeşi HZ. Zeynep'in turbesini ziyaret ettim ve orda uyuyakaldım. Rüyamda HZ. Zeynep ağzıma su döküyordu. Allah'ın izniyle iyi olacaksın diye müjdeledi ve başımdan geçen bu olayı yazıp halka dağıtmamı istedi. Bende bu isteğini yerine getirdim. Bir tanesini fakir bir kişiye verdim inandı. 13 gün sonra zengin oldu. Bir tanesini zengin bir kişiye verdim . Umursamadı ve 13 gün sonra servetini yitirdi. Bir tanesini memur birisine verdim. O da umursamadı ve 13 gün sonra hapse girdi. "İnananlar mutlu inanmayanlar perisan haldeydi" Bu yazı kimin eline gecerse 13 tane çoğaltıp 13 kişiye dağıtsın. Bu yazıyı dağıtan kişinin muradı 13 gün sonra gercekleşecek ALLAH'ın izniyle. HZ. Zeynep'in şefkatiyle 13 gun sonra muradına erecektir. Bu yazıyı okumaz umursamazsanız çoğaltip dağitmazsanız 13 gün sonra kötü birsey yasayabilirsiniz. Acele edin 13 gun sonra dileğiniz kabul buyuruyor Allah'ın izniyle. Mesajı dikkatli oku ve inan, moralini sakın bozma!

    • Yusuf Ahmet

      Yusuf Ahmet

      17 gün önce

      @Reyyan Yıldız Yorum altı yorumlarla prim kasmakla suçanıyorum komik. İnsanların duygu ve vicdanların sömürmede başarılar.

    • Reyyan Yıldız

      Reyyan Yıldız

      17 gün önce

      @Yusuf Ahmet şuanda sen prim kasmaya çalışmayıpta ne yapıyorsun? tamam bu son reyyan daha bu kişiliğe bulaşmıyacaksın

    • Yusuf Ahmet

      Yusuf Ahmet

      17 gün önce

      @Reyyan Yıldız Hayır konu beni yakından ilgilendiriyor dua bile ettim fakat prim kasmaya çalışanların beynini merak ediyorum.

    • Reyyan Yıldız

      Reyyan Yıldız

      17 gün önce

      @Yusuf Ahmet Gerçek veya değil seni ilgilendiriyorsa konuş ilgilendirmiyorsa sus ve bu konu seni ilgilendirmiyor o zaman sus daha'da sana cevap yazarak kendimi meşgul etmicem

    • Yusuf Ahmet

      Yusuf Ahmet

      17 gün önce

      @Reyyan Yıldız O zaman yazdıklarınız gerçek değil?

  83. Zera Resh

    Zera Resh

    17 gün önce

    YASEMİN ÇOK GÜZEL.KEŞKE MAKYAJ ÖRTÜSÜNÜN ALTINA GİZLEMESE O DOĞAL , SAF GÜZELLİĞİNİ.

  84. FOYX_133

    FOYX_133

    17 gün önce

    ABİ haziran ayı viral videoları isteyenler

  85. CABBAR ÖZÜKÖTÜ

    CABBAR ÖZÜKÖTÜ

    17 gün önce

    Kimseninde bilgisi yokki cordiseps abinin evde olanlari

  86. Samet Arslan

    Samet Arslan

    17 gün önce

    ATM sistemleri bu tarz soygunlarına karşı savunma olarak atmye büyük bir darbe vurulup ATM yerinden çıkarılmaya çalışılırsa paraların üstüne (iç sistem de bulunan ) bı miktar mürekkepi paraları etkisiz (kullanılamaz)hale getirmek için paraların üstüne döker. Yani ATM yerinden çıkar ama para kullanılmaz (yazım yanlışım varsa özür dilerim ) teşekkürler iyi video olmuş

  87. GalaXAtaBerk

    GalaXAtaBerk

    17 gün önce

    Mayıs ayı viral gelsin sunuda koysana abi ronaldo türkçe küfür ediyor

  88. Ali İmran Özdemir

    Ali İmran Özdemir

    17 gün önce

    *Gülmekten öldüm lan* 😂

  89. salatın əlisoy

    salatın əlisoy

    17 gün önce

    ben soygun yapmaya çalışsam böyle olurdu ajdjjfjf

  90. Liva Söyler

    Liva Söyler

    17 gün önce

    abi çok iyi

  91. CyberKing

    CyberKing

    17 gün önce

    Aga be çocukluğumda kandırılıp dayısının bahçelerindeki çöpleri attırmak karşılığında satılacak hurda metal şiseleri falan alıp satabileceğimizi söylerek ona inanıp hırsızlık yaptığımı hatırlıyorum onun parasıyla tost gazoz alıp 3 saat ps oynadım karşılığında mahallenin küçümseyici sanki tacizci veya ağır bir şey yapmışım gibi bakışlarını hatırlıyorum hala birde soyduğumuz kişi kuzenimin arkadaşının eviymiş veya başkası tarafından bilip bilmeden hırsız damgası yemek birde akraba çok ağır yapmayın yaptırmayın

  92. yakup colak

    yakup colak

    17 gün önce

    TURKIYE ye bak aynayı kendısı sandı

  93. Sweagr

    Sweagr

    17 gün önce

    14.44 aga gözümden yaş geldi

  94. harunn. ヅ

    harunn. ヅ

    17 gün önce

    MERTİ tepkikolikten atın

  95. Yusuf Fayzullayew

    Yusuf Fayzullayew

    17 gün önce

    Zorla gülüyor gibi geldiler ama neyse

  96. Şevval Nur Nacar

    Şevval Nur Nacar

    17 gün önce

    Keklik severiz

  97. Hüseyin Aşık

    Hüseyin Aşık

    17 gün önce

    12:05 amerika bayrağı hiç olmamış

  98. chaxen

    chaxen

    17 gün önce

    6:25 eksiye düşücekler ne amk çayı püskürttüm öwd4fydwhwjd5duwjsjs

  99. Burak Mızrak

    Burak Mızrak

    17 gün önce

    acaba kendi evleri soyulsa sonra tk ekibi izlese gülmezler bunlara gülüyorlar

    • Yusuf Ahmet

      Yusuf Ahmet

      17 gün önce

      Bu insanlar soyamamış komik olan bu.

  100. ZeroAction1

    ZeroAction1

    17 gün önce

    14:17 deki videonun orjinalini nasıl bulabilirim

Sonraki