Otomobiller ve Araçlar

80 Yaşında 500 Beygirlik Golf R'a Binen Amca!

Arkadaşlar merhaba, çok keyif alarak çektiğim ve sizin de özellikle izlemenizi istediğim bir video ile karşınızdayım. Otomobil severler olarak gerçekten gelecekte nasıl olacağımızı gösteren bir rol model olan Hakkı amca ile birlikteydim. Hakkı Amca 80 yaşında, otomobillere sevgisi, tutkusu devam ediyor ve 500 beygirlik Golf 7 R kullanıyor. Umuyorum beğenirsiniz, güzel yorumlarınızı bekliyorum! İyi seyirler!
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
#doğankabak #golf #golfr

YORUMLAR 

  1. Doğan Kabak

    Doğan Kabak

    Aylar önce

    Sevdiniz mi Hakkı amcayı arkadaşlar? Hakkı amcayla yeni videolar gelsin mi?

    • Kerem Ak

      Kerem Ak

      4 gün önce

      SEVDIK VALLA GELSIN 👍🏻

    • Zeynep GÖLGELİ

      Zeynep GÖLGELİ

      10 gün önce

      Çok tatlı

    • Selim Demir

      Selim Demir

      13 gün önce

      ABİ BU VİDEODAN SONRA HAKKI AMCA CEZA YEDİMİ MERAK ETTİM PLAKA BELLİ OTOBANDA HIZ VİDEOSUNU DA KOYMUŞUNUZ

    • MKO BEDENSEL VE RUHSAL GELİŞİM AKADEMİ

      MKO BEDENSEL VE RUHSAL GELİŞİM AKADEMİ

      13 gün önce

      Gelsin king of the king amca

    • burak mekansız

      burak mekansız

      14 gün önce

      kesinlikle yenı videolar gelmeli doğan abi. hakkı amca efsane. saygılar.

  2. Ahmet Daglilar

    Ahmet Daglilar

    17 saatler önce

    Hakkı Amcamın ellerinden öpüyorum... 10 Numara ***** !!!!!

  3. Burak Bck

    Burak Bck

    21 saatler önce

    kontak yerine naptın anahtarsız çalıştırma var arabada hakkı amca :)

  4. Serdar Bulut

    Serdar Bulut

    Gün önce

    Yeni tanıştık ama ikinizi de çok sevdim

  5. Vedat Beyaz

    Vedat Beyaz

    Gün önce

    Gelsin abi maşallah Hayalimdeki araba 😁😁

  6. Talha Dost

    Talha Dost

    2 gün önce

    Clio sporttourer 1.5dci (wagon) ile “ralli” yapıyorum. Köy yollarında taşın toprağın, çamurluğa çarpma sesi, tozun dumanın aynadaki görüntüsünü görmenin ve arabanın toprak zeminin üstünde o grip kaybetmesini hissetmenin verdiği his sanki ralli yapıyormuşum gibi bir his veriyor bana. Ama burucu bir gerçek var ki: içten yanmalı motorlar artık yavaş yavaş kalkıyor ve tamamen elektirkli tamamen otonom keyifsiz (bence) otomobiller üretiliyor. Hayalimde onlarca araba varken henüz 19 yaşımda bu hayallerin gerçekleşmesinin zor olduğunu bilmek çok üzücü.

  7. Selahattin Erki

    Selahattin Erki

    2 gün önce

    Hakkı amca renkli bı amcamız miş devamı gelsin :)))

  8. altan altan

    altan altan

    2 gün önce

    Hakkı amcaya bayıldım

  9. Yalnız Gemi

    Yalnız Gemi

    3 gün önce

    Gençler; hızlı yaşayın, genç ölün, cesediniz yakışıklı olsun ;)

  10. YAVUZ ARAS

    YAVUZ ARAS

    4 gün önce

    Süper adam hakki amca :)

  11. Kerem Ak

    Kerem Ak

    4 gün önce

    Çok sevdik gelsin 👍🏻

  12. Utku KUYUMCU

    Utku KUYUMCU

    4 gün önce

    Allah uzun ömürler versin

  13. SnowLeopard

    SnowLeopard

    6 gün önce

    Eldivenlerine kurban hakkı amca. Golf sevgisi ayrıdır.

  14. Sedef Kelebek

    Sedef Kelebek

    6 gün önce

    Golf 7 almadan o sesi duymadan ölmek istemiyorum

  15. davut yılan

    davut yılan

    6 gün önce

    Maşallah saygınıza hayranım allah yolunuzu açık etsin

  16. Tanju Demir

    Tanju Demir

    6 gün önce

    ben hakki amcayla sohbet etmek isterim ama benide istanbuldan tekirdaga kadar goturecekse o kadar vaktim yok yav 😁

  17. Tanju Demir

    Tanju Demir

    6 gün önce

    dayi hep genc yasamis

  18. Çagatay Yılmazkaya

    Çagatay Yılmazkaya

    7 gün önce

    dayı arabadan anlıyor he biliyor keyfine bakmayı golf R efsane ya 🚀🚀🚀🚀🛫

  19. BURAK MARAL

    BURAK MARAL

    7 gün önce

    allah tüm islam aleminin orucunu kabul etsin hayırlı ramazan

  20. Oğulcan Özkan

    Oğulcan Özkan

    8 gün önce

    Hakkı amca candır gerisi heyacan Eskilerden 😉 ne canlar yaKtı 🚬🙋🏻‍♂️

  21. GÖKHAN KAYALI

    GÖKHAN KAYALI

    9 gün önce

    Adam olmak bu işte. Seviliyorsunuz güzel insanlar 💐👍☺️ Hakkı amca sağlıklı bir ömür dilerim.

  22. Kaan Aslan

    Kaan Aslan

    9 gün önce

    Hakkı Amca nın gülüşüne izlenir video :D

  23. Seçkin Ürkmez

    Seçkin Ürkmez

    10 gün önce

    Torunu olmak istiyorum 🤣 benim böyle Bir dedem olsun ne gezeriz 🤣🤣🤣

  24. emrh ilgn 1865

    emrh ilgn 1865

    10 gün önce

    Amca daha benim bisikletim yok o arabayı nasıl kullanıyorsun

  25. Zafer Kaya

    Zafer Kaya

    10 gün önce

    o yolda hız sınırı 132 böyle yüksek hız suça teşebbüs

  26. Babasının Oğlu

    Babasının Oğlu

    10 gün önce

    Bizdede Sevda var ama herşey maalesef parayla oluyor.En küçük hobi yapsan para.

  27. ENES ÇATAK

    ENES ÇATAK

    10 gün önce

    Dayı bizim kangoyla takas edelim sana yaramaz o

  28. Ümit ARSLAN

    Ümit ARSLAN

    11 gün önce

    Hakkı amca çok iyi bir insandır.

  29. kIrMıZı BeYaZ

    kIrMıZı BeYaZ

    11 gün önce

    Hakki

  30. Emirhan Gürcan

    Emirhan Gürcan

    11 gün önce

    Dayı hızlı çıktı

  31. Veysi Aksoy

    Veysi Aksoy

    11 gün önce

    Dayı efsane ya Allah uzun ömürler versin

  32. tolga ergin

    tolga ergin

    12 gün önce

    45 yaşında bir otomobil tutkunu olarak geleceğimi gördüm. Otomobili bir ulaşım aracı olarak görmeyen insanları seviyorum. Çok güzel bir video olmuş.

  33. PUBG EMRE

    PUBG EMRE

    13 gün önce

    ABİ garip bir durum yok yani şaşırtıcı bı durum NEDENİ ( ADAM ZENGİN ) Bizimde paramız olsa eskiden son yaşlara kadar bizde bineriz PARA KONUŞUYOR BURDA

  34. Arthur Schopenhauer

    Arthur Schopenhauer

    13 gün önce

    Vaayy beee 💯

  35. Muhammet

    Muhammet

    13 gün önce

    belli bi yaştan sonra şahısların trafikten men edilmesi gerekir. 80 yaşında araba kullanırken kalp krizi geçirip bikaç kişiyide yanında götürebilir.

  36. Recep Gokkaya

    Recep Gokkaya

    13 gün önce

    cok standart bi Golf R, Hollanda ya gelinde Golf R leri bide burda görün

  37. recep merzifonluoğlu

    recep merzifonluoğlu

    13 gün önce

    500 bygirlik yazmıssın ama deıl ?

  38. HasekiTV

    HasekiTV

    13 gün önce

    Aslında ben dayının hiç görmediği geçmişte bilmediği oğluyum baba bul beni baba..

  39. şehinşah ömer

    şehinşah ömer

    13 gün önce

    Haki amcanin dişi yaşli ici genç

  40. Ahmet Büker

    Ahmet Büker

    14 gün önce

    Mutluyuz:)

  41. orhan tenekeci

    orhan tenekeci

    14 gün önce

    paranın gözü kör olsun.

  42. Muhammet Oner

    Muhammet Oner

    14 gün önce

    Allah uzun ömürler versin Hakkı amcaya massallah oda Subaru cu çıktı 😀😀

  43. İrem Durur

    İrem Durur

    14 gün önce

    Allahım bana da golf nasip et nolur 🙏🏻

  44. Sedat ALTINDAĞ

    Sedat ALTINDAĞ

    14 gün önce

    Aynı böyle bir amcamıza susurlukta denk geldik (2006) kendisi v70 volvo t5 kullanıyordu biz o zamanlar volvo t5 in ne olduğunu bilmiyorduk ışıklarda yanyana geldik altımızdaki e36 328 in de ciddi yürürü vardı ve volvoda kendi yaşlarında 4 kişi olmalarına rağmen virajlara girişi olsun uzaması olsun amcamız bizi geçti her ne kadar arkasından gitsekte virajlardaki performansı takdire şayandı. İleride dinlenme tesislerine beraber girdik en çok şaşırdığım şey ise ben adrenalinden elim ayağım titrerken arabadan inen 4 yaşlı amca ve teyzelerimiz az önce sanki kapışmamışız da tın tın gidiyorlarmış gibi arabalarından inmeleri olmuştu.

  45. Ferit Gül

    Ferit Gül

    14 gün önce

    Lutfen teşekkürlerimi kabul ediniz. Abooov la nasıl bu cümle bu. Icinde nezaket var rica var teşekkür var

  46. Onur Şen

    Onur Şen

    15 gün önce

    Demekki neymiş para varsa zevk var ihtiyaç dışında

  47. Murat Çelik

    Murat Çelik

    15 gün önce

    A AA aaa. Amcaya bak. 😁yaşlaninca uğrarım yanina Doğan kabak.. samimiyet için TEŞEKÜRLER..🙋

  48. Okan Çakır

    Okan Çakır

    15 gün önce

    Hakkı amca gülmesin. kalpten gitti sandım..

  49. Kursat Demirden

    Kursat Demirden

    15 gün önce

    Hakkı amcam arabanın start stopuna alışamamış olacak ki biraz daha uğraşsa kontak yeri açacak direksiyonun kenarına

  50. Enes Yesilyurt

    Enes Yesilyurt

    15 gün önce

    801 dislike hakkı amcayla yarışıp kaybeden kişiler

  51. Burak Kaya

    Burak Kaya

    16 gün önce

    Benim dedem ehliyeti alalı bir kaç yıl oldu, dedem yokuş aşşağı giderken benzin gitmesindiye arabayı kapatmış (virajlı bir yokuş)neyse dönüşe az kalınca anahtarı çevirmiş yok olmuyo direksiyon kitlenmiş kalmış, ne zorla çalıştırmış az kala dönemiyormuş ağaca girecekmiş yoksa.dedem hala ışıklarda arabayı kapatır.😂😂🤣

  52. HALİT

    HALİT

    16 gün önce

    Helal olsun amcama fena yürüyor abi. Zevkle takıp edıyorum abi seni eline agzına saglık. Hakkı amcaya selamlar.

  53. MUHARREMttyzA. SAFİ

    MUHARREMttyzA. SAFİ

    16 gün önce

    Bu listeye harbiden 41 kere Maşallah.

  54. Furkan

    Furkan

    16 gün önce

    7:06 hshshshhahah

  55. Mevlüt Aydoğan

    Mevlüt Aydoğan

    16 gün önce

    Elhamdülillah yes

  56. mustafa özbay

    mustafa özbay

    16 gün önce

    Hakkı amca nasıl güzel bir insan yaaa

  57. Süleyman Mücahit Yılmaz

    Süleyman Mücahit Yılmaz

    16 gün önce

    Hakkı Kabak: Elhamdülillah, yes.

  58. Can koç

    Can koç

    16 gün önce

    Hakkı amca hayallerimi gerçekleştiriyo allah uzun ömürler versin😂

  59. SkyLineRR

    SkyLineRR

    16 gün önce

    Ben 25 yaşındayım içimdeki hevesi isteği kaybetmeye başladım inşaallah hakkı amca gibi oluruz

  60. Volkan

    Volkan

    17 gün önce

    Amca Almancilar lafina gücendim.. almanci yoktur gurbetci vardir.! Ama helal olsun bu yasta bu Performans cok harika.. Allah uzun ömürler versin.

  61. Talha Bilal Balaban

    Talha Bilal Balaban

    17 gün önce

    Benim bisikletin lastiği doğan kabak oldu

  62. DEFİNECİ ADAM

    DEFİNECİ ADAM

    19 gün önce

    Hakkı reis aracın hakkını veriyor.

  63. Anılsamet TOPAL

    Anılsamet TOPAL

    19 gün önce

    abi şaka gibi ya

  64. Rıza Sercan Bardakoğlu

    Rıza Sercan Bardakoğlu

    19 gün önce

    Çok güzel video olmuş amcama uzun ömürler dilerim

  65. Rahattanmuaf

    Rahattanmuaf

    20 gün önce

    Abi sen yapmacık bi insan değilsin ya valla maske olmasına rağmen gözlerinden samimiyetin ve mutluluğun okunuyo. Senin gibi bu işin içinde uğraşmak böyle zaman geçirmek çok isterdim ama herşey nasip... Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah. Sea:)

  66. mandal TV

    mandal TV

    20 gün önce

    ☆♡☆♡☆♡☆♡☆

  67. BAL10cuk

    BAL10cuk

    20 gün önce

    Nobody: Hakkı amca: elhamdülillah yes

  68. Hamza Çelik

    Hamza Çelik

    21 gün önce

    Soru sorarken çok saygılı bir şekilde soruyor. Bu bile sokağın katıksız çocuğu olduğunu gösteriyor

  69. Mahir Topaloğlu

    Mahir Topaloğlu

    21 gün önce

    hakkı amca senide Tekirdağ götürdü herhâlde Doğan Kabak :)

  70. Türker İnan

    Türker İnan

    21 gün önce

    Doğan selam, Hakkı Amca HKS satan firmanın sahibi mi? STI prodrive ?

  71. -BENCE -

    -BENCE -

    21 gün önce

    7:02 komptum ya :) cok tatlı hakkı amca

  72. Nevzat Kılıçaslan

    Nevzat Kılıçaslan

    21 gün önce

    Abi Hakkı Amca 79 yaşımdayım diyor.Neden 80 yazdın?

  73. Yusuf Aydin

    Yusuf Aydin

    21 gün önce

    Ne mütevazi bir adam helal oşsun😂

  74. stüdyo kahraman

    stüdyo kahraman

    21 gün önce

    215 giderken neden yavaşladı diyor kral 🔥🔥🔥

  75. tuğrul dal

    tuğrul dal

    21 gün önce

    HAKKI AMCAAAA TAM 82 DOĞUMLUYUM BENİDE MANEVİ TORUNUN KABUL EDERMİSİN?

  76. burak kıcır

    burak kıcır

    21 gün önce

    Doğan abi siyah kazak çok hoşuma gitti nerden aldın

  77. Mustafa akıç

    Mustafa akıç

    22 gün önce

    Hakkı amcaya Allah sağlıklı sıhhatli huzurlu ömürler versin güzel insan doğan kabak seviliyorsun 👍👍

  78. Eyyüp Ergün

    Eyyüp Ergün

    22 gün önce

    Bende manevi torun olmak isterim yaşım da tutuyor 🙏🤗

  79. Orhan Keskin Aksu

    Orhan Keskin Aksu

    22 gün önce

    İstem sizce 14 dk sırıtım ya helal olsun

  80. Talip Aslıyüce

    Talip Aslıyüce

    22 gün önce

    abi seviliyosun cansın

  81. Gürkan Dokumacı

    Gürkan Dokumacı

    22 gün önce

    Hakkı amca bir arkadaşıyla birlikte benim dükkanıma gelmişti bu arabayi daha yeni almıştı belki 5000 km bile yoktu sordum amca senin mi diye benim ne işim olur bizim damadın emanet aldım demişti ama giderken manevralarina baktım hiç damadın arabasıymis gibi surmuyordu çok dikkatimi çekmişti 😀

  82. Umit Ersoy

    Umit Ersoy

    22 gün önce

    14:43🤣😂🤣😂🤣😂😂😄😄

  83. Umit Ersoy

    Umit Ersoy

    22 gün önce

    3:20 gerçekten doğru yaklaşım senin old versiyonun😀

  84. Hakki Ayangil

    Hakki Ayangil

    22 gün önce

    Kaç kişi, manuel şanzumanda debriyaja basmadan vites değiştiriyor..

    • Hakki Ayangil

      Hakki Ayangil

      22 gün önce

      Bilmeyen aracında denemesin şanzumanıza zarar verebilirsiniz.

  85. Okan erdoğan

    Okan erdoğan

    22 gün önce

    Harika

  86. Tolga Topcam

    Tolga Topcam

    22 gün önce

    Abim sana da böyle bir dede lazım dı keyif alarak izledim devamını bekliyoruz 😉

  87. Hakan Özturk

    Hakan Özturk

    22 gün önce

    Allah bizlerede 80 yaşında pardon 79☺ yaşında böyle gazlamak nasip etsin😎👏👍

  88. ottomans 1453

    ottomans 1453

    22 gün önce

    Aynı yaştayız istanbul doğumluyum ama doğan'ın çevresine bakıyorum bide kendi çevreme bakıyorum ve anlıyorum ki coğrafya gerçekten kadermiş!!!

  89. Hamdullah Hünerli

    Hamdullah Hünerli

    22 gün önce

    Yaşına göre çok iyi görünüyor, profesyonel

  90. VuRaL Video Clup

    VuRaL Video Clup

    22 gün önce

    Pinç seyircileri kaç kişi olduk?

  91. MELİH Çınar

    MELİH Çınar

    23 gün önce

    Ye Tatliyi Doğur Hakkiyi

  92. Harun Cifci

    Harun Cifci

    23 gün önce

    Begenip yorum atıyorum ki para kazan biz hayallerimizi sen yasa aslan... Ferrari yi alana kadar devam

    • Doğan Kabak

      Doğan Kabak

      22 gün önce

      Adamsın daha güzelleri senim olsun

  93. ALLAHIN Qulu

    ALLAHIN Qulu

    23 gün önce

    Selam aleykum Azərbaycan nan.TÜRKİYƏ Lİ QARDAŞLARA 🇹🇷🇦🇿. 1 MİLLET 2 DEVLET YAŞASIN TÜRKİYƏ AZƏRBAYCAN

    • Kadir Kaplan

      Kadir Kaplan

      21 gün önce

      Aleykumselam yahsi gardasim sanada selam olsun turkiyeden tek millet 2 devlet gardasim oluruz 2 devlet icin

  94. çok gezen hakan

    çok gezen hakan

    23 gün önce

    babam 75 yaşında o da 2004 golf kullanıyor arada buna carpıyorlar kısacası yaşı ilerlemişler kesinlikle trafige cıkmasın dikkat kalmamış

  95. erdem coşkun

    erdem coşkun

    23 gün önce

    muhabbetiyle yeni nesile taş çıkartır hakkı amca !!!

  96. Cenk GÜNDOĞDU

    Cenk GÜNDOĞDU

    23 gün önce

    Hakkı Amca : Eyvallahh

  97. memento mori

    memento mori

    23 gün önce

    Hakkı amca bildiğin eski İngiliz centilmenleri gibi maşallah 😂 😂 😂

  98. Mucahit kanat

    Mucahit kanat

    23 gün önce

    Harika bir daha video çekimi yap abim

  99. Engin Erdal

    Engin Erdal

    23 gün önce

    Bizde hangi toros temiz bulabiliriz diye uğraşalım😉😉😂

  100. Rx3004

    Rx3004

    23 gün önce

    Çok kaliteli bir amca

Sonraki