2 KURT SÜRÜYE SALDIRDI ~KUZUYU YARALADILAR~KÖPEKDE ARALARINA DALDI(WOLF ATTACK)

YORUMLAR 

  1. Çobanın Gözünden

    Çobanın Gözünden

    23 gün önce

    Heyecandan yamuk çekmişim. Keş korkusuzca kurtlara daldı. Videoyu beğenip abone olmayı unutmayın dostlar 🙏🙏instagram Mert.ylmz2424

    • kaya cenk

      kaya cenk

      2 gün önce

      benim anlamadığım neden kurtları oldurmuyor devlet. avrupada bir tane kurt ayı bulamazsın. rahatlıkla hayvancılık yapıyorlar ama biz oldursek dunyayı koparırlar

    • Ramos

      Ramos

      4 gün önce

      Geçmiş olsun koyunların otlandıkları bol ot alanlarına eletirikli çit yapın Kutlar kuzulara asla yaklaşamaz.. çok rahat edersiniz kurulum talimatı nın linkini veriyorum trvision.info/bill/video/aKmihqSbjmSvpJc

    • Ravza Ravza

      Ravza Ravza

      17 gün önce

      @Çobanın Gözünden Aaa Erzincan Çayırlı Bende Erzinlayim Gardaş Allaha emanet ol hemen az önce gordum hemen abone oldum 🙋

    • By_ Kadirhan

      By_ Kadirhan

      22 gün önce

      Kardeşim sana çevik köpek lazım sen 1 erkek 1 dişi akbaş kopey varsa bir tane de kopey al sana rahat rahat yeter artarlar

    • mehmet öztürk

      mehmet öztürk

      22 gün önce

      1 defa sürüye geldiyse 7 defa daha gelir yanına av tüfeği almazsan çok zayat verirsin

  2. Mehmet Guyulal

    Mehmet Guyulal

    9 saatler önce

    Usta keşin yanına 2 dişi kangal al birde otomatik bulundur her zaman sürü kalabalık

  3. SONER GAME muq

    SONER GAME muq

    Gün önce

    Bende asil var dişi kaçan kurdu yakalayıp öldürüp atıyo kenaraa her dişi boğamaz kurdu hızlıda satsammen az 5 bin tl ye gider

  4. fatih Erbas

    fatih Erbas

    Gün önce

    Geçmiş olsun gardaş,köpek güzel ama ecemi o yüzden bı emanet al yanına

  5. Memiş Altunışık

    Memiş Altunışık

    2 gün önce

    Tek köpek sıkıntı valla tuzağa düşer köpeğin benden söylemesi çok kurnaz kurt

  6. Martino Tas

    Martino Tas

    3 gün önce

    Kuzu cinet geciriyor kurt kokusu almis normaldir

  7. Concecion Ordonex

    Concecion Ordonex

    4 gün önce

    Liky kangal

  8. Concecion Ordonex

    Concecion Ordonex

    4 gün önce

    Hello happy day

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      4 gün önce

      Thank you

  9. Seyit Solmaz

    Seyit Solmaz

    4 gün önce

    O kuzuları daha boğazları şişer bir 2 gün bir şey yemezler

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      4 gün önce

      Düzeldiler

  10. Seyit Solmaz

    Seyit Solmaz

    4 gün önce

    Abi o sürüye bir kangal yeterli değil en azından 2 tane daha lazım değilmi

  11. Bariş Sahin Aydin

    Bariş Sahin Aydin

    5 gün önce

    Kesmeseydin keşke. İyileştirseydiniz. Köpüş nasıl bu arada.

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      5 gün önce

      Yok kardeşim bunların durumu iyi

    • Bariş Sahin Aydin

      Bariş Sahin Aydin

      5 gün önce

      @Çobanın Gözünden Yok Abi genelde ben öyle duyumlar alıyorum, yaralı Can genel de kesilir diye.?

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      5 gün önce

      Kestigimizi kim söyledi

  12. F.S.M İSTANBUL

    F.S.M İSTANBUL

    5 gün önce

    Sakat kuzu olecekse hemen tekbir getir kes

  13. Concecion Ordonex

    Concecion Ordonex

    5 gün önce

    Liky kangal

  14. Concecion Ordonex

    Concecion Ordonex

    5 gün önce

    Hello. Liky

  15. ARDA SAVUR

    ARDA SAVUR

    5 gün önce

    #

  16. Mehmet emin Cengiz

    Mehmet emin Cengiz

    5 gün önce

    abi kendine bir silah alman gerek

  17. nusret sarıaslan

    nusret sarıaslan

    5 gün önce

    Cok gecmis olsun gardasim acilen kancok kopek getir suruye

  18. Ahmet Baykondu

    Ahmet Baykondu

    5 gün önce

    Çapo nun ayana nolmuş

  19. Ahmet Baykondu

    Ahmet Baykondu

    5 gün önce

    Keş öldümü ve kuzu

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      5 gün önce

      Hayır

  20. YoungWolf

    YoungWolf

    6 gün önce

    Abi gecmis olsun oncelikle sende biraz ihmalsizlik var koyun surusune yakın olman gerek mesafe vermisin baya BAK NET SOYLUYORUM SAFKAN KANGAL 4 TANE BUL KIRMA DEGIL COBANDA DEGIL KANGAL ! KURT SURUNDENDE KORUR KOYUNLARINDA COK GUVENDE OLUR NEDEN 4 DIYORUM BENIM AMCAMLAR YAYLACI 400 KOYUN 4 KANGAL BIR TANE KURT YANAŞMIYOR

  21. ERZİNCANLİ KIZ

    ERZİNCANLİ KIZ

    6 gün önce

    Çok geçmiş olsun bizim erzincanin kötü yanı işte asi kurt olmasi yine Allah esirgedi. Can

  22. Yıldıray Kuruçay Maç Analizleri

    Yıldıray Kuruçay Maç Analizleri

    6 gün önce

    Geçmiş olsun 2-3 Kangal takviyesi yapabilsen süper olur🧿🧿❤️❤️❤️

  23. Dogan Urgun

    Dogan Urgun

    6 gün önce

    Geçmiş olsun yanında av tüfeği taşı evladım Tüfeksiz sürü dolastirilirmi sen bır defa tetige bassan kurtlar arazi olurlar

  24. Ahmet Selam KÜÇÜK

    Ahmet Selam KÜÇÜK

    6 gün önce

    Bir köpeğin kurt saldırısındaki tavrını bu şekilde görmek ve sizin duygularızı samimi konuşmalarınızı duymak muazzam bir duygu.

  25. Ahmet Selam KÜÇÜK

    Ahmet Selam KÜÇÜK

    6 gün önce

    Anı yaşattınız. Üzücü ama hayatın gerçekleri...

  26. Emirhan Karakurt

    Emirhan Karakurt

    7 gün önce

    Ön celikle geçmiş olsun enik güzel yanına dışi veyata eke bir erkek ayarlaman lazım yoksa yazık edersin yavruya

  27. Neşegül Yedier

    Neşegül Yedier

    7 gün önce

    çok geçmişler olsun.

  28. Fatih Öztav

    Fatih Öztav

    7 gün önce

    İyide kardeşim onca hayvana 2 köpek nedir...Oraya koysana 1 dişi 5 erkek verilmiş sadakan varmış

  29. Zeki Akpolat

    Zeki Akpolat

    7 gün önce

    Köpeğin çok iyi cesaretli olabilir ama hayvanın tek ayağı yok. Nasıl yetişsin kurda, o köpek kurda yetişene kadar. Böyle sürüyü parçalar. Veya diğer köpek iki üç kurdun içinde uzak mesafede parçalanır. O yüzden acil bir tane sağlam köpek al.

  30. Semiha'nın İğne Oyaları

    Semiha'nın İğne Oyaları

    7 gün önce

    Hertürlü tehlikeye karşı bi silah bulundurun yanınzda teklikeyle karşılaştığında korkutma amqçlı ateş edersen sizin içinde sağlıklı olur bu durumlara düşmazsiniz acıdım yavrulara köpeğin bacağı yok ama o haliyle bile görevini yapmak için kendini maffetti yavrumyaa😔

  31. Emre Derici

    Emre Derici

    8 gün önce

    köpek topal mı anlamadım

  32. Emre Derici

    Emre Derici

    8 gün önce

    çapo ayagı yok mu

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      8 gün önce

      Evet

  33. Fatih Karaca

    Fatih Karaca

    9 gün önce

    Abi oraya fişek ve tüfek göstüremiyor musun bu arada geçmiş olsun

  34. Osman Sarıkaya

    Osman Sarıkaya

    9 gün önce

    Tamam sakin ol

  35. guven yalcintas

    guven yalcintas

    9 gün önce

    sizinn hic tufeginiz filan yokmu

  36. yaSKOpaT

    yaSKOpaT

    9 gün önce

    geçenlerde kangallarla ilgili bir videonun altına kangalın kurtlara daldığının şehir efsanesi olduğunu yazan bir arkadaş vardı inşallah bu video o gerizekalı herife denk gelir

  37. Mustafa Kemal Telmen

    Mustafa Kemal Telmen

    9 gün önce

    Canım kardeşim benim inan seni izlerken senin yerine ben kalp krizi geçiriyordum. Yanında niye bir kırma tüfek taşımıyorsun. Sallayıverecektin arkasına.

  38. sen fencisin bilirsin kpss

    sen fencisin bilirsin kpss

    9 gün önce

    helal cash . bence videonun sonunu köye varıncada bir ik dk cekip sonlandır abi

  39. Cuneyt Baytar

    Cuneyt Baytar

    9 gün önce

    Çok geçmiş olsun,lütfen o köpeklerinizin sayısını artırın,zavallı koyunlar nasıl korktular,Allaha emanetler.

  40. Mehmet Kaan Yüce

    Mehmet Kaan Yüce

    10 gün önce

    Abi heyecana Altıma yaptım ha

  41. fatih mehmet

    fatih mehmet

    11 gün önce

    reis bir tabanca al allah askına

  42. Ali dede Er

    Ali dede Er

    11 gün önce

    geçmiş olsun

  43. Mustafa Mercan

    Mustafa Mercan

    11 gün önce

    Böyle durumda kuzuyu kes. Kurdun yaraladığı kuzu o an ölmesede sonrada aynımıyor!.

  44. Saim Turhan

    Saim Turhan

    11 gün önce

    Allah korusun geçmiş olsun sen de sakin olup sağa sola koşup baygınlık geçirebilirsin, kendini cok yorma, böyle durumlarda bir yudum su için, yoksa daha kötü sonuçlar olabilir,burdan yazmak kolay,kurtla karşı karşıya gelmek, Allah vermeye kalbin bile durur, Allah yardımcınız olsun

  45. musaa şekerliii

    musaa şekerliii

    11 gün önce

    Kopek takviyesi yapsan iyi olur kardeşim

  46. Алипаша Касымов

    Алипаша Касымов

    11 gün önce

    Silahin nerba

  47. PAŞA TV

    PAŞA TV

    12 gün önce

    Abi bende sivasliyim sendemi

    • PAŞA TV

      PAŞA TV

      11 gün önce

      Erzincan Sivas'a işte

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      12 gün önce

      Erzincan kardeşim

  48. Fatih Doruk

    Fatih Doruk

    12 gün önce

    Krdş seni takip ediyorum çok güzel vidiyo atıyorsun aksiyon filimleei ğibi

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      12 gün önce

      Teşekkür ederim

  49. Fatih Doruk

    Fatih Doruk

    12 gün önce

    Slm Krdş seni 3 veya 4 köpekler vardı 🤔

  50. Muhterib

    Muhterib

    12 gün önce

    Geçmiş olsun kardeş, evvela Allah muhafaza etmiş. Keşe de sürüye de maşallah diyelim, kanalınızı yeni keşfettim, sizlere de başarılar dilerim

  51. ercan yıldızlı

    ercan yıldızlı

    12 gün önce

    Kardes geçmiş olsun. Sürü sahibi sana neden bir 14 lü vermiyor. Bukadar koyunndan değerli mi

  52. Jayhooo Sultani

    Jayhooo Sultani

    12 gün önce

    Idiot

  53. Özgür Lale

    Özgür Lale

    12 gün önce

    Öncelikle geçmiş olsun kardeşim video izlediğimiz zaman sanki anı yaşadık şükür zararsız ziyansız atlattın keşde asıl bir köpek çıktı Maşallah diyorum onu tabii ki çappo ayağı sağlam olsaydı yani kurtlara şansı hiç yoktu diye düşünüyorum

  54. Ahmet Şimşek

    Ahmet Şimşek

    12 gün önce

    Geçmiş olsun kardeşim keşin maşallah ı var başköpek yap onu

  55. Kapadokya

    Kapadokya

    13 gün önce

    .

  56. tünal demirkaya

    tünal demirkaya

    13 gün önce

    En az iki köpek lazım sana ....KOLAY GELSİN

  57. cüneyt sönmez

    cüneyt sönmez

    13 gün önce

    Soluksuz izledim. Ne heyecanmış birader?! Tüfek, silah falan olmuyor mu yanınızda? Bir deynek, bir topal bir de genç köpekle (gerçi iyi sınav verdi) iyi cesaret oralara gitmek. Geçmiş olsun.

  58. Gökmen DEDE

    Gökmen DEDE

    13 gün önce

    S.a bu videoyu kanalında kapak video yap bence. Maşallah keş ve çapo tam koyun köpeği. Allah kolaylık versin.

  59. MillionäR

    MillionäR

    13 gün önce

    Abim oraya en at 5 tane Kangal lazim 2 tane olmaz

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      13 gün önce

      4 tane var kardeşim

  60. Ayz Dyd

    Ayz Dyd

    13 gün önce

    bak birader av tüfekleri çok ucuz neden birtane elinize deynekgibi gezdirin 150 metrede tekkurşunle yıkersın enaz köpeklere yardımın olur kuzularıda alamazlar neyse siz bilirsiniz

  61. Ünal meydan

    Ünal meydan

    13 gün önce

    Tüfeksiz bi yere gitme kardeşim

  62. Ünal meydan

    Ünal meydan

    13 gün önce

    Akıllı köpek

  63. Ünal meydan

    Ünal meydan

    13 gün önce

    Keşe ödül ne verdin

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      13 gün önce

      Süt lü yumurtalı yal

  64. Ünal meydan

    Ünal meydan

    13 gün önce

    Geçmiş olsun kardeşim yeni abone oldum

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      13 gün önce

      Teşekkür ederim

  65. Ahmet Tanrıkulu

    Ahmet Tanrıkulu

    13 gün önce

    Uzmanlar uyarıyor, kurt olan yerde mutlaka bir dişi iki erkek çoban köpeği beslemelerini öneriyor. Kurt sürülerini birbirlerine güven vererek hertürlü mağlup ediyorlarmış.

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      13 gün önce

      Dişimizin yavruları olduğu için evdeydi

  66. Abdulkadir Okur

    Abdulkadir Okur

    14 gün önce

    Silahin yokmu kardas nasil oluyo gunduzun olurmu

  67. Eski Toprak

    Eski Toprak

    14 gün önce

    tüfek şart

  68. sinan kocyigit

    sinan kocyigit

    14 gün önce

    Siyah.daşı.kardeşim.çoban.silahsız.olurmu ponpali.olsaydi.vururdun belki

  69. Vedat Gülen

    Vedat Gülen

    14 gün önce

    Geçmiş olsun. Tedbirlisin, Allah'ın izniyle kurtulmuşsunuz.

  70. Ferhat Kılıç

    Ferhat Kılıç

    14 gün önce

    geçmiş olsun kardeşim fakat sürün ufak deil bence 1 yada 2 köpek takviyesi daha yapsan iyi olur senin içinde hayvanların içinde.

  71. Salih Arslan

    Salih Arslan

    14 gün önce

    Yaaa Allah'ım caponun bir ayağı yok mu o haliyle birde sürü mü koruyor kıyamam ya maşallah kaliteli köpek o köpeğe iyi bakın emekliye bile ayırabilirsiniz dicem de koyuna kaçar sürkeli o

  72. Yüksel Alkış

    Yüksel Alkış

    14 gün önce

    Neden silah bulundurmuyorsunuz yanınızda

  73. Ulaş Hanoğlu

    Ulaş Hanoğlu

    14 gün önce

    Koyunlar nasıl oldu?

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      14 gün önce

      İyi

  74. hasan şenol

    hasan şenol

    14 gün önce

    kurdun açtığı yaralara çalba otu yedir kaynat suyunu sür hemen iyileştirir bulunduğunuz arazilerde bolca bulunur geçmiş olsun...

  75. erkan Toprak

    erkan Toprak

    15 gün önce

    Kangallar geldiktten sonra bi su vereydin bari susamışlardı belli

  76. Veli Yavuzkan Sert

    Veli Yavuzkan Sert

    15 gün önce

    abi sen hangi şehirdesin

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      14 gün önce

      Erzincan kardeşim

  77. Gokhan Ozcelik

    Gokhan Ozcelik

    15 gün önce

    Kopek sayini nezaman artiracan

  78. Hakan İnal

    Hakan İnal

    15 gün önce

    Köpeğin hakkını ver kardeş iki kuzunu ve sürünü kurtarmış artık bi kuzu hak etti kes ver helal köpeğine

  79. Gundi

    Gundi

    15 gün önce

    Yolu açtılar misafirler her hafta gelirler kız ister gibi kuzu isterler kurdun ısırdığı kuzuda ifla olmaz benide çok takıp ederlerdi ama gece baskınını ben yaptım

  80. güray ketenci

    güray ketenci

    15 gün önce

    kardes okadar masallah hayvanin var tek basinasin ne tüfeyin var ne yaninda adam var sen böyle devam edersen o sürüden cok kayip verirsin kendini sağlama almiyon sen

  81. güray ketenci

    güray ketenci

    15 gün önce

    kardes niye tufek tasimiyon ya anlamiyom çobansin yasagı takarmiyim ben ya silahda tasirim tufekde tasirim senin yerinde olsam boş gezmemm

  82. Kurban Kazancı

    Kurban Kazancı

    15 gün önce

    Sürünün Alt köşesinde devamlı dur çünkü kur ya geldikten aşırır yada alt köşeye çeker ayrıca ikisi kurdun sürünerek dalar sürüye

  83. Berat kuru

    Berat kuru

    15 gün önce

    Keş tam bir felaketsin aslanım benim

  84. Mehmet Çelik

    Mehmet Çelik

    15 gün önce

    bunasıl çekim aga

  85. Serat Sonmez

    Serat Sonmez

    15 gün önce

    Hocam Gunes enerjili, File çitler var, dusuk volt ile calisiyor, onlari kurdugun zaman , kurt ayi hic birsey yaklasamaz.. Hem hafif mehde portatif, istedigin yere cakip kurabilirsin,

  86. ramazan doğangül

    ramazan doğangül

    15 gün önce

    Yeni abone oldum gardaş harbi kopekmis ama sana bir köpek daha lazım.

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      15 gün önce

      Hoşgeldiniz 4 var ayriyeten alttanda yetişiyorlar

  87. Barboros

    Barboros

    15 gün önce

    Geçmiş olsun kopeklerin birbirinden asil maşallah

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      15 gün önce

      Teşekkür ederim

  88. UsTa I aM mİkE pRo

    UsTa I aM mİkE pRo

    16 gün önce

    Abi valla benimde büyük hayalim kurtla göz göze gelmek ama ne doğa ya gidiyoruz ne hayvanat bahçesinde var ciddi soruyorum abi kurtla göz göze gelince tırs tınmı bemce çok korkutucu bi sahnedir

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      15 gün önce

      Adrenalin yükseliyor

  89. UsTa I aM mİkE pRo

    UsTa I aM mİkE pRo

    16 gün önce

    Koyun hayatı boyunca kurt korkusu ile yaşar ama günün sonunda onu *çoban yer*

  90. karadeniz kizi

    karadeniz kizi

    16 gün önce

    Bi kaç tane köpek alman lazım iki tane baş edemez

  91. Deniz Taşan

    Deniz Taşan

    16 gün önce

    Senin silahın falan yokmu dayı la🤔

  92. Mustafa Rağbet

    Mustafa Rağbet

    16 gün önce

    İyi araya almamışlar çok Zeki yaratıklar

  93. Emre Dogan

    Emre Dogan

    16 gün önce

    Ben de acayip gerildim izlerken abi sen koşarken bende koşmuş gibi hissetim nefes nefese kaldım anasını satıyım mükemmel bi video idi bu gerginlikle aklına kamerayla çekim yapman bize bu anı yaşatman süperdi çok teşekkür ederiz. Allah kazancını arttırsın inşallah abi.

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      16 gün önce

      Amin

  94. Emre Dogan

    Emre Dogan

    16 gün önce

    Vay be keşi eşle yavrularıda öyle cesaretli yürekli olur

  95. bedirhan sağlam

    bedirhan sağlam

    16 gün önce

    Bizim burdada çok kurt var. Bence sana temiz bi kangal dişi lazım dişi hem daha hızlı hemde öbür köpeklere güven veriyor bizimde 3 kangal var bir tanesi dişi çok kurt kovaladılar.

  96. Fatma Peker

    Fatma Peker

    16 gün önce

    Çok ğeçmiş olsun kurt çok nankör bir hayvan yemesede bütün sürüyü telef edebilir

    • Çobanın Gözünden

      Çobanın Gözünden

      16 gün önce

      Teşekkür ederim

  97. Cemal Aktas

    Cemal Aktas

    16 gün önce

    Çok cesur köpek Yanlız köpeği kurtlar parçalar yanına bir dişi ikide erkek al

  98. Mehmet Akbulut

    Mehmet Akbulut

    16 gün önce

    Köpek lerin Maşallah ı var

  99. İbrahim Kirmizi

    İbrahim Kirmizi

    16 gün önce

    Köpek kurdun peşine vermek için baya küçük ama genede gitmiş helal olsun ister kangal olsun ister kırma farketmez kurdun peşine vermişse tamamdır.

  100. Kadir Ay

    Kadir Ay

    16 gün önce

    Kardeşim kurt sürüsü gelse ne yapacaksın bu kadar kuzuyu zaptetmek kolaymı

Sonraki